DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DLA POLSKI I UKRAINY (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DLA POLSKI I UKRAINY (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 20 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DLA POLSKI I UKRAINY (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: dyrektor generalny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Dyrektor generalny (wymagany staż - lata: 10)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe- zarządzanie, preferowane MBA; umiejętności analityczne, umiejętność kierowania zespołem i motywowania zespołu; umiejętność planowania biznesowego; umiejętność podejmowania decyzji i poczucie odpowiedzialności; 10 lat doświadczenia na stanowisku dyrektora zarządzającego w organizacji zatrudniającej powyżej 200 osób; doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej; biegła znajomość języka angielskiego; komunikatywna znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie Spółką z ponad 200 pracownikami. Bycie liderem dla pracowników i partnerów biznesowych 2. Planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych mających na celu regularny rozwój i rentowności Spółki. 3. Odpowiedzialność za przygotowanie rocznych budżetów oraz kwartalnych korekt budżetu. 4. Analiza przychodów, kosztów oraz zysków w ujęciu kwartalnym, celem sprawdzenia czy aktualne wyniki są zgodne z planowanymi. 5. Szukanie stałych, nowych potencjalnych sposobów na rozwój Spółki. 6. Zarządzanie i kontrola pracy wszystkich pracowników. Motywowanie pracowników i rozwijanie ich umiejętności zawodowych i wiedzy w celu umożliwienia im realizacji przypisanych zadań poprawnie i skutecznie. Rekrutacja pracowników o określonych kompetencjach. 7. Współpraca z innymi spółkami z Grupy oraz Centralą w celu poprawy wydajności firmy. 8. Zapewnienie zgodności wszelkich informacji i działań Spółki z ustawodawstwem obowiązującym na terenie Polski, Ukrainy i UE. Aktywne współpracowanie z radcą prawnym, aby upewnić się, że wszystkie informacje są prawidłowe i zgodne z prawem obowiązującym na terenie Polski, Ukrainy i UE. 9. Kontrolowanie działań konkurencji poprzez śledzenie informacji w mediach, na portalach społecznościowych i reklamowych, aby zapobiec stosowaniu nieuczciwych praktyk biznesowych. 10. Regularna analiza prowadzonych działań i trendów rynkowych. Wyciąganie wniosków i szybkie reagowanie na zmiany poprzez podejmowanie właściwych decyzji, kluczowych dla efektywności pracy i osiągniecia celów. 11. Kontrolowanie zobowiązań wobec partnerów poprzez terminowe raportowanie i zarządzanie dokumentacją, w celu zapewnienia prawidłowego wykonania umów. 12. Przygotowanie kalkulacji wynagrodzenia pracowników zgodnie z ustalonym programem motywacyjnym i dostarczanie ich do działu księgowości w sposób terminowy. 13. Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy oraz marek na rynku poprzez prowadzone działania i właściwą komunikację z partnerami i klientami.. 14. Zapewnienie ochrony poufnych informacji firmowych 15. Gotowość do odbywania podróży służbowych głównie do Ukrainy oraz innych krajów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor generalny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2016
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 03.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów za pomocą systemu komputerowego w punkcie kasowym.
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Lubaczów (podkarpackie)
Nadzór nad działem finansowym, Współpraca z działem handlowym (uzgadnianie cen usług/towarów, optymalizacja sprzedaży), Przygotowywanie planów biznesowych (również w jęz. obcych - ukraińskim i rosyjskim)Wymiar etatu: 15 godzin tygodniowo
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rzgów (łódzkie)
- obsługa urządzeń biurowych;- pomoc w pracach logistycznych;- pomoc przy archiwizowaniu dokumentów;- sporządzanie projektów pism urzędowych i zakładanie teczek spraw;- prowadzenie ewidencji rejestrów urzędowych w formie papierowej i komputerowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa bieżaca pomieszczeń sanitarnych, obsłudze sal, ciągów komunikacyjnych, sanitariów, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych
INTERCLEAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji kosztorysowej praz powykonawczej, opracowywanie projektów budowlanych, nadzór techniczny nad robotami budowlanymi, zarządzanie brygadami roboczymi; I umowa okres próbny 3 miesiące;
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
Pomoc przy wyrabianiu ciasta chlebowego i bułkowego
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programach pakietu Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Nysa (opolskie)
OPIS STANOWISKA:•przyjmowanie i rozładunek towarów na magazynie,•metkowanie nowych dostaw,•przygotowanie towarów do wysyłki,•uczestnictwo w inwentaryzacjachpraca w godz. 8-16
MARKIZETA SOLARSCY SP. J. - 2018-06-14 - Skopanie (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; umiejętność pracy w zespole pod presją czasu; praca przy przygotowaniu dokumentacji produkcyjnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie: do uzgodnienia z pracodawcą
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
prace ogrodnicze, prace przy produkcji
NTB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEMYSŁAW NAWROT "GTS" - 2017-07-25 - Wydorowo (wielkopolskie)
Wyrób i wypiek pieczywa
"ROMA" PIEKARNIA CUKIERNIA I HANDEL OBWOŹNY R. WALCZYK - 2018-04-20 - Baby (łódzkie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie i nadzór działem handlowym, opracowanie strategii i planów sprzedaży
CHARCZENKO LK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
- Kierownik działu ochrony. Praca w biurze i w terenie, na obiekatach.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana licencja pracownika ochrony I lub II stopnia (Obecnie Kwalifikowany Pracownik Ochrony wciągnięty na listę Komendy Policji). Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
Zarzadzanie procesem produkcyjnym firmy.Zatwierdzanie planów produkcji.Nadzór nad organizacją pracy i prowadzonymi projektami produkcji zakładu.Praca w systemie jednozmianowymPraca na czas określony.Peroponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE OBIEKTÓW PO WYKONANYCH REMONTACH ORAZ NOWO WYBUDOWANYCH BUDYNKACH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, OBSŁUGA MASZYN CZYSZCZĄCYCH, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POW.3M, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA; NA SPOTKANIE Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Zatrudnienie w firmie zajmującej się dystrybucją farb, lakierów, bejc,-Praca na terenie Tczewa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) gabifarby.pl
P.H.U. GABI KRZYSZTOF KARPUS - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Żywiec (śląskie)
planowanie i opracowanie strategii rozwoju firmy, zarządzanie i koordynowanie pracy firmy, realizowanie celów finansowych, utrzymywanie relacji biznesowych, budowanie wizerunku firmy
LIFEWAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz żywych zwierząt- bydło
TOMPASZ Łukasz Pięta - 2018-08-20 - Krzyżanki (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami. Ważniejsze zadania: Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych: 1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków:1.podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; 2.podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej;3.podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających;4.łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmian mających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww. podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczym oraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych.7. Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresie windykacji należności.w zakresie egzekucji:1. Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału: Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych; Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 300 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
zawieranie transakcji sprzedaży,obsługa kontrahentów chińskich,wspólpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży,sporzadzanie faktur za towary
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
PHINANCE S.A. - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
zabiegi kosmetyczne, stylizacja paznokci
M Studio Magdalena Filipczyk - 2016-10-05 - Strzegom (dolnośląskie)
monter sieci,i nstalacji i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Częstochowa (śląskie)
zarządzanie działalnością przedsiębiorstwa, realizowanie strategii finansowej, zarządzanie zespołem
EIN SOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)