ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Niepruszewo oferta pracy NSBC POLSKA Sp. z o.o.Warszawa Sp.K.

Stanowisko: ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 134,03 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie koncepcji projektowych, sporządzanie dokumentacji projektowej, współudział w cyfrowym opracowywaniu projektów, przygotowywanie korespondencji
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Niepruszewo (wielkopolskie)
Pracodawca: NSBC POLSKA Sp. z o.o.Warszawa Sp.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świerkowa 4, 64-320 Niepruszewo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie koncepcji projektowych, sporządzanie dokumentacji projektowej, współudział w cyfrowym opracowywaniu projektów, przygotowywanie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 134,03 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepruszewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Buk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 134,03 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Data zakończenia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. „B”
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość AutoCAD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Solidworks; 2-3 lata doświadczenia zawodowego; dodatkowo: wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: NSBC POLSKA Sp. z o.o.Warszawa Sp.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
00-017 Warszawa 66/68, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie sporkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 15.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i higienicznych. Nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku. Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu i poza nim. Współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2016-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w kuchni + rozwożenie pizzy do klienta
Choszczewski Krzysztof Firma "SZRONEX" - 2016-09-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie posiłków do klientów. Pomoc w kuchni, utrzymanie porządku. Praca w Nisku "LOCO WOK BAR"
Bis-Ka Karolina Kądziołka - 2018-09-07 - Nisko (podkarpackie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, relacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, po podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
IDMK SP Z O.O. - 2016-06-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa kilenta, sprzedaż w salonie firmowym Molton salon odzieżowy moda damska
"Molton Styl" Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
INNOVATION GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny kierownikowi ośrodka pomocy społecznej;16) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;17) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;18) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.3)), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną;19) inne zadania wynikające z Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wadowice Górne - 2015-12-17 - Wadowice Górne (podkarpackie)
Reprezentowanie firmy, pozyskiwanie nowych kontaktów dla celów handlowcyh.
Solid Security Sp z o.o. - 2016-09-27 - Nysa (opolskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków. Praca w Starej Białej w systemie dwuzmianowym w godz. 6-22.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Stara Biała (mazowieckie)
referent ds. księgowo-rachunkowych (staż dla os. do 30 rż);
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
Obróbka mechaniczna metalu polegająca na toczeniu i wierceniu.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2018-03-19 - Opalenica (wielkopolskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykonywanie podstawowych prac ślusarskich: piłowanie maszynowe, cięcie, wiercenie otworów, szlifowanie, gwintowanie, nitowanie.
JANPOL Metalprodukcja Waleria Kiełbasa - 2018-02-01 - Dębno (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy w medycznym laboatorium diagnostycznym, praca przy sortowaniu materiału biologicznego, rejestracja, obsługa pacjentów
Laboratoria Medyczne OPTIMED Kuriata, Wroński Spółka Jawna - 2017-12-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa sprzedaży/ zwrotów ze sklepu on-line;- Logistyka zleceń wysyłki, zwrotów;- Komunikacja z klientami w języku słowackim
CDRL S.A. - 2017-02-21 - Pianowo (wielkopolskie)
-wsparcie managera w bieżących pracach operacyjnych-nadzór nad koreańskimi procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesu zamówień i dostaw towaru-przygotowywanie i kompletowanie ofert przetargowych i handlowych-promocja oferty firmy-współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa-budowanie i utrzymywanie stałej relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wronki (wielkopolskie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu pracy z dziećmi. Przygotowywanie pomocy naukowych do zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Międzychód (wielkopolskie)
Wykonywanie prac pomocniczych przy wyznaczaniu trasy drogi, ulicy.
Geopartner Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
udzielanie pomocy dziecku pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potrzeb, ułatwianie funkcjonowania dzieku w grupie równieśniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie działalności handlowej, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem eksportu producenta, kontakty z klientami chińskojęzycznymi, monitorowanie wysyłki na terenie Chin
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
Oferta stażu dla bezrobotnychPrzygotowywanie gabinetu do przyjęcia pacjentów. Dezynfekcja, sterylizacja, mycie, pakietowanie narzędzi. Prowadzenie dokumentacji. Asysta podczas pracy przy pacjencie. Zarabianie materiałów do wypełnień zębów.Staż EFS POWER dla osób do 30 roku życia lubEFS RPO WD dla osób od 30 roku życia.Wymagane wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelin (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa oraz doradztwo klientom, dbałość o ekspozycję i wizerunek salonu optycznego, dobór soczewek i innych pomocy wzrokowych, realizacja celów sprzedażowych i jakościowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Przed spotkaniem wymagany kontakt tel.: 663 162 297 Ilona Dwornik. Cv na adres: ilonadwornik (at) gmail.com
Tenbit Professional Ilona Dwornik - 2016-01-20 - Sulęcin (lubuskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, promowanie działań usprawniających sprzedaż, udział w targach, konferencjach, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów wietnamskich lub chińskich
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w gabinecie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Koluszki (łódzkie)
Pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Poniatowa-Kolonia (lubelskie)
asystent projektantaOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, posiadające wykształcenie wyższe informatyczne, dobra znajomośc programu AutoCAD, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i podstawowa wiedza niezbędna do projektowania sieci teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie terminarza, organizowanie i obsługiwanie spotkań, zapewnienie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami, przyjmowanie, rozdzielanie korespondencji, przyjmowanie i przekierowanie rozmów telefonicznych.
Centrum Dializa Sp z o.o. - 2016-11-03 - Łask (łódzkie)