DYREKTOR SPRZEDAŻY Pszczyna oferta pracy SKALDY Sp. z o.o.
Stanowisko: DYREKTOR SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 836,66 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów handlowych na terenie Rosji oraz Ukrainy, prowadzenie sprzedazy z podmiotami na rynkach zagranicznych
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: SKALDY Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 18/4, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie kontaktów handlowych na terenie Rosji oraz Ukrainy, prowadzenie sprzedazy z podmiotami na rynkach zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 836,66 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: dyrektor sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 836,66 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
białoruski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość i uprawnienia do prowadzenia rachunkowości - prawo polskie i ukraińskie, uprawnienia audytorskie i księgowość, doświadczenie w sprzedaży na terenie Ukrainy i Rosji, 12 lat na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 12
Nazwa pracodawcy: SKALDY Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 18/4, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2016
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 25.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
malowanie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Czarnożyły (łódzkie)
praca fizyczna, po kilku miesiacach pracy- przeniesienie do pracy na Ukrainie do spółki STEEL-BUILDING Ukraina Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwożenie towaru
DE HAAN LOGISTYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-04-14 - Pniewy (wielkopolskie)
Pomoc w donoszeniu gałęzi do rębaka, obsługa kosiarki, pomoc przy usuwaniu gałęzi i krzewów.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Różanka (lubelskie)
Ochrona osób i mienia
Skarem sp. z o.o. - 2017-07-14 - Bożejewice (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wiesław Fiuk - 2016-03-08 - Człuchów (pomorskie)
Zarządzanie i obsługa sieci komputerowej, wdrażanie nowego oprogramowania, kontakt elektroniczny z klientem
KORPORACJA FINANSOWO-KSIĘGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Myślenice (małopolskie)
Kupno i sprzedaż samochodów z krajów Unii Europejskiej, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Puławy (lubelskie)
Tynkowanie, pomoc przy tynkowaniu
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
FUNDACJA ROZWOJU WARMII I MAZUR - 2017-08-17 - Fijewo (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe, sprzątanie obiektu (praca na terenie Leroy Merlin w Świdnicy)
MEGA-SERVICE Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż usług Firmy, staż pracy 1 rok, godz. 9-17, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Polityki Przestrzennej.Ważniejsze zadania:Koordynacja i nadzór nad:I. W zakresie planowania przestrzennego: wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania, opracowania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; pracami i tworzeniem Lokalnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji i Miejscowego Planu Rewitalizacji; opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzaniem analiz i koncepcji programowo przestrzennych oraz innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; prowadzeniem monitoringu urbanistycznego miasta Słupska; wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z procedurami planistycznymi.II. W zakresie urbanistyki i architektury: rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy wraz ze sporządzeniem szczegółowej analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz ich zmian; rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian; wydawanie wpisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; wydawaniem postanowień na podział nieruchomości.III. Zadaniami w zakresie działań związanych z ochroną zabytków.IV. Zadaniami w zakresie działań Działu Rewitalizacji Miasta.V. Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; wysiłek umysłowy; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością. Wynagrodzenie zasadnicze 5000-6000 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)
- Budowanie z klientami długotrwałych relacji biznesowych. Monitorowanie potrzeb oraz sprawowanie opieki nad klientami firmy. Działania mające na celu rozwój współpracy z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji oraz spotkań z klientami. Realizacja założonych celów firmy oraz Działu Eksportu. Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz. - Wynagrodzenie: od 3800 do 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie we współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami rosyjskojęzycznymi. Gotowość do odbywania podróży służbowych. Biegła znajomość j. rosyjskiego, mile widziana znajomość j. angielskiego lub innego. Prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność, zaangazowanie w pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-00-00 w. 432) lub e-mail: kadry (at) fasing.com.pl
FABRYKI SPRZĘTU I NARZĘDZI GÓRNICZYCH GRUPA KAPITAŁOWA FASING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
pracownik socjalny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Supraślu - 2018-06-25 - Supraśl (podlaskie)
prowadzenie pojazdu na wyznaczonych trasach
CONTEKO Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Radłów (małopolskie)
nadzór nad pracą podległego zespołu, zarzadzanie działem produkcji, nadzorowanie zgodności procedur, przygotowywanie zatwierdzen i planów raportów dla koreańskiego zarządu firmy macierzystej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Mława (mazowieckie)
praca jako operator koparko-ładowarki
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "O & K" G.S.A.OSADNIK - 2016-06-27 - Chorzów (śląskie)
Zarządzanie placówką przedszkolną oraz kadrą, sprawowanie nadzoru pedagogicznego, organizacja pracy i koordynowanie działań, dbanie o rozwój i podnoszenie jakości pracy przedszkola, współpraca z rodzicami.
Grupa MAC S.A. - 2017-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wesoła (małopolskie)
• Pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą, • Negocjowanie cen i warunków przewozowych, • Utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami, • Planowanie i koordynacja transportu na wszystkich etapach,• Współpraca z kierowcami i rozwiązywanie bieżących problemów, • Realizacja wyznaczonych celów.Oferujemy:• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny),• Wynagrodzenie 3 000 zł. brutto + systemy premiowe,• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,• Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji CV na adres: praca (at) grhpolska.com
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w przygotowaniu do zajęć, nakrywanie do stołu, karmienie dzieci i sprzątanie po posiłkach, przestrzeganie ustalonych zasad porządku i dyscypliny pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Zbytowa (dolnośląskie)
obsługa wózka widłowegoMiejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Delta Business Service Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Brak danych
Prime Food sp. zo.o. - 2017-01-30 - Przechlewo (pomorskie)
zgodny ze st.
BROKELMANN Budowa Maszyn i Urządzeń sp. z o.o. - 2016-07-11 - Milicz (dolnośląskie)
Pomoc na kuchni, obsługa Klienta, wydawanie posiłków, utrzymywanie czystości. Praca jednozmianowa w Schronisku Górskim na Wielkiej Raczy (możliwość zakwaterowania). PRACA OD 10.12.2015.
SCHRONISKO GÓRSKIE PTTK NA WIELKIEJ RACZY DANIEL HUDZIAK - 2015-11-20 - Rycerka Górna (śląskie)
montaż urządzeń chłodniczych i podzespołów; prace montażowe i instalacyjne
COLDSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Żagań (lubuskie)
ANALIZA TERENDÓW NA PODST. ZAGR. ŹRÓDEŁ INTERNETOWYCH, TARGÓW, SHOPPINGÓW I PRASY BRANŻOWEJ, WYZNACZANIE TEMATÓW PROJEKTOWYCH, ZATWIERDZANIE PLANSZ DLA POSZCZEGÓLNYCH KOLEKCJI I SETÓW, ANALIZA KOLEKCJI REGULARNYCH, WERYFIKACJA MODELI PRZEDSTAWIONYCH PRZEZ PROJEKTANTÓW, ANALIZA POSZCZEGÓLNYCH MODELI POD WZGLĘDEM WIELKOŚCI ICH SPRZEDAŻY, UCZESTNICTWO W IMPREZACH I TARGACH MIĘDZYNARODOWYCH, NADZÓR NA WYKONYWANYMI PRZEZ ZESPÓŁ PRACAMI, EFEKTYWNA OGRANIZACJA I PODZIAŁ PRACY W PODLEGŁYM ZESPOLE
LPP S.A. - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)