DYREKTOR HANDLOWY Kuźnica Kiedrzyńska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYREKTOR HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie kontaktu z firmami koreańskimi, pozyskiwanie nowych klientów koreańskich (branża motoryzacyjna).
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Kuźnica Kiedrzyńska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kuźnica Kiedrzyńska, powiat: częstochowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie kontaktu z firmami koreańskimi, pozyskiwanie nowych klientów koreańskich (branża motoryzacyjna).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DYREKTOR HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuźnica Kiedrzyńska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: częstochowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: dyrektor handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Dyrektor handlowy (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum rok doświadczenia bez względu na stanowisko, zdolności negocjacyjne, analitycznego myślenia, planowania i przewidywania.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7c52553930d6cc7ad47bd42458b3481
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; umowa do końca roku szkolnego, z możliwością przedłużenia
TEB Edukacja - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie holu i pomieszczenia przy kasach na dworcu PKP
Kolejowe Przedsiębiorstwo Związkowe Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, przygotowywanie sztućców, szkła oraz naczyń do wydawania potraw
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Augustów (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, przygotowanie dokumentów do zapłaty, akredytacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Usługa asystencka obejmuje indywidualne wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania:-społecznego(wsparcie w przemieszczaniu się do miejsc publicznych, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas różnych zajęć)-zawodowego(wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach)-edukacyjnego(wsparcie w przemieszczaniu się do szkół i placówek oświatowych, wsparcie podczas zajęć i w procesie uczenia).Wsparcie będzie prowadzone w mieszkaniach wspomaganych oraz na terenie Białegostoku. Wymagane jest prowadzenie dokumentacji udzielanego wsparcia na drukach udostępnionych przez Pracodawcę.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-07-24 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie lekcji historii.
Niepubliczny Zespół Szkół w Wiechlicach - 2018-08-16 - Wiechlice (lubuskie)
doświadczenie na ww stanowisku
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2016-03-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie roślin do sadzeń, przygotowanie sadzonek, sadzenie roślin na polu, pielegnacja rozsad
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Mierzyn (warmińsko-mazurskie)
jw
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie całokształtem spraw związanych z funkcjonowaniem Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim
CENTRUM KULTURY ŚLĄSKIEJ - 2017-11-17 - Nakło Śląskie (śląskie)
Odbieranie i układanie gotowych formatek z pilarki. Okleinowanie, wiercenie i montowanie elementów meblowych po obróbce maszynowej. Transport przy użyciu ręcznych wózków, pakowanie. Wykonywanie prac magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Twardogóra (dolnośląskie)
Szkolenie BHP i P.POŻ. Zapoznanie z regulaminem pracy, instruktaż stanowiskowy. Sprawdzanie terminów przydatności do spożycia produktów, zabezpieczenie produktów przed zepsuciem. Stosowanie receptur gastronomicznych, dobieranie surowców do sporządzania posiłków, zapoznanie z menu, pomoc w przygotowaniu potraw. Przygotowanie posiłków i napojów alkoholowych, estetyczne układanie i dekorowanie posiłków. Użytkowanie urządzeń do przechowywania żywności, utrzymanie czystości naczyń, narzędzi i sprzętu do kuchni na swoim stanowisku pracy. Przygotowywanie posiłków i napojów, wydawanie posiłków, pomoc w zaopatrzeniu lokalu w artykuły spożywcze.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Praca opiekuńczo-dydaktyczna z dziećmi przedszkolnymi.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Mycie naczyń stołowych i kuchennych, sprzątanie pomieszczeń kuchni, stołówki, zaplecza kuchennego, usuwanie odpadów poprodukcyjnych i pokonsumpcyjnych, doraźnie mycie powierzchni o wysokości powyżej 3 m (tj. ściany, okna, okapy robocze itp.), obróbka wstępna owoców i warzyw polegająca między innymi na ich myciu, obieraniu ziemniaków i innych ziemiopłodów, doraźnie obsługa konsumentów.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
SZUKANIE ŁADUNKÓW, OBSŁUGA PLATFORMY SPEDYCYJNEJ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI FIRMY, OBSŁUGA LOGISTYCZNA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE FAKTUR, ROZLICZENIE KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z TRANSPORTEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
bezpośredni kontakt z kadrą zarządzajacą wyłącznie w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Żory (śląskie)
PRACE POMOCNICZE NA PRODUKCJI, POMOC PRZY PAKOWANIU TOWARU, POMOC PRZY OBRÓBCE TOWARU
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie tatuażu ciała, utrzymanie higieny na stanowisku pracy
YAKUZA STUDIO TATTOO KAROLINA CZERSKA - 2016-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
profesjonalne doradztwo ubezpieczeniowe i finansowe, aktywne poszukiwanie klientów, osiąganie założonych celów sprzedażowych
POŚREDNICTWO FINANSOWE ANNA PNIEWSKA - 2016-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe zarządzanie hotelem, wdrożenie procesów optymalizacji funkcjonowania hotelu, współtworzenie budżetu, strategii sprzedazowej, polityki cenowej i marketingowej, osiąganie złozonych wyników finansowych, nadzór nad wszystkimi działami hotelu, dbałość o stan techniczny i wartość zasobów hotelu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
-dbanie o magazyn-rozładunek i załadunek towarów-pomoc na stolarni
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Olszowa (opolskie)
Praca na stanowisku zdobnik ceramiki - zdobienie wyrobów ceramicznych, wykonywana w ramach umowy zlecenia 40 godzin tygodniowo w godzinach 06.00 - 14.00 lub 10.00 - 18.00.
Ceramika Millena S.C. Dariusz Sikorski, Wiesława Seneszyn. - 2019-09-20 - Parzyce (dolnośląskie)
zabiegi kosmetyczne
GK SP. Z O.O., FAKTORIA SPA - 2018-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
rozwój sprzedaży eksportowej, aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców na nowych rynkach zagranicznych, bieżąca analiza rynku, sporządzanie raportów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Słupno (mazowieckie)
Obsługa maszyn skrawających, wizualna kontrola jakości, dbanie o sprawny przebieg procesu obróbki, czyszczenia i konserwowania obsługiwanych maszyn, urządzeń i przyrządów. Praca na terenie Częstochowy.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. Częstochowa - 2015-11-25 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań:Do obowiązków Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie należy sprawowanie nadzoru nad działalnościąPowiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz organizowanie pracy jednostki, a w szczególności:1) kierowanie działalnością Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie i reprezentowanie go na zewnątrz,2) realizacja zadań powiatowych urzędów pracy określonych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjachrynku pracy, ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,a także w innych aktach prawnych i rozporządzeniach wydanych na ich podstawie,3) podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworzniei ponoszenie za nie odpowiedzialności,4) wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania PowiatowegoUrzędu Pracy w Jaworznie,5) wykonywanie uprawnień pracodawcy i zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników jednostki,6) prowadzenie polityki kadrowej Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,7) należyte organizowanie pracy jednostki, w tym określenie organizacji wewnętrznej oraz podziału zadańna stanowiskach pracy,8) planowanie i dysponowanie środkami budżetu Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,9) planowanie i dysponowanie środkami Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji OsóbNiepełnosprawnych i innych funduszy w granicach upoważnienia Prezydenta Miasta Jaworzna,10) zawieranie umów i zaciąganie zobowiązań,11) sprawowanie nadzoru nad celowością wydatków rzeczowych związanych z prawidłowym funkcjonowaniemPowiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie oraz racjonalnym ich wykorzystaniem,12) wydawanie decyzji i postanowień administracyjnych oraz zaświadczeń na podstawie upoważnienia PrezydentaMiasta Jaworzna,13) organizowanie terminowego wykonania zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej w Jaworznieoraz zarządzeń i poleceń Prezydenta Miasta Jaworzna,14) zwoływanie narad roboczych oraz uczestniczenie w naradach organizowanych przez jednostki zwierzchnie,15) współpraca z partnerami rynku pracy,16) promocja usług Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie,17) nadzór nad podnoszeniem poziomu dostępności i jakości świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracyw Jaworznie usług,18) obowiązek zapewnienia skutecznej kontroli zarządczej w kierowanej placówce i bieżącej ocenyjej funkcjonowania,19) składanie w wyznaczonych terminach sprawozdań z działalności jednostki oraz czuwanie nad dokładnymi terminowym opracowywaniem statystyk.
Urząd Miejski - 2016-11-18 - Jaworzno (śląskie)
Nadzorowanie obsługi administracyjnej całej firmy, odpowiedzialność za terminowość i poprawność prowadzonej dokumentacji, planowanie strategiczne i nadzór nad realizacją działań w zakresie obsługi gospodarczej, współpraca z instytucjami i organami nadzoru w zakresie dokumentacji administracyjnej, negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów z firmami zewnętrznymi i wykonawcami zlecanych prac, ustalenie harmonogramu i nadzór nad wykonaniem prac przez firmy współpracujące, nadzór nad procesem przepływu dokumentacji w firmie. Organizacja oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
Standart Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
spawanie elementów stalowych metodą MAG; prace ślusarskie, samokontrola wykonanych prac
Fabryka Aparatury Elektromechanicznej "FANINA" S.A. - 2018-10-04 - Przemyśl (podkarpackie)