EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH Kostrzyn oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie właściwych doświadczeń zakupowych klientom poprzez dostarczenie najwyższej jakości, świeżości oraz pełnej dostępności i właściwej ekspozycji dla kategorii Produktów Świeżych: owoców i warzyw, kwiatów. RTE, mięsa i ryb, świeżych ciast i wyrobów piekarniczych, praca w ścisłej współpracy z kierownictwem sklepu i Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych, aby zapewnić, że wszystkie cele sklepu w tych kategoriach są realizowane, Zapewnienie obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie i eksponowanie towarów na sali sprzedaży zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy

Data publikacji: 2021-05-24

Lokalizacja: Kostrzyn (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kostrzyn, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie właściwych doświadczeń zakupowych klientom poprzez dostarczenie najwyższej jakości, świeżości oraz pełnej dostępności i właściwej ekspozycji dla kategorii Produktów Świeżych: owoców i warzyw, kwiatów. RTE, mięsa i ryb, świeżych ciast i wyrobów piekarniczych, praca w ścisłej współpracy z kierownictwem sklepu i Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych, aby zapewnić, że wszystkie cele sklepu w tych kategoriach są realizowane, Zapewnienie obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie i eksponowanie towarów na sali sprzedaży zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kostrzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: sprzedawca w branży spożywczej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2021

Data zakończenia pracy: 30.06.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: aktualna książeczka Sanepid

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Spotkanie podczas giełdy pracy w sklepie Biedronka w Kostrzynie Wlkp ul. Poznańska 116 w dniu 01.06.2021 r w godzinach 10:00 - 11:30

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7791011327

danePracodawcy_regon: 630303023

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: m. Poznań

danePracodawcy_kodPowiatu: 3064

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Poznań

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522304

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży spożywczej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.05.2021

Oferta pracy ważna do: 07.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f75ab60deda9fa3f62b096704ffd8f37

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

sprzątanie pomieszczeń
Piocel Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRACOWNIK USŁUG SPRZĄTANIA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem,wymiar czasu pracy 1/1 lub 1/2 etatu, ilośc godzin tygodniowo 40 lub 35 przy wymiarze 1 etatu, praca w systemie I, II zmianowym
MAGNUS Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK POLOWY - od 1 000 PLN

zbiory warzyw (ogórki, marchew, cebula itd.) oraz pielenie niezależnie od warunków pogodowych, w także przygotowywanie warzyw do sprzedaży; drobne prace porządkowe w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Witki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż,wyceny,przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wielatowo (wielkopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 500 PLN

Obsługa wózków jezdniowych, transportowanie towarów, sprawny rozładunek towarów z dostaw. Praca w systemie trzyzmianowym, w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-28 - Sokołów (mazowieckie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - do 2 100 PLN

Konserwacja terenów zieleni, prace w siedzibie oraz na terenie woj. pomorskiego
SAID SAYDIKROM MUSAEV - 2018-08-07 - Małkowo (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 20 PLN

Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA + ST FP (9) - 997,4 PLN

- Zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. C+E - od 4 000 PLN

przewóz rzeczy na terenie Polski
P.H.U MENAGO Młynarczyk Dariusz - 2017-01-11 - Wierzbica (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów i sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Opiesin (łódzkie)

PROMOTOR MARKI - od 13 PLN

promowanie marki podczas imprez , wręczanie ulotki, zachęcanie do odwiedzenia placówki
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY/MECHANIK / WÓZKI UDT - od 3 000 PLN

Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 340 PLN

Udział w tworzeniu ofert przetargowych, praca na 1/2 etatu.
MEDASEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Obsługa obrabiarek do drewna, montaż, weryfikacja i ręczna obróbka drewna.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ MAG 0850/16 - od 2 500 PLN

spawanie konstrukcji metalowych
ŚLUSARSTWO PRODUKCYJNE ZBIGNIEW STACHURSKI KAMIENNA - 2016-06-09 - Kamienna (opolskie)

PRACOWNIK W STACJI PALIW - 997,4 PLN

Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Limanowa (małopolskie)

EKSPEDIENTKA - do 13 PLN

Obsługa klientów sklepu, wykładanie towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy.
SKLEP SPOŻYWCZY I.Wydra - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY/MECHANIK / WÓZKI UDT - od 3 000 PLN

Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)

STOLARZ- OPERATOR MASZYN - od 2 600 PLN

Praca na maszynach stolarskich, praca fizyczna, przenoszenie płyt meblowych, przygotowanie materiału do obróbki z dłużycy oraz materiały MDF. Praca jednozmianowa w godz. 7-15.
"DeCo tom" Meble i zabudowy nietypowe TOMASZ KĄKOL - 2020-01-08 - Łebieńska Huta (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

szczegółowe szkolenia, zapoznanie się z ofertą i standardem sprzedaży, zapoznanie się z niezbędnymi systemami, doradztwo w zakresie usług, pobór danych i wprowadzanie do systemu, ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Sosnowiec (śląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY/MECHANIK / WÓZKI UDT - od 3 000 PLN

Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 250 PLN

obsłiga klientawykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kiełczewice Dolne (lubelskie)

POMOCNIK OPERATORA SKLEJARKI - do 1 850 PLN

Obsługa i nadzorowanie maszyny do sklejania pudełek tekturowych, sprawdzanie jakości produkowanych kartonów wg. metody przyjetej dla danego rodzaju opakowania, konserwowanie maszyny, utrzymywanie porządku przy stanowisku pracy
KGH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Łosice (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 20 PLN

Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 20 PLN

Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY/MECHANIK / WÓZKI UDT - od 3 000 PLN

Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 20 PLN

Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 600 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze zwalnianiem wyrobów do klienta oraz realizacja badań materiałów (w tym surowców, półproduktów, wyrobów gotowych). Zgłaszanie niezgodności odnośnie przyjętych procedur w zakresie realizowanych procesów objętych ZSZ; Praca ze standardami 5S; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych; Wykonywanie badań geometrycznych i wizualnych
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Stanowice (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 3 400 PLN

- wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat