EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH Kostrzyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie właściwych doświadczeń zakupowych klientom poprzez dostarczenie najwyższej jakości, świeżości oraz pełnej dostępności i właściwej ekspozycji dla kategorii Produktów Świeżych: owoców i warzyw, kwiatów. RTE, mięsa i ryb, świeżych ciast i wyrobów piekarniczych, praca w ścisłej współpracy z kierownictwem sklepu i Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych, aby zapewnić, że wszystkie cele sklepu w tych kategoriach są realizowane, Zapewnienie obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie i eksponowanie towarów na sali sprzedaży zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy
Data publikacji: 2021-05-24
Lokalizacja: Kostrzyn (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kostrzyn, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie właściwych doświadczeń zakupowych klientom poprzez dostarczenie najwyższej jakości, świeżości oraz pełnej dostępności i właściwej ekspozycji dla kategorii Produktów Świeżych: owoców i warzyw, kwiatów. RTE, mięsa i ryb, świeżych ciast i wyrobów piekarniczych, praca w ścisłej współpracy z kierownictwem sklepu i Kierownikiem Sprzedaży Produktów Świeżych, aby zapewnić, że wszystkie cele sklepu w tych kategoriach są realizowane, Zapewnienie obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie i eksponowanie towarów na sali sprzedaży zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: EKSPERT DS. PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kostrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3021
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca w branży spożywczej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: aktualna książeczka Sanepid
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Spotkanie podczas giełdy pracy w sklepie Biedronka w Kostrzynie Wlkp ul. Poznańska 116 w dniu 01.06.2021 r w godzinach 10:00 - 11:30
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7791011327
danePracodawcy_regon: 630303023
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522304
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży spożywczej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.05.2021
Oferta pracy ważna do: 07.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f75ab60deda9fa3f62b096704ffd8f37
Podobne oferty pracy
sprzątanie pomieszczeń
Piocel Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem,wymiar czasu pracy 1/1 lub 1/2 etatu, ilośc godzin tygodniowo 40 lub 35 przy wymiarze 1 etatu, praca w systemie I, II zmianowym
MAGNUS Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zbiory warzyw (ogórki, marchew, cebula itd.) oraz pielenie niezależnie od warunków pogodowych, w także przygotowywanie warzyw do sprzedaży; drobne prace porządkowe w gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Witki (mazowieckie)
sprzedaż,wyceny,przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wielatowo (wielkopolskie)
Obsługa wózków jezdniowych, transportowanie towarów, sprawny rozładunek towarów z dostaw. Praca w systemie trzyzmianowym, w godz. 6-14, 14-22, 22-6.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-28 - Sokołów (mazowieckie)
Konserwacja terenów zieleni, prace w siedzibie oraz na terenie woj. pomorskiego
SAID SAYDIKROM MUSAEV - 2018-08-07 - Małkowo (pomorskie)
Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
przewóz rzeczy na terenie Polski
P.H.U MENAGO Młynarczyk Dariusz - 2017-01-11 - Wierzbica (lubelskie)
pozyskiwanie klientów i sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Opiesin (łódzkie)
promowanie marki podczas imprez , wręczanie ulotki, zachęcanie do odwiedzenia placówki
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)
Udział w tworzeniu ofert przetargowych, praca na 1/2 etatu.
MEDASEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obrabiarek do drewna, montaż, weryfikacja i ręczna obróbka drewna.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świekatowo (kujawsko-pomorskie)
spawanie konstrukcji metalowych
ŚLUSARSTWO PRODUKCYJNE ZBIGNIEW STACHURSKI KAMIENNA - 2016-06-09 - Kamienna (opolskie)
Jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu, wykładanie towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy.
SKLEP SPOŻYWCZY I.Wydra - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
-
AUCHAN POLSKA SP. Z O.O. - 2019-08-14 - Sady (wielkopolskie)
Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)
Praca na maszynach stolarskich, praca fizyczna, przenoszenie płyt meblowych, przygotowanie materiału do obróbki z dłużycy oraz materiały MDF. Praca jednozmianowa w godz. 7-15.
"DeCo tom" Meble i zabudowy nietypowe TOMASZ KĄKOL - 2020-01-08 - Łebieńska Huta (pomorskie)
szczegółowe szkolenia, zapoznanie się z ofertą i standardem sprzedaży, zapoznanie się z niezbędnymi systemami, doradztwo w zakresie usług, pobór danych i wprowadzanie do systemu, ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Sosnowiec (śląskie)
Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)
obsłiga klientawykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kiełczewice Dolne (lubelskie)
Obsługa i nadzorowanie maszyny do sklejania pudełek tekturowych, sprawdzanie jakości produkowanych kartonów wg. metody przyjetej dla danego rodzaju opakowania, konserwowanie maszyny, utrzymywanie porządku przy stanowisku pracy
KGH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Łosice (mazowieckie)
Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
Prace magazynowe, rozładunek mechaniczny i ręczny towarów, w przypadku posiadania stosownych umiejętności - prace mechaniczne i remontowe związane z utrzymaniem infrastruktury.
PCH Stanchem Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Niemce (lubelskie)
Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw zawiązanych ze zwalnianiem wyrobów do klienta oraz realizacja badań materiałów (w tym surowców, półproduktów, wyrobów gotowych). Zgłaszanie niezgodności odnośnie przyjętych procedur w zakresie realizowanych procesów objętych ZSZ; Praca ze standardami 5S; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych; Wykonywanie badań geometrycznych i wizualnych
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Stanowice (dolnośląskie)
- wykonywanie czynności kontrolnych i procesowych dotyczących zleceń klientów z najwyższą dokładnością; kontrola oraz ocena poprawności zleceń pod względem formalnym i merytorycznym; księgowanie (Maker) transakcji dla klientów Korporacyjnych w systemach bankowych oraz ich kontrolowanie/autoryzowanie (Checker) z najwyższą dokładnością (zachowanie bezbłędności) i w sposób jak najbardziej efektywny czasowo (z zachowaniem terminowości) w oparciu o Procedury Operacyjne oraz regulacje firmy; bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach firmy; monitorowanie zleceń w obsługiwanych aplikacjach i systemach, odpowiadanie na zapytania Klientów otrzymane droga mailowa oraz w systemach operacyjnych, uzgodnienie z partnerami biznesowymi ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, kontrola EOD; stosowanie się do wymogów polityki MPP, dokonywanie i ewidencjonowanie wymaganych kontroli zgodnie z obowiązującymi procedurami (SDN, SV, formalna poprawność zlecenia, uzgodnienie ilości otrzymanych i przeprocesowanych zleceń, itp.); realizacja czynności dodatkowych oraz kontrolnych, w tym: procesu archiwizacji, kontroli clean desk ( zgodnie z polityka czystych biurek) oraz kontroli miesięcznych w ramach obsługiwanego zespołu; współpraca oraz wsparcie innych zespołów w ramach lub spoza danego Biura/Wydziału na zlecenie Przełożonego; prowadzenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach realizowanego procesu; tworzenie planów szkoleń oraz aktywne szkolenie nowozatrudnionych pracowników, pomoc w przygotowaniu certyfikacji w porozumieniu z Menedżerem; koordynowanie analizy błędów procesowych oraz proponowanie i inicjowanie działań naprawczych w ramach Biura/Wydziału; koordynowanie aktualizacji/tworzenia manuali, procedur operacyjnych, map procesu, capacity planu na poziomie Biura/Wydziału; zdobywanie kompleksowej wiedzy na temat całego procesu end-to-end, w tym etapów wykraczających poza obszar obsługiwany/wykonywany przez firmy Service Center, a także procesów powiązanych; wykorzystywanie tej wiedzy do wsparcia członków zespołu, w tym: przygotowywanie prezentacji i prowadzenie szkoleń wiążących się z wystąpieniem publicznym, opracowanie formularzy i innych materiałów wspierających procesy i pracę zespołu; proponowanie oraz koordynowanie zmian zwiększających efektywność realizowanych procesów w porozumieniu z Menedżerem; proponowanie rozwiązań podnoszących poziom obsługi klienta oraz koordynowanie wdrażania zaproponowanych rozwiązań w porozumieniu z Menedżerem; identyfikacja oraz eskalacja zdefiniowanych problemów związanych z realizacja procesu, odpowiednie raportowanie ryzyk operacyjnych w przebiegu procesów end-to-end i przygotowywanie propozycji działań zapobiegawczych bądź minimalizujących ryzyko, inicjowanie zmian po stronie partnerów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności produktu/procesu end-to-end, wpływanie na zmiany w procesach po stronie partnerów biznesowych; koordynowanie projektów oraz testów aplikacji w tym: udział w telekonferencjach, w testach aplikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, dokonanie oceny ryzyka związanego z implementacją zmiany, angażowanie innych obszarów w celu realizacji tych zadań. Akceptowanie we współpracy ze Specjalistami oraz Menedżerem wszystkich zmian zgłoszonych w ramach projektu; wspieranie przełożonego w zakresie organizacji pracy zespołu oraz praca nad eliminowaniem działań skutkujących wydłużonym czasem procesowania zleceń otrzymanych do klientów; udział w rozwiazywaniu reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz udział we wdrożeniu działań naprawczych w porozumieniu z Menedżerem; wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zadań wynikających z zajmowanego stanowiska; wsparcie przełożonego w przygotowaniach do audytu, kontroli wewnętrznych/zewnętrznych, przeglądów procesów oraz reprezentowanie zespołu w rozmowach z audytorami/kontrolerami; przestrzeganie wartości O&T w realizacji bieżących obowiązków oraz podczas komunikacji z współpracownikami lub Klientami wewnętrznymi. Udział w przeglądach procesów oraz w kontrolach wewnętrznych w ramach i poza własnym Biurem/Wydziałem; adresowanie potrzeb szkoleniowych w ramach własnego Biura/Wydziału oraz dla partnerów biznesowych. Przygotowanie materiałów i prezentacja szkolenia; przygotowywanie prezentacji na poziomie Wydziału/Biura, wystąpienia publiczne; dzienne monitorowanie kont Nostro, wyjaśnianie i zamykanie pozycji otwartych na kontach Nostro przypisanych do departamentu Reklamacji; rozwiązywanie reklamacji Klientów, analiza przyczyny reklamacji oraz wdrożenie działań naprawczych w porozumieniu z Przełożonym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)