EKSPERT DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: EKSPERT DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 11 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przegląd raportów/sprawozdań przygotowanych przez młodszych specjalistów- Przegląd uzgodnień bilansowych.- Prowadzenie działań konsolidacyjnych.- Zapoznaj się z księgowaniami i obliczeniami pomocniczymi- Przygotowanie raportów i uzgodnień- Wspierać działania ad-hoc i zapytania dotyczące zespołów w poszczególnych krajach- Zapewnienie wiedzy specjalistycznej zespołom krajowym i wewnętrznym- Ciągła ocena ryzyka operacyjnego związanego z procesem, biorąc pod uwagę zmieniające się procedury operacyjne, ruchy personelu, wymogi prawne i regulacyjne.- Kontrola finansowa- Zapewnienie dokładności i integralności danych w procesie raportowania finansowego poprzez zapewnienie zgodności z wymogami kontroli wewnętrznej i ocenę adekwatności w zmieniającym się środowisku- Poprawa poziomu automatyzacji, ścisła współpraca w obrębie zespołów i pomiędzy zespołami, aby znaleźć rozwiązania, które poprawią terminowość i dokładność raportowania
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przegląd raportów/sprawozdań przygotowanych przez młodszych specjalistów- Przegląd uzgodnień bilansowych.- Prowadzenie działań konsolidacyjnych.- Zapoznaj się z księgowaniami i obliczeniami pomocniczymi- Przygotowanie raportów i uzgodnień- Wspierać działania ad-hoc i zapytania dotyczące zespołów w poszczególnych krajach- Zapewnienie wiedzy specjalistycznej zespołom krajowym i wewnętrznym- Ciągła ocena ryzyka operacyjnego związanego z procesem, biorąc pod uwagę zmieniające się procedury operacyjne, ruchy personelu, wymogi prawne i regulacyjne.- Kontrola finansowa- Zapewnienie dokładności i integralności danych w procesie raportowania finansowego poprzez zapewnienie zgodności z wymogami kontroli wewnętrznej i ocenę adekwatności w zmieniającym się środowisku- Poprawa poziomu automatyzacji, ścisła współpraca w obrębie zespołów i pomiędzy zespołami, aby znaleźć rozwiązania, które poprawią terminowość i dokładność raportowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie nie mniej niż 11 000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: EKSPERT DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019
Data zakończenia pracy: 19.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/handel/finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: ekonomia/handel/finanse, doświadczenie zawodowe: min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowej instytucji finansowej / banku a w szczególności w obszarze rachunkowości/raportowania, umiejętności:- znajomość programów Blackline, Axiom, HFM, Tally, HUB, Essbase, PeopleSoft ERP, MS Excel - wiedza na temat międzynarodowych regulacji i standardów rachunkowości;- umiejętności interpersonalne, komunikacyjne, zarządcze i negocjacyjne;- wiedza oraz umiejętności z zakresu księgowości w szczególności: - Przygotowywanie raportu tygodniowych oraz miesięcznych.- Przeglądu i analiz rachunku zysków i strat - Analiz linii kosztów i reklasyfikacji.- Analiza wariancji linii kosztów,- Przygotowywanie rutynowych dzienników po ustaleniach z komentarzy do analizy trendów- Rozliczenia kont KG (w tym kont firmowych)- JV na koniec miesiąca - rezerwy, przedpłaty, rozliczenia międzyokresowe, indeksy i korekty.Wymagana biegła znajomośc języka angielskiego w mowie i piśmie- niezbędne w celu współpracy z biurami zagranicznymi oraz klientami.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Piła (wielkopolskie)
Spawacz
Zakład Metalowy JO-OB Joanna Obara - 2016-06-06 - Malinie (podkarpackie)
Prowadzenie zajęc specjalistycznych o charakterze terapeutycznym, określenie form i sposobów udzielania pomocy dzieciom, poprzez wydawanie opinii i zaleceń dotyczących stymulowania rozwoju lub pokonywania przez uczniów trudności rozwojowych, wrównywania braków i luk w nauce, opracowywanie głównych założeń organizacji pracy wychowawczej i dydaktycznej, które zapewniłyby optymalna efektywność wysiłków, zmierzających do osiągnięcia określonych zmian w osobowości dziecka, wytyczanie metod realizacji celów wychowania, sprawdzenie ich skuteczności w praktyce wychowwczej, wskazywanie możliwości i sposobów rozwiązywania problemów wychowawczych w konkretnych środowiskach wychowawczych i w odniesieniu do konkretnej sytuacji życiowej dziecka. Praca w godz. 08.00-18.00 (15-30 godz. tyg.)
Lekarze Rodzinni ESKULAP Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Siedlce (mazowieckie)
Drobne naprawy i konserwacja wyposażenia obiektów firmowych -Dbanie o porządek na wyznaczonym obszarze - Wykonywanie drobnychprac remontowych, praca w godz. 7-15
OPOLTRANS Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Brzezie (opolskie)
przewóz palet n aterenie zakąłdu, załadunek rozładunek towaru
VEDA SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Żory (śląskie)
Sprzątanie sal wykładowych, toalet, klatek schodowych, korytarzy, mopowanie, mycie stolików, mycie okien, pastowanie sal wykładowych
kontakt przez OHP - 2018-11-08 - Kraków (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Dino Polska SA - 2016-09-13 - Rowy (pomorskie)
Obsługa prasokontenera, włączanie, wyłączanie, dozór
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Formowanie wędzonek i kiełbas.
DUBIMEX Zakład Przetwórstwa Mięsa Spółka Jawna Zygmunt Dubielak - 2018-03-28 - Gostynin (mazowieckie)
Przewóz różnego radzaju ładunku w komunikacji krajowej i zagranicznej.
GOLDSTAR Antoni Podgórski - 2017-11-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Magazynier-kierowca kat.B
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Nietążkowo (wielkopolskie)
Mechanik - wulkanizator
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
naprawa samochodów
ANETA F.H.U. - 2018-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i udział w targach
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2017-01-18 - Czarnowice (lubuskie)
Prace wykończeniowe w budownictwie
Zakład Remontowo-Budowlany Senkała Bronisław - 2016-04-07 - Bytom (śląskie)
montaż konstrukcji stalowych
MARSTAL MONIKA PRZYBYŁEK - 2019-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedażart. rolno-przemysłowych
Elżbieta Nowak Firma Handlowo - Usługowa "TRANSGUM SERWIS" - 2016-06-13 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
- organizowanie oraz prowadzenie zajęć edukacyjnych z zastosowaniem form i metod odpowiadających możliwościom psychofizycznym i potrzebom wychowanków oraz zasadom pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną,- prowadzenie grupowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych,- prowadzenie dokumentacji wymaganej w placówce,- współpraca z członkami Zespołu Terapuetycznego TEAMMiejsce pracy: Mielec, ul. Wojsławska 278, oddział OREW Wola Pławska
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Mielcu - 2016-12-13 - Mielec (podkarpackie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwojowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-12-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pełne fryzjerstwo damsko - męskie
Biuro Handlu Zagranicznego "JAWO" Jachymek Wojciech - 2015-11-27 - Jaworzno (śląskie)
Kompletowanie zamówień, praca ze skanerem, obsługa wózka ręcznego, mile widziani Panowie
kontakt przez OHP - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wojcieszyce (dolnośląskie)
Układanie i pomoc przy kostce brukowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Mysłowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
Usługi Remontowo-Budowlane Krzysztof Trojanowski - 2018-05-09 - Łążyn (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Krajenka (wielkopolskie)
Wykonywanie prac w punkcie żywienia, sprzątanie pomieszczeń, mycie naczyń i sprzętu, przygotowywanie produktów spożywczych do dalszej obróbki.
SP ZOZ UZDROWISKO SOPOT - 2017-10-16 - Sopot (pomorskie)
OBSŁUGA DŹWIGU TOWAROWO-OSOBOWEGO, SPRZATANIE POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH, PRACE PRZY ODTAJANIU SPRZĘTU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UPRAWNIENIA NA DŹWIGI TOWAROWO-OSOBOWE
CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na obiekcie.
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Otwock (mazowieckie)
-Strategiczne planowanie i wdrażanie procesów dotyczących infrastruktury sieciowej w firmie; -tworzenie mapy połączeń sieciowych dla biura oraz tworzenie odpowiedniego systemu rozłożenia układów sieci; -odpowiedzialność za lokalną infrastrukturę H/W (HardWire Infrastructure) zgodną ze standardami globalnymi; -przeprowadzanie instalacji S/W; -rozwiązywanie problemów IT oraz wspieranie użytkowników w zakresie infrastruktury H/W; -utrzymywanie infrastruktury IT w dobrej kondycji; -tworzenie rejestrów porządkowych oraz baz danych infrastruktury IT.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)