FAKTURZYSTKA G贸ra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: FAKTURZYSTKA
Wynagrodzenie: od 1聽125 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -prowadzenie rejestru kontrahent贸w-wystawianie faktur sprzeda偶y-wystawianie faktur koryguj膮cych-archiwizacja dokument贸w
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: G贸ra (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: G贸ra, powiat: g贸rowski, woj: dolno艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-prowadzenie rejestru kontrahent贸w-wystawianie faktur sprzeda偶y-wystawianie faktur koryguj膮cych-archiwizacja dokument贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽125 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: FAKTURZYSTKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: G贸ra
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: g贸rowski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽125 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.09.2019
Data zako艅czenia pracy: 02.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w G贸rze
Adres pracodawcy:
Pozna艅ska 4, 56-200 G贸ra, powiat: g贸rowski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: g贸rowski
Gmina pracodawcy: G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: G贸ra
Ulica pracodawcy: Pozna艅ska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: po艣rednictwo ubezpieczeniowe
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 03.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ecb994962bf75b8131a63c0d0f73cee3
Podobne oferty pracy
wykonywanie konstrukcji drewnianych stosowanych w budownictwie, 艂膮czenie poszczeg贸lych element贸w za pomoc膮 materia艂贸w takich jak gwo藕dzie, 艣ruby, jarzma, klamry, 艣ciski stalowe itp., wyb贸r drewna, kt贸re b臋dzie najodpowiedniejsze do danej konstrukcji, budowa dom贸w w szkielecie drewnianyh, wykoywanie szalunk贸w.
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Blanki (warmi艅sko-mazurskie)
zgodny z zakresem zada艅
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie i wystawianie faktur, kontrola nad obiegiem dokument贸w.
PART - LOGISTIK Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-12-15 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
murarz-zbrojarz
1.FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "ANDACO" DARIUSZ BEDNARSKI 2. LOKUM DARIUSZ BEDNARSKI - 2019-05-22 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
sprzedaz przy pomocy komputera, sporz膮dzanie zam贸wie艅,
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Szyd艂owiec (mazowieckie)
wystawianie dokument贸w zakupu oraz sprzeda偶y
"MAGSID" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - L臋bork (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Grochowiska Ksi臋偶e (kujawsko-pomorskie)
demonta偶 pojazd贸w wycofywanych z ruchu
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Poniatowa (lubelskie)
Usuwanie usterek w zespo艂ach i uk艂adach mechanicznych pojazd贸w i maszyn; Wykonywanie prac demonta偶owo-monta偶owych, naprawianie i regulowanie zespo艂贸w i podzespo艂贸w pojazdu lub maszyny, w tym: silnika i skrzyni bieg贸w, sprz臋g艂a, uk艂adu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia i innych; Kontrolowanie i ustawianie 艣wiate艂 pojazdu.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, kontrola dokument贸w zwi膮zanych z obiegiem towarowym
Sklep Spo偶ywczo-Przemys艂owy Marek Makowski - 2016-01-22 - Lipowa (艣l膮skie)
Dekratowanie, ksi臋gowanie, dokument贸w, zestawienia, bilans, godziny pracy: 08:00-16:00
Sp贸艂dzielnia Rzemie艣lnicza Us艂ugowo-Wytw贸rcza - 2015-12-30 - Niemodlin (opolskie)
obs艂uga kasy fiskalnej, lottomatu, terminalu p艂atniczego, wystawianie faktur i ich przyjmowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
- Zakres obowi膮zk贸w:1. Obs艂uga procesu realizacji faktur zakupowych wp艂ywaj膮cych do biura w terminie pozwalaj膮cym na ich terminow膮 zap艂at臋:- przeprowadzanie wst臋pnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie koszt贸w wynikaj膮cych z faktur do prowadzonych zestawie艅 z podzia艂em na 藕r贸d艂o finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur zwi膮zanych ze zu偶yciem medi贸w, podzia艂 koszt贸w na budynki oraz najemc贸w zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikaj膮cych z faktury do prowadzonego rejestru zam贸wie艅 publicznych,- wprowadzanie danych wynikaj膮cych z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podzia艂em na rodzaje koszt贸w i 藕r贸d艂a finansowania,- przekazywanie faktury do p艂atno艣ci zgodnie z ustalonym obiegiem dokument贸w.2. Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zu偶ycia medi贸w z podzia艂em na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzeda偶, woda i 艣cieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stan贸w licznik贸w zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierownik贸w obiekt贸w danymi. Bie偶膮ca analiza zgodno艣ci danych.4. Prowadzenie rejestr贸w um贸w opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, us艂ugi, darowizny, najmu, dzier偶awy, wsp贸艂pracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bie偶膮ca aktualizacja tabel podzia艂u koszt贸w medi贸w na najemc贸w zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obs艂uga procesu realizacji um贸w i zam贸wie艅 zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcj膮 udzielania zam贸wie艅 publicznych.7. Obs艂uga procesu realizacji um贸w najmu d艂ugoterminowego.8. Obs艂uga procesu realizacji najm贸w kr贸tkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporz膮dzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewn臋trznymi regulacjami,- bie偶膮ca korespondencja z potencjalnym najemc膮, w tym negocjowanie warunk贸w udost臋pnienia,- poszukiwanie rozwi膮za艅 odpowiadaj膮cych zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wst臋pnej rezerwacji przedmiotu najmu we wsp贸艂pracy z Dzia艂em Planowania Dydaktyki,- bie偶膮ce informowanie kierownik贸w obiekt贸w o planowanym najmie, konieczno艣ci modyfikacji wyposa偶enia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bie偶膮ce przygotowywanie obci膮偶e艅 za najem oraz prowadzenie ewidencji op艂at. 9. Obs艂uga procesu udost臋pnie艅 powierzchni dla organizacji studenckich, k贸艂 naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszcze艅 na konferencje, zjazdy i inne uroczysto艣ci organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporz膮dzanie projekt贸w um贸w, pism, zlece艅, zam贸wie艅, zapyta艅 ofertowych, protoko艂贸w, wniosk贸w itp. wynikaj膮cych z dzia艂alno艣ci biura.12. Prowadzenie i bie偶膮ca aktualizacja zestawie艅 powierzchni wynaj臋tych i wydzier偶awionych na potrzeby podatku od nieruchomo艣ci.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w艂asno艣ciowej grunt贸w, nieruchomo艣ci i budynk贸w, sporz膮dzanie zestawie艅 dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bie偶膮cych.14. Prowadzenie ewidencji grunt贸w, nieruchomo艣ci i budynk贸w, sporz膮dzanie zestawie艅 dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bie偶膮cych, wsp贸艂praca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomo艣ci.15. Opracowywanie za艂o偶e艅 do projekt贸w plan贸w rzeczowo finansowych oraz plan贸w zam贸wie艅 publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji koszt贸w eksploatacyjnych poszczeg贸lnych obiekt贸w (pomieszcze艅). 17. Zlecanie bie偶膮cych napraw firmom zewn臋trznym. 18. Prowadzenie spraw zwi膮zanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawie艅 na potrzeby kierownika biura i kierownik贸w innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projekt贸w um贸w oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysy艂anych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e oraz mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca b臋dzie wykonywana od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach: 7:30-15:30. Niezb臋dne wymagania:1. Wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finans贸w lub administracji), 2. W przypadku wykszta艂cenia 艣redniego sta偶 pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi narz臋dzi pakietu MS Office,4. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka polskiego w mowie i pi艣mie (w przypadku obcokrajowc贸w),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z lud藕mi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiej臋tno艣膰 interpretacji przepis贸w i analitycznego my艣lenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w prawa ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (艣l膮skie)
pzreszkolenie z zkaresu napraw poszczeg贸lnych zespo艂贸w rowerowych, okre艣lenie stanu technicznego rower贸w, przyjmowanie napraw, dobieranie narz臋dzi oraz przyrz膮d贸w pomiarowych do prac naprawczych i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Trzebinia (ma艂opolskie)
wystawianie paragon贸w i faktur
DTM Horses Dominik Ast - 2017-06-22 - Bartoszowa (dolno艣l膮skie)
Sprzedawca w sklepie z odzie偶膮 u偶ywan膮
PHU "KOMFORT" JACEK WO艁OS - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz.min. 艣rednie, preferowane logistyk, kilkuletni sta偶 pracy w dziale logistyki, zakup贸w lub sprzeda偶y;koordynacja proces贸w realizacji zam贸wie艅, profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami, bardzo dobra organizacja pracy w艂anej i pracy w zespole;
Wytw贸rnia Pasz i Koncentrat贸w TASOMIX - 2016-04-19 - Biskupice O艂oboczne (wielkopolskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 oraz dozowanie sk艂adnik贸w mieszanki betonowej Praca w systemie trzy zmiany, w godz. 6-14, 14-22, 22-6
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Stanowice (dolno艣l膮skie)
kontrola wyrob贸w, dba艂o艣膰 o stanowisko, pomiary wyrob贸w, segregacja i selekcja p贸艂fabrykat贸w, znakowanie wyrob贸w
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Skocz贸w (艣l膮skie)
Pobieranie materia艂u do bada艅 od pacjent贸w, wykonywanie bada艅 labor., prowadzenie dokumentacji, dezynfekcja materia艂贸w, prowadzenie banku krwi
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Gniezno (wielkopolskie)
fakturowanie, przyjmowanie wp艂at, dbanie o ekspozycj臋 wraz z jej tworzeniem( eksponowaniem kabin, mebli, umywalek....), praca w godz. 8-16, 10-18
SZ'OLA Sp. z o.o. - 2018-12-10 - Opole (opolskie)
przew贸z towar贸w na terenie kraju i zagranicy
Zak艂ad Handlowo-Us艂ugowo-Produkcyjny "ZEMAR" Zenon Ziele藕nik - 2017-02-16 - Studzienice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Bia艂ystok (podlaskie)
praca fizyczna
Nova Nieruchomo艣ci Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-17 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Pomoc w zaj臋ciach i czynno艣ciach samoobs艂.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z przepisami prawa;zak艂adanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji os贸b bezrobotnych do Sk艂adnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokument贸w, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urz臋du w zwi膮zku ze zmian膮 zameldowania;wysy艂anie decyzji osobom zarejestrowanym;uk艂adanie i archiwizowanie o艣wiadcze艅 z kontami bankowymi os贸b bezrobotnych;wysy艂anie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz os贸b bezrobotnych;przygotowywanie projekt贸w pism;kserowanie dokument贸w;kopertowanie dokument贸w, adresowanie i przekazywanie do wys艂ania.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zaplanowanie odpowiedniej ilo艣ci surowc贸w, podzespo艂贸w i materia艂贸w pomocniczych do wytworzenia produktu ko艅cowego,Zg艂aszanie do dzia艂u Zakup贸w potrzeb w zakresie zapotrzebowania dla planowanej produkcji,Podejmowanie skutecznych dzia艂a艅 w celu zapewnienia terminowej realizacji zam贸wie艅,Zapewnienie prawid艂owego obiegu dokument贸w planistycznych (zlece艅 produkcyjnych) oraz wsp贸艂praca ze wszystkimi dzia艂ami w zakresie zapewnienia pe艂nego przep艂ywu informacji logistycznych miedzy Produkcj膮, Kontrol膮 Jako艣ci i Logistyk膮,Monitorowanie zlece艅 produkcyjnych (od momentu pojawienia si臋 zam贸wienia do przyj臋cia go na stan do magazynu),Kontrolowanie i systemowe rozliczanie bie偶膮cej produkcji,
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2018-10-31 - Zaczernie (podkarpackie)
1. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.2. Wprowadzanie towaru do systemu komputerowego, sprawdzanie cen.3. Uk艂adanie dokument贸w.4. Prowadzenie rejestru kontrahent贸w. 5. Wystawianie faktur.6. Sporz膮dzenie rejestru sprzeda偶y.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Fakturowanie towar贸w handlowych i ich przekazywanie do sieci sklep贸w ABC, Lewiata, przyj臋cia i zwroty towar贸w, inne czynno艣ci wg zakresu obowi膮zk贸w
PPHU"TOPAZ"Jaros艂aw Niedziela Sp贸艂ka Jawna - 2017-11-07 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
Odzyskiwanie danych z dysk贸w twardych,kart pami臋ci,pendriv贸w i no艣nik贸w USB.Naprawa p艂yt g艂贸wnych w laptopach.Praca od pon-pt w godz 10-14.
GOODSERVICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-05-04 - Pruszk贸w (mazowieckie)