DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie
Stanowisko: DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychiatria,pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: komunikatywność, kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o pomocy społecznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Kodeksu Pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość Ustawy o finansach publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymaganie niezbędne:1)obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)nieposzlakowana opinia,5)wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy tj.: psychiatria, pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa,6)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.),7)minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,8)co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,9)stan zdrowia pozwalający na kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy.2.Wymagania dodatkowe:1)znajomość i umiejętność interpretacji: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy;2)umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,3)umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,4)komunikatywność, kreatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1)praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,2)praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3)praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,4)praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.4.Zakres wykonywanych zdań na stanowisku:1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 9,31 %6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,9)dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie w terminie do dnia 22 marca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej: www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) , powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 r., prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm , dnia 2019-03-12KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY NA STANOWISKU DYREKTORA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Prezydent Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=8751
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,9)dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2019
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczanie języka angielskiego.
Przygotowanie lekcji.
Przygotowanie pomocy do lekcji.
Organizacja lekcji demo, szkoleń, spotkań z Rodzicami.
CENTRUM JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2018-07-17 - Lublin (lubelskie)
nawiązywanie relacji z nowymi klientami, analiza potrzeb klienta, kontrola ds. eksportu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa urzadzeń przemiału zbóż
GoodMills Kutno Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Kutno (łódzkie)
wykonywanie prac związanych z naprawą i konserwacją urządzeń elektrycznych
"ELEKTRO - INSTAL" S.C. - Roman Bujak, Czesław Kosmala - 2016-05-31 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
dokonywanie odczytów stanów gazomierzy
GASCONTROL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Ruda Śląska (śląskie)
DEKRETACJA DOKUMENTÓW, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, PRZEPROWADZANIE KLASYFIKACJI KOSZTÓW WŁASNYCH I KOSZTÓW UZYSKANIA PRZYCHODU, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, SPORZĄDZANIE PRZELEWÓW WYNAGRODZEŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (AMORTYZACJA, UMORZENIE), SPORZĄDZANIE BILANSU I RACHUNKU WYNIKÓW NA KONIEC MIESIĄCA;WYMAGNIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE NO STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B,PRACA-PÓŁ ETATU W GODZ. DO UZGODNIENIA 8-15, WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-06-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt z klientem, przygotowywanie posiłków z menu lokalu,dbanie o czystość miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem handlowym, negocjacja umów handlowych, administrowanie nieruchomościami, tworzenie strategii marketingowych.
Fabel Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Parczew (lubelskie)
obsługa maszyn włókienniczych/może być do przyuczenia/
WAK PPHU W.KOPYTOWSKI - 2016-03-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Przewóz opału po terenie województwa podkarpackiego.
DARIUSZ CHROBAK FPHU "INCO-PLUS" - 2017-04-19 - Rokietnica (podkarpackie)
przygotowanie elementów do zabudów samochodowych, osobom zatrudnionym z okolic Katowic, Bytomia, Rudy Śląskiej pracodawca zapewnia transport
"NADWOZIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-11 - Sosnowiec (śląskie)
Podstawowe prace szlifierskie, szlifowanie szlifierką kątową, oczyszczanie odprysków spawalniczych, skręcanie podzespołów, czyszczenie konstrukcji.Godziny pracy: 06.00-14.00, 14.00-22.00.Umowa o pracę lub umowa zlecenie - do uzgodnienia
METALKONS Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie w nalezytej czystości przydzielonych do sprzatania pomieszczeń, otoczenia przezd wejściem do budynku. Dezynfekcja podłóg, pranie dywanów, wycieranie kurzu.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Strzelin (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień od klienta, zaplaty z a zamówione dania, przygotowanie kebaba, sprzedaaż lodów z automatu, przygotowanie kawy z ekspresu, podawanie przygotowanych zamówień do stolików, porządkowanie sali sprzedażowej, zaplecza, ogródka letniego
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Praca polega na pilnowaniu porzadku w obiektach i ich otoczeniu oraz nadzorowaniu załadunku kierowców. Praca w godzinach 18.00-6.00
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Radzewo (wielkopolskie)
nauczyciel plastyki
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
Praca w zespole, mile widziana znajomość branży rolniczej.
CENTRALA NASIENNA w Kielcach Sp. zo.o. - 2016-04-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów, inwestycji, strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim, okresowa kontrola wykonalności bieżących celów, analiza raportów o sytuacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie strategią rozwoju zespołu ds. Zarządzania relacjami z klientami; Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi; Zarządzanie zespołem dostarczającym usługi dla klienta zgodnie z jego wymaganiami i ustalonymi standardami.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
Prace pomocnicze, odbieranie gotowych elementów z maszyn poligraficznych
"KLAMA", "TIF-TRANS" Marek Temple - 2016-05-17 - Sułkowice (małopolskie)
tworzenie krótko i dlugoternimowych planów rozwojowych firmy, organizacja pracy w firmie, zarządzanie zespołem pracowników
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)
obsługa minitoringu w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pogwizdów (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przyjmowanie towarów, wycena, sprzedaż, składanie zamówień; WYMAGANIA: wykształcenie średnie-handel, doświadczenie, umiejętność obsługi kasy fiskalnej
Firma Handlowa "HAND-MAL" Teresa Malcher - 2016-05-11 - Chwostek (śląskie)
planowanie, organizacja, realizacja przewozu towarów w transporcie kolejowym, zarządzanie, analiza, raportowanie przewozów w transporcie kolejowym, współpraca z zarządami infrastruktury kolejowej, inicjowanie projektów w obszarze międzynarodowej współpracy, utrzymywanie kontaktów z organizacjami międzynarodowymi, monitorowanie rynków w zakresie świadczonych usług, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług, monitorowanie i korekty planów pociągów, współpraca z działem dyspozytury
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Małaszewicze Duże (lubelskie)
Naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Bugaj (wielkopolskie)
Przeprowadzanie testów surowca, pomiary hałasu i światła, odczyt rysunków technicznych. Wymagane wykształcenie wyższe - mgr. inż. , min. 2 lata doświadczenia, umiejętność odczytu rysunków technicznych, planowanie i rozstawianie maszyn, obsługa maszyn, znajomość języka rosyjskiego w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Mysłowice (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, dbanie o porządek.
Euroinvestment sp. z o.o. - 2017-08-23 - Całowanie (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, programu księgowego, korespondencji, klientów, wystawianie i przyjmowanie faktur.
Tygodnik Tucholski - 2018-02-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prób u odbiorców, sporządzanie list dostawców mleka, przygotowywanie tulejek do pracy w terenie, prowadzenie rejestrów indywidualnych dostaw mleka, praca w terenie. Praca w systemie równoważnym, zmianowym. Przewidywane rozpoczęcie pracy ok godz. 2-3 rano przez ok. 8 h, sporadycznie zmiany od 14/15 do 22/23.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-21 - Wyszków (mazowieckie)