DYSPOZYTOR LOTNICZY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYSPOZYTOR LOTNICZY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie lotu- sprawdzanie ograniczeń trasowych, warunków meterologicznych i przygotowania kompleksowej dokumentacji- kontakt z zagranicznymi lotniskami
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- planowanie lotu- sprawdzanie ograniczeń trasowych, warunków meterologicznych i przygotowania kompleksowej dokumentacji- kontakt z zagranicznymi lotniskami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYSPOZYTOR LOTNICZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyspozytor lotniczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie- umiejętność pilotowania samolotów jedno i dwusilnikowych- znajomośc języka angielskiego ICAO- znajomść języka indonezyjskiego na poziomie A1- umiejętność pracy w miedzynarodowym środowisku- łatwośc w nawiazywaniu kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: dyspozytor lotniczy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.03.2019
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bezpośredni kontakt z odbiorcami i dostawcami z krajów bliskiego wschodu, bezpośrednia pomoc przedstawicielom handlowym, stały kontakt z magazynierem, sporządzanie raportów dla zarządu spółki. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
MEGA WORLD sp.z o.o. - 2016-06-23 - Janki (mazowieckie)
W ZAWODZIEPRACODAWCA ZAPEWNIA TRANSPORT Z MIEJSCOWOŚCI PACZKÓW, NYSA.
"ZREMB PACZKÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Ziębice (dolnośląskie)
szycie wyrobów szwalniczych ( odzieży, obuwia z materiału)
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Myszków (śląskie)
praktyczna obsługa centrali telefonicznej, telefoniczne przyjmowanie zleceń przewozów od klientów, przekazywanie zleceń taksówkowych zgodnie z obowiązującą procedurą do realizacji, prowadzenie ewidencji zleceń biezących i terminowych, bieząca aktualizacja danych z zakresu topografii miasta Tychy i miast ościennych
Zrzeszenie Transportu Prywatnego - 2016-09-22 - Tychy (śląskie)
spawanie elementów metalowych metodą TIG
MR JOB HR Support Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Brak danych
Hotel Szafir Anna Pestilenz - 2017-03-28 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
organizacja pracy w recepcji, meldowanie gości, dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
prace magazynowe
Pokrycia Dachowe ROB-FIL Sp.Cywilna Robert Krzemiński Filip Dudziński - 2017-01-18 - Kościan (wielkopolskie)
Konfiguracja sprzętu i oprogramowania, usuwanie awarii, pomoc techniczna dla użytkowników, administracja serwerami, monitoring zainstalowanych systemów, archiwizacja danych.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - 2018-11-29 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe - brak wymagań; dokładność, rzetelność, chęci do pracy, uczciwość; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń hotelowych, pokoi, łazienek, wymiana pościeli itp.; jedna zmiana; także weekendy, równoważny system czasu pracy; miejsce pracy: Gliwice;
"MTM MIKULSKI" RYSZARD MIKULSKI - 2017-03-09 - Gliwice (śląskie)
obróbka drewna, montaż schodów, drzwi, szlifowanie, frezowanie, składanie elementów do zamówienia
DIANAREX Zakład Usługowy - Stolarstwo - 2016-04-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1) Znajomość, stosowanie i przestrzeganie obowiązujących przepisówszczególnych wchodzących w zakres ustawy o finansach publicznychi rachunkowości, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, normatywów kancelaryjno-archiwalnych.2) Znajomość i przęstrzeganie zasad finansowania zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionyrn do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów. ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieranru rodziny i systemie pięczy zastępczej3) Prowadzenie rachunkowości jednostki.4) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.5) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczqcych operacji gospodarczych i finansowych.7) Naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie składek od wynagrodzeń.8) Prowadzenie programu ''Płatnik''.9) Sporządzanie bilansu rocznego jednostki.10) Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki w formiepapierowej i elektronicznej. 11) Opracowywanie planów finansowych jednostki.12) Prowadzenie spraw finansowo-księgowych związanych z realizacją pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszualimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, spraw z zakresuprzeciwdziałania przemocy w rodzinie, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i Katy Dużej Rodziny.13) Rozliczanie funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.14) Dekretacja i zatwierdzonych rachunków i faktur do wypłaty. 15) Kontrolowanie ksiąg inwentarzowych majątku GOPS.16) Prowadzenie gospodarki finansowej, podatkowej izasiłkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.17) Rozliczanie umów cywilnoprawnych.18) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu19) Przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym,PFRON itp.20) Przestrzeganie przepisów o tajemnicy państwowej i służbowej, o ochronie danych osobowych oraz dokumentow objętych tymi przepisami.21) Przestrzeganie przepisów o finansach publicznych, rachunkowościi odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.22) Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i p.poż. 23) Wykonywanie innych prac zleconych dodatkowo przez Kierownika GOPS.Inne zadania wynikające z zakresu obowiqzków na zajmowanym stanowisku pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2015-12-16 - Osiek (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-16 - Tczew (pomorskie)
obsluga klienta, wykładanie towaru na hali sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Leszno (wielkopolskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sokółka (podlaskie)
kierowanie samochodem dostawczym, transport drogowy
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Rozłogi (lubuskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa urzadzenń biurowych, prowadzenie korespondnecji.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Łódź (łódzkie)
Załdunek i rozładunek towaru, skanowanie przesyłek, prace porządkowe
FEDEX EXPRESS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Legnica (dolnośląskie)
-Prowadzenie i koordynacja robót sanitarnych ,-Wynagrodzenie do uzgodnienia (od 3.000 zł netto),-Praca na terenie woj. pomorskiego (powiat tczewski i okoliczne),-Kontakt: telefon 793-945-820, 793-945-175,-Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie koncepcji projektowych, sporządzanie dokumentacji projektowej, współudział w cyfrowym opracowywaniu projektów, przygotowywanie korespondencji
NSBC POLSKA Sp. z o.o.Warszawa Sp.K. - 2017-12-01 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "DOM Z BIESZCZAD" S.C. Wiesław Twaróg, Marcin Piękoś - 2015-12-01 - Jasło (podkarpackie)
obróbka elementów drewnianych
"STOLTUR" SPÓŁKA JAWNA JAN I MARIAN MILLER - 2019-03-14 - Turek (wielkopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
Odchwaszczanie, pielęgnacja roślin zielonych, grabienie, zamiatanie, odświeżanie, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rydzyna (wielkopolskie)
WYKONYWANIE RÓŻNYCH PRAC FIZYCZNYCH ZWIĄZANYCH Z RĘCZNYM TWORZENIEM WIĄZEK ELEKTRYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Zgierz (łódzkie)
Osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora w dziale utrzymania czystości będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy pań pokojowych oraz sprzątanie części wspólnych hotelu. Dyspozycyjnośc w godz.: 6-21, około 140-160 godzin miesięcznie.
PURO HOTEL WROCŁAW Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
transport towarów na terenie Europy
P.H.P.U. "MIRATRANS" w Błoniu - 2016-09-08 - Błonie (łódzkie)
obsługa maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie potraw serwowanych w restauracji Stajnia. Dbanie o czystość w miejscu pracy, wykonywanie poleceń szefa kuchni.
STAJNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Piła (wielkopolskie)
szukanie ładunków powtotnych z Berlgii i Holadii
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Robert Batkowski - 2015-11-26 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)