DYREKTOR W OŚRODKU NIEZABUDKA Kutno oferta pracy Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Upośl. Umysłowym Kutno
Stanowisko: DYREKTOR W OŚRODKU NIEZABUDKA
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: organizacja, koordynowanie pracy w zakresie rehabilitacyjno-edukacyjno-terapeutycznej i obsługowej, nadzór nad pracą pracowników pedagogicznych, administracyjnych i personelu pomocniczego, planowanie rocznych i bieżących wydatków, dokumentowanie pracy i prowadzenie sprzwozdawczości, pozyskiwanie dodatkowych środków na funkcjonowanie, organizacja sporzadzania,przyjmowania, obiegu, kontroli i przechowywania dokumentów, współpraca z zarządem
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Upośl. Umysłowym Kutno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:29 Listopada 27, 99-301 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja, koordynowanie pracy w zakresie rehabilitacyjno-edukacyjno-terapeutycznej i obsługowej, nadzór nad pracą pracowników pedagogicznych, administracyjnych i personelu pomocniczego, planowanie rocznych i bieżących wydatków, dokumentowanie pracy i prowadzenie sprzwozdawczości, pozyskiwanie dodatkowych środków na funkcjonowanie, organizacja sporzadzania,przyjmowania, obiegu, kontroli i przechowywania dokumentów, współpraca z zarządem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DYREKTOR W OŚRODKU NIEZABUDKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pedagog specjalny (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika specjalna, specjalizacja: oligofrenopedagogika lubpedagogika niepełnosprawnych intelektualnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doswiadczenie 5 lat w pracy z dziećmi, młodzieżą lub dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie zarzadzania oswiatą, oligorenodedagogika
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Upośl. Umysłowym Kutno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
29 Listopada 27, 99-301 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: 29 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy: usługi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2017
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 10.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletacja artykułów spożywczych za pomocą wózka jezdniowego o napędzie elektrycznym, oraz przy pomocy skanera. Praca 10 godzin/tyg., od niedzieli do piątku w godzinach 14-22
Andrzej Dempniak - 2017-08-01 - Nadarzyn (mazowieckie)
zarzadzanie działem produktowym, badanie rynku i nowych trendów dotyczących produków, opakowań i wzorów produktowych, rozwój nowych produktów, ścisła współpraca z kontrahentami w Azji, negocjowanie z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, odpowiedzialność za poziom zapasów na magazynie
Vakomtek S.A. - 2016-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
Nauczanie języka angielskiego w Szkole Podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA HEWELIUSZA W ŻUKOWIE - 2018-01-02 - Żukowo (pomorskie)
pomoc elektromontera
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Czarny Bór (dolnośląskie)
praca w magazynie
Mayenne sp. z o.o - 2017-09-27 - Węgrów (mazowieckie)
zarządzanie operacjami zespołu wsparcia infrastruktury o globalnym zasięgu, w tym : projektowanie i optymalizacja procesów obsługi incydentów i problemów, zapewnienie ciągłości operacyjnej kluczowych obszarów infrastruktury IT, identyfikowanie oraz wdrażanie projektów oparciu o analizę potrzeb biznesu, bieżąca techniczna i funkcjonalna diagnoza infrastruktury IT oraz programowanie działań optymalizujących, współpraca z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Kraków (małopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
FHU RARTYTAS Agnieszka Gawrońska - 2016-01-11 - Siewierz (śląskie)
Pomoc kucharzowi i kelnerom. Kontakt: Jolanta Rokicka tel. 880 566 675.
"BUDIF" Jolanta Rokicka - Sędziszów - 2018-01-26 - Czekaj (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
PSYCHEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Wtórek (wielkopolskie)
Przygotowywanie, segregacja bielizny hotelowej, ręczników, obrusów do prania, obsluga pralki, maglownicy, zmywarki
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wiechlice (lubuskie)
transport rzeczy z punktów przyjęć do pralni oraz z pralni do punktów przyjęć, odbiór i wywóz rzeczy do klientów indywidualnych, zakupy, doraźna pomoc w głównej siedzibie firmy
Michał Sowiński Firma Handlowo-Usługowa "PERS" - 2017-05-22 - Tarnów (małopolskie)
wykładanie towaru na pólki obsługa klienta
GROSZEK Wiesław Pielak - 2018-04-05 - Maciejowice (mazowieckie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu maju 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-06-14 - Mieroszów (dolnośląskie)
Projektowanie maszyn i urządzeń na potrzeby fabryki maszyn w Lubaczowie. Nadzór nad montażem zaprojektowanych maszyn.Cv: fml (at) fmllubaczow.pl
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Lubaczów (podkarpackie)
Kierowca ciągnika siodłowego MAN
PROTRANS Transport Ciężarowy Panajota Proksa - 2016-01-05 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
USTAWIENIE I OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH, SAMODZIELNA INICJATYWA I DBAŁOŚĆ O ORGANIZACJĘ STANOWISKA PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO, ZNAJOMOŚC OPROGRAMOWANIA CAD MIN. 2D, UMIEJĘTNOŚĆ MYŚLENIA ANALITYCZNEGO , DOKŁADNOŚĆ, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA DO PRACY,PRACA W SYSTEMIE DWUZMIANOWYM;
MEBLE MORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Będargowo (zachodniopomorskie)
Kelner
PPUH "JM-GRAB" S.C. - 2018-04-11 - Czudec (podkarpackie)
Przyrządzanie potraw w małym punkcie gastronomicznym
TRAFART Kieszkowski Oktawian - 2017-06-07 - Koło (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów indywidualnych, zawieranie umów ubezpieczeniowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Utrzymanie w czystości hali przeładunkowej, obsługa maszyny czyszczącej
Panoma S.C Anna Kiełbus Anita Prusek - 2018-05-09 - Skawina (małopolskie)
praca na kuchni, przygotowanie posiłków
F.H.U. Wiesław Brzeźnicki - 2015-12-07 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA SA Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Płocku - 2017-03-01 - Płock (mazowieckie)
Produkcja wyrobu zgodnie z normami technologicznymi i wzorcem; Oznaczanie przygotowanego wyrobu zgodnie z systemem jakości; pobieranie komponentów z magazynu; kontrola, odbiór jakościowy wyrobu; prowadzenie dokumentacji
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2015-12-14 - Żary (lubuskie)
ZARZĄDZANIE FIRMY, KONTAKTY Z KONTRAHENTAMI Z CHIN; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA FIRMĄ, 1 ROK DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w sklepie z alarmami i elektroniką samochodową- sprzedaż oraz montaż artykułów.
Łódzkie Centrum Elektroniki - 2016-01-11 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z: ASORTYMENTEM MEBLOWYM, PROGRAMEM SUBIEKT. NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA INDYWIDUALNEGO I FIRM; ROBIENIA ZAMÓWIEŃ I PRZYJĘĆ TOWARU.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Konin (wielkopolskie)
- tyczenie fundamentów, ścian nośnych i działowych- ocenianie przydatności materiałów do wykonania robót murarskich;- przygotowywanie zapraw murarskich;- obsługiwanie maszyn budowlanych stosowanych w robotach murarskich;MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
VERA ARTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)