EKSPERT DO SPRAW SPRZEDAŻY Sieradz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: EKSPERT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kleintów Orange, sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kleintów Orange, sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: EKSPERT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Adres pracodawcy:
Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Sieradz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieradz
Ulica pracodawcy: Plac Wojewódzki
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 09.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
FUHP "EL-MAR" MARIUSZ NIEZGODA - 2016-08-08 - Trzebuska (podkarpackie)
praca w drukarni
Drukarnia GRAFPROJEKT Paweł Jop - 2017-08-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Nadzór nad stanem technicznym sieci dróg gminnych i mostów oraz prowadzenie spraw w zakresie:a) prowadzenia ewidencji dróg i mostów gminnych,b) podejmowanie działań w celu ustalenia kategorii dla dróg gminnych2. Prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych.3. Prowadzenie postępowań w zakresie:a) wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,b) wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy,c) wydawania decyzji na ustanowienie zjazdów z dróg gminnych oraz uzgadniania istniejących zjazdów z dróg gminnych.4. Koordynacja systemu komunikacyjnego w gminie:1) Realizacja spraw z zakresu wprowadzania uzupełniania i zmiany organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych.2) Wymian i uzupełnianie oznakowania drogowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych.3) Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem stref płatnego parkowania.4) Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.5) Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników.5. Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego.6. Uzgodnienia dotyczące ustawiania reklam i tablic informacyjnych w pasie drogowym;7. Utrzymania i poprawy nawierzchni dróg.8. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych.9. Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych.10. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią11. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.12. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.13. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.14. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.16. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).2. List motywacyjny.3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. 8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika;- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralnościWymogi formalne:1. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko pracownika ds. dróg i melioracji w terminie do dnia 23 lutego 2018 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.2. Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 2478171 wew.14Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 26 lutego 2018 r. na godz. 10.003. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
Gmina Stegna - 2018-02-14 - Stegna (pomorskie)
Praca na stanowisku piekarza
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zadzim (łódzkie)
- wykonywanie instalacji wodociągowej, gazowej, centralnego ogrzewania- kierowanie pojazdem do 3,5t
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca w terenie, doręczanie i odbiór koresponcencji i przesyłek pod wskazanym adresem. Wykonywanie drobnych zakupów. Inne prace fizyczne zlecone przez przełożonego.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
BELOWANIE I SORTOWANIE SUROWCÓW
ECO-PUR Chojnacki Wojciech - 2016-01-27 - Polkowice (dolnośląskie)
praca w odlewniach, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2018-10-16 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie, organizowanie i nadzór przebiegu procesów produkcji w przemyśle przetwórczym. Określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji z uwzględnieniem zapotrzebowania na produkty. Zarządzanie procesami produkcji, analizowanie wydajności oraz organizacja pracy personelu.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Okonek (wielkopolskie)
- Więcej informacji na stronie www.katowice-zachod.sr.gov.pl.- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach z dnia 9 listopada 2018 r. o konkursie na stanowisko sekretarki/sekretarza do wydziału orzeczniczego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko sekretarki/sekretarza do wydziału orzeczniczego. Stanowisko należy do grupy stanowisk obsługi pomocniczej (stanowisko nieurzędnicze).- Zakres zadań:1. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,2. rejestracja wpływających pism w systemie informatycznym,3. obsługa urządzeń biurowych,4. współpraca z oddziałami i wydziałami,5. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie początkowe: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas określony (ok. 18 miesięcy). Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym terminie naboru.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie,2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku,3. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz obsługa urządzeń biurowych,4. pełna zdolność do czynności prawnych,5. nieposzlakowana opinia,6. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,7. przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,8. umiejętność dobrej organizacji pracy, 9. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 10. umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:1. samodzielność,2. umiejętność pracy pod presją czasu.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
- praca przy pakowaniu tektury- praca zarówno dla kobiet i mężczyzn Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- praca w systemie zmianowym w godzinach 6-14, 14-22 od pn-pt ( czasami w soboty)- możliwy dojazd z innymi pracownikami
CORRUGATED BOARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Polkowice (dolnośląskie)
szycie odzieży wierzchniej przy użyciu maszyn specjalistycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Rybaki (lubelskie)
wykonywanie konserwacji i napraw maszyn i urządzeń, montaż i demontaż dekoracji na obiekrach kontrahentów pracodawcy, wykonywanie pomiaru prac oraz opracowanie kalkulacji, realizacja prac załadunkowych i wyładunkowych zwłaszcza w zakresie elementów dekoracji na montażach. Możliwość pracy zmianowej.
SAB Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Bogdan Sawicki - 2018-09-11 - Zabrze (śląskie)
operator ładowarki teleskopowej
Giemzik Stanisław Usługi-Produkcja-Handel "C.S.G." - 2016-05-25 - Głogów (dolnośląskie)
bieżące utrzymanie dróg
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rogoźnik (śląskie)
Szpachlowanie, malowanie, prace wykończeniowe. Wymagania: doświadczenie min. 2 lata. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 788-258-669. Miejsce pracy: Trójmiasto. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE TOMASZ MILLER - 2017-05-29 - Wejherowo (pomorskie)
Przewóz węgła. materiałów budowlanych, nawozów. Workowanie. Załadunek, rozładumek towaru. Prace gospodarcze.
Adam Komorowski Zakład Usługowo - Handlowy - 2018-08-28 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterem stanowiska pracy tj. m.in. przygotowywanie posiłków zgodnie z zaleceniami bezpośredniego przełożonego na zmianie brygadzisty, sporządzenie posiłków zgodnie z normami żywienia oraz przestrzeganie przepisów i standardów kulinarnych, wydawanie posiłków, przestrzeganie godzin wydawania i ilości wydawanych posiłków, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchni, zmywalni i jadalni, a także utrzymanie czystości maszyn, urządzeń oraz sprzętu kuchennego i naczyń stołowych
Dom Pomocy Społecznej "MAGNOLIA" w Głogowie - 2018-04-10 - Głogów (dolnośląskie)
Recepcjonista/pracownik biurowy- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
1) Opracowywanie planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na posterunkach, instrukcji dowódcy warty i tabeli posterunków OWC oraz przedstawienie ich do zatwierdzenia Kierownikowi Składu; 2) Współpraca z szefem komórki odpowiedzialnej za ochronę i komendantem ochrony jednostki wojskowej; 3) Regulowanie toku służby zgodnie z planem jej pełnienia przez stan osobowy OWC; 4) Wyznaczanie wartowników do pełnienia służby w zastępstwie wartowników, którzy ze względu na chorobę lub z powodu innych przyczyn nie mogą jej pełnić; 5) Organizowanie i prowadzenie szkolenia pracowników ochrony; 6) Przeprowadzanie instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej; 7) Bezpośrednie nadzorowanie należytego przechowywania i utrzymania przez dowódców wart oraz wartowników broni i amunicji służbowej oraz środków przymusu bezpośredniego będących na wyposażeniu OWC; 8) Kontrolowanie i dokumentowanie w "Książce ewidencji mienia służby elektroniki wydawanego z pododdziału..." co najmniej raz w miesiącu stanu numerowego, ilościowego i technicznego broni i amunicji; 9) Sporządzanie pisemnego meldunku po każdorazowym oddaniu strzału z broni służbowej przez wartownika oraz składanie zapotrzebowania - protokołu zużycia w celu uzupełnienia zużytej amunicji; 10) Sporządzanie dokumentacji dotyczącej czasu pełnienia służby przez dowódców wart i wartowników w celu prawidłowego ustalenia ich wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą; 11) Zapoznawanie przyjmowanych do pracy z podstawowymi przepisami, regulaminem oraz wydawanie o nich opinii służbowej; 12) Wykonywanie dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zasadami mobilizacyjnymi jednostki w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego; 13) Utrzymywanie w stałej aktualizacji obowiązującej dokumentacji określonej instrukcjami; 14) Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w OWC zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); 15) Wykonywanie innych zadań i poleceń zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Segregacja dokumentów, księgowanie, tworzenie dzienników, pisanie faktur
AGRO-MAL Jan Pokrywka i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-04-13 - Lubaczów (podkarpackie)
• Utrzymanie w sprawności maszyn, instalacji i urządzeń elektrycznych, • Montowanie instalacji, podzespołów i urządzeń elektrycznych, • Lokalizowanie uszkodzeń i wykonywanie napraw maszyn i urządzeń, • Sprawdzanie i analizowanie przyczyn przestojów maszyn i urządzeń, • Umiejętności modyfikacji w programach PLC będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych, - usuwanie usterek
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-04 - Rząska (małopolskie)
Wykonywanie konstrukcji drewnianych do szalunków i stemplowań konstrukcji wieńcowych, więźby dachowej, okien i drzwi, praca w zespole międzynarodowym
Firma Budowlana OZBUD Piotr Opolski - 2017-02-02 - Zakroczym (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek samohodów dostawczych, prowadzenie sprzedaży często w j. Ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pułtusk (mazowieckie)
praca w obszarze kuchni
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nadzór nad pracą infrastruktury systemów komputerowych. Wspieranie i obsługa komputerów diagnozowanie usterek komputerowych worzenie i udział w aktualizacji
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie odpadów, prowadzenie magazynu, rozliczanie podatków, prowadzenie ZUS
TRANS-ZBYT PTHU Woźniak Zbigniew - 2016-08-09 - Prażmów (mazowieckie)
opracowywanie projektów umów dot. robót budowlanych, zakupu towarów i usług realizacja projektów inwestycyjnych finansowe rozliczanie inwestycji opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych archiwizacja dokumentacji projektowo-wykonawczej przeprowadzonych inwestycji przygotowywanie postępowania zakupowego i przeprowadzanie wybranego procesu inwestycyjnego monitorowanie eksploatacji majątku Oddziału kompletowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej prowadzonych inwestycji monitorowanie/pozyskiwanie majątku w ramach poszerzenia oferty SSE współpraca przy przygotowywaniu rocznych planów Zespołu Inwestycji i Eksploatacji Majątku sporządzanie sprawozdawczości udział w pracach ko
AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S.A. Oddzial w Tarnobrzegu - 2018-04-25 - Radom (mazowieckie)