EKSPERT DS.ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: EKSPERT DS.ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 10 130 PLN
Zakres obowiązków: Maksymalizacja wartości bazy Klientów indywidualnych poprzez udział w planowaniu i zarządzaniu kampaniami i projektami Retencyjnymi i up/x-sellowymi. Zapewnienie efektywnej i zgodnej z wyznaczonymi KPI realizacji procesów, kampanii retencyjnych oraz up/x-sell. Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymaganiami biznesowymi dostępności ofert skierowanych do istniejących klientów na potrzeby kampanii retencyjnych oraz dosprzedażowych. Tworzenie planów działań up/x-sell z uwzględnieniem channel mix. Projektowanie ofert retencyjnych i up/x-sell w oparciu o analizę działań konkurencji i skuteczności prowadzonych kampanii wraz z odpowiedzialnością za ich wdrożenie. Definiowanie celów KPIs dla projektowanych kampanii. Przygotowywanie i akceptacja regulaminów ofert. Rekomendowanie i wdrażanie (nadzór nad wdrożeniem) zmian procesowych w zakresie działań mających wpływ na wartość bazy. Współpraca przy tworzeniu systemów prowizyjnych i motywacyjnych oraz wyznaczaniu celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów. Współudział w projektach korporacyjnych w zakresie CVM. Wsparcie przy tworzeniu narzędzi realizacji kampanii (skrypt, argumentacja, oferta). Przygotowanie zestawień i prezentacji dla kadry zarządzającej.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Maksymalizacja wartości bazy Klientów indywidualnych poprzez udział w planowaniu i zarządzaniu kampaniami i projektami Retencyjnymi i up/x-sellowymi. Zapewnienie efektywnej i zgodnej z wyznaczonymi KPI realizacji procesów, kampanii retencyjnych oraz up/x-sell. Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymaganiami biznesowymi dostępności ofert skierowanych do istniejących klientów na potrzeby kampanii retencyjnych oraz dosprzedażowych. Tworzenie planów działań up/x-sell z uwzględnieniem channel mix. Projektowanie ofert retencyjnych i up/x-sell w oparciu o analizę działań konkurencji i skuteczności prowadzonych kampanii wraz z odpowiedzialnością za ich wdrożenie. Definiowanie celów KPIs dla projektowanych kampanii. Przygotowywanie i akceptacja regulaminów ofert. Rekomendowanie i wdrażanie (nadzór nad wdrożeniem) zmian procesowych w zakresie działań mających wpływ na wartość bazy. Współpraca przy tworzeniu systemów prowizyjnych i motywacyjnych oraz wyznaczaniu celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów. Współudział w projektach korporacyjnych w zakresie CVM. Wsparcie przy tworzeniu narzędzi realizacji kampanii (skrypt, argumentacja, oferta). Przygotowanie zestawień i prezentacji dla kadry zarządzającej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 130 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godz. 9-17, wynagrodzenie nie mniej niż 10130 zł/m-c brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
EKSPERT DS.ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: kierunki biznesowe lub ścisłe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania; wykształcenie wyższe-kierunki biznesowe lub ścisłe; : min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą i/lub projektami sprzedażowymi/retencyjnymi (preferowane w branży telekomunikacyjnej), mile widziane doświadczenie w organizacji międzynarodowej o strukturze macierzowej; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; Dodatkowe umiejętności: strategicznego i analitycznego myślenia. Umiejętności prezentacyjne. Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności zaawansowana znajomość Excel. Zdolności interpersonalne, ze szczególnym naciskiem na komunikację i budowanie długookresowych relacji biznesowych. Zdolności negocjacyjne / umiejętność wywierania wpływu. Zdolności przywódcze i efektywna komunikacja (werbalna, pisemna). Dobra organizacja pracy i planowanie. Samodzielność w pracy pod presją czasu. Obowiązki: Maksymalizacja wartości bazy Klientów indywidualnych poprzez udział w planowaniu i zarządzaniu kampaniami i projektami Retencyjnymi i up/x-sellowymi. Zapewnienie efektywnej i zgodnej z wyznaczonymi KPI realizacji procesów, kampanii retencyjnych oraz up/x-sell. Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymaganiami biznesowymi dostępności ofert skierowanych do istniejących klientów na potrzeby kampanii retencyjnych oraz dosprzedażowych. Tworzenie planów działań up/x-sell z uwzględnieniem channel mix. Projektowanie ofert retencyjnych i up/x-sell w oparciu o analizę działań konkurencji i skuteczności prowadzonych kampanii wraz z odpowiedzialnością za ich wdrożenie. Definiowanie celów KPIs dla projektowanych kampanii. Przygotowywanie i akceptacja regulaminów ofert. Rekomendowanie i wdrażanie (nadzór nad wdrożeniem) zmian procesowych w zakresie działań mających wpływ na wartość bazy. Współpraca przy tworzeniu systemów prowizyjnych i motywacyjnych oraz wyznaczaniu celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów. Współudział w projektach korporacyjnych w zakresie CVM. Wsparcie przy tworzeniu narzędzi realizacji kampanii (skrypt, argumentacja, oferta). Przygotowanie zestawień i prezentacji dla kadry zarządzającej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyrabianie ciasta, wypiek wyrobów pieczywa, bułek, rogali zgodnie z założonym planem produkcyjnym, czyszczenie blach, raszek, forem maszyn, wybijanie chleba z form
PIEKARNIA BAGIETKA RENATA JACKOWSKA , RAFAŁ STRĄK SP J - 2017-06-21 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
realizacja zamówień, kompletowanie zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki, praca przy uzyciu skanera, pakowanie produktuGiełda Pracy - 01.03.2017 godz. 10.00, sala 225 ul.MC. Skłodowskiej 5-7 w Świdnicy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej oraz gimnazjum, praca w szkole intergracyjnej z uczniami niepełnosprawnymi
ZESPÓŁ SZKÓŁ W WAGANOWICACH - 2017-07-24 - Waganowice (małopolskie)
obsługa klienta, układanie wiązanek
KWIATY-CENTRUM Spółka Jawna Jerzy Ruebenbauer, Dorota Kusal - 2018-02-01 - Sanok (podkarpackie)
Prace malarskie wewnątrz pomieszczeń mieszkalnych
SEBUD Usługi Remontowo Budowlane - 2018-01-10 - Dębno (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc ogrodnikom wykonując proste prace przy uprawie ziemi i pielęgnacji zieleni
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
nadzorowanie realizacji projektu od momentu jego zaplanowania, przez dobór działów odpowiedzialnych za poszczególne procesy, produkcję, do momentu wystawienia faktury;prowadzenie projektów zarówno innowacyjnych, jak i realizacyjnych;nadzór nad terminową wysyłką zlecenia projektowego;prowadzenie baz danych, dotyczących procesów związanych z ofertowaniem, koordynacją projektów i wsparcia sprzedaży oraz praca w systemie ERP (LN);nadzór nad budżetem projektowym, harmonogramem projektu i organizacją spotkań projektowych;budowanie i utrzymywanie bliskiej współpracy z działami: handlowym, konstrukcji, zakupów,jakości, technologii, produkcji oraz planowania; zapewnienie komunikacji i przepływu informacji pomiędzy zespołami zaangażowanymi w projekt;monitorowanie standardu wykonania zadań przez zespoły zaangażowane w projekt;prawidłowa dystrybucja i przechowywanie dokumentów zgodnie z zasadami SZJ;ustalenie, kontrola i optymalizacja cen i innych warunków handlowych na usługi związane z procesem projektowym;analiza projektów w firmie pod kątem wskaźników OTD, Q, ekonomicznych;raportowanie wykorzystania budżetu projektowego;tworzenie narzędzi usprawniających proces zarządzania i prowadzenia projektów;odpowiedzialność za prawidłową realizację budżetu projektowego;analiza i raportowanie danych projektowych;reprezentowanie firmy przed klientem;nadzorowanie realizacji projektu i wartości zamówień;zarządzanie zespołem projektowym;koordynowanie pracy wszystkich działów odpowiedzialnych za realizację projektu dla danego klienta;odpowiedzialność za rozwój procedur i narzędzi związanych z zarządzaniem projektami;sporządzanie raportów i sprawozdań okresowych.
SECESPOL Sp. zoo - 2016-04-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Montaż aparatury i okablowanie rozdzielnic elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Piekary (małopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie na ww. stanowisku; samodzielność na stanowisku pracy; przygotowywanie ciasta i wypiek pieczywa zgodnie z recepturami i procedurami o wymaganej jakości; praca od 22:00-6:00; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
edukacja przedporodowa (szkoła rodzenia)
Magda Rutkowska - 2016-02-24 - Mława (mazowieckie)
przygotowywanie pod laminowanie; laminowanie rurociągów;1 zmiana (7.00-17.00), mogą bć też 2 zmiany (7.00-17.00, 12.00-22.00)
Billy Plast Sławomir Langowski - 2016-11-04 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
VAKKER SP. Z.O.O - 2019-03-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów, układanie towaru, utrzymywanie porządku w sklepie, odbiór dostaw.
Salon Budowlany KRAM Sieniccy S.J. - 2018-11-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
operator kopark.praca w delegacji w Krakowie
gap-kop - 2016-05-25 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
pomoc w kuchni, obieranie warzyw, sprzatanie
kontakt przez OHP - 2018-04-26 - Człuchów (pomorskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
HELLO AKADEMIA JĘZYKOWA ADRIANA BONKOWSKA - 2016-08-12 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Obsługa wypożyczalni sprzętu wodnego i sportowego. Dbałość o port żeglarski.
Mazurski Raj Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Piaski (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów informatycznych niezbędnych do pracy, obsługa korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
opieka
kontakt przez OHP - 2016-03-14 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
F.P.H. "INTER-MIX" STANISŁAW RAK - 2017-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
zakres obowiązków został szczegółowo określony w punkcie 1 ogłoszenia o konkursie na stanowisko ekspert ds. zarządzania, finansów, spraw celnych i skarbowych w Prokuraturze Regionalnej w Rzeszowie sygn. RP III WOS 1111.1.2018. Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie internetowej www.rzeszow.pr.gov.pl w zakładce aktualności
PROKURATURA REGIONALNA W RZESZOWIE - 2018-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w zakresie zadań kadrowo-płacowych(zgodnie z programem stażu) od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Bełchatów (łódzkie)
Nadzorowanie serii projektów od początku do końca, zapewniając maksymalizację marży projektu przy jednoczesnym zaspokojeniu oczekiwań klienta, opracowanie planu projektu definiująć terminy, aby zepwenić płynną realizację projektów i monitorować postępy zgodnie ze zdefiniowanymi harmonogramami, zakup wszystkich surowców od projektu na podstawie planów (w razie potrzeby dodatkowe wsparcie udzielane przez dział zakupów), dokonywanie oceny dostawców pod względem jakości usług i dostarczanych wyrobów, koordynację harmonogramów dostaw i dostaw dla klientów, pomoc inżynierom w znajdowaniu rozwiązań technicznych, które pomogą zaspokoić potrzeby klienta i obniżyć koszty produkcji, przekazywanie informacji klientowi i zespołowi sprzedaży o postępach projektu, udział w spotkaniach produkcyjnych.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i agregatów hutniczych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Montaż wiązek kablowych wg. zleconego planu produkcyjnego.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
jw.
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa "BUDOWLANI" - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku terapeuty zajęciowego powinna posiadać uzdolnienia artystyczne i manualne. Powinien się cechować odpowiedzialnością za bezpieczeństwo pacjentów, komunikatywnością, spostrzegawczością, wrażliwością i cierpliwością. Terapeuta zajęciowy powinien posiadać wiedzę na temat metod organizowania czasu wolnego osobom chorym z różnym stopniem niepełnosprawności.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej - 2016-05-27 - Gostynin (mazowieckie)