DYREKTOR DZIAŁU POZYSKIWANIA KLIENTÓW I ROZWOJU TECHNOLOGII GŁOSOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: DYREKTOR DZIAŁU POZYSKIWANIA KLIENTÓW I ROZWOJU TECHNOLOGII GŁOSOWYCH

Wynagrodzenie: do 8 000 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór nad rozwojem i sprzedażą technologii LocusLabs na terenie Europy i Azji, odpowiedzialny z rozwój implementacji komend głosowych dla oprogramowania LocusLabs. Praca w godz. 8-16

Data publikacji: 2019-07-22

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór nad rozwojem i sprzedażą technologii LocusLabs na terenie Europy i Azji, odpowiedzialny z rozwój implementacji komend głosowych dla oprogramowania LocusLabs. Praca w godz. 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową

Nazwa stanowiska:
DYREKTOR DZIAŁU POZYSKIWANIA KLIENTÓW I ROZWOJU TECHNOLOGII GŁOSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: dyrektor rozwoju biznesu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 000 PLN/godz

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wniosków

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w programowaniu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, znajomośc jęz. angielskiego na poziomie C2Doświadczenie w technologii mapowania i geolokalizacji 5 latZnajomomość technologii Smart CityZnajomość technologii Smart City, doświadczenie w technologii Przetwarzania Języka Naturalnego (Natural Language Processing - NLP),Wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wnioskówSporządzanie zestawień i analiz sprzedażowychDoświadczenie w programowaniu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor rozwoju biznesu

Data dodania oferty pracy: 24.07.2019

Oferta pracy ważna do: 13.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b295c96951152680e50b98973ad688bb

Podobne oferty pracy

DYREKTOR - KOORDYNATOR SPRZEDAŻY, E-MAIL: SEKRETARIAT (at) SMAKSERWIS.NET - od 7 000 PLN

kontakty z klientami, koordynacja pracy działu sprzedaży
"SMAK SERWIS" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2019-01-03 - Łańcut (podkarpackie)

DYREKTOR ZARZĄDU INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ - 8 000 - 8 500 PLN

Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.Ważniejsze zadania: realizacja celów i zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (uchwała nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 r.); wykonywanie analiz i wskazywanie propozycji działań podnoszących efektywność realizowanych zadań; podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia kosztów bieżących; kierowanie bieżącymi sprawami Zarządu; opracowywanie rocznych planów działalności Zarządu; opracowywanie rocznych planów finansowych; wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i finansach publicznych; opracowywanie rocznych planów inwestycji i remontów; wykonywanie obowiązków z zakresu prawa pracy wobec pracowników Zarządu; ustalanie organizacji wewnętrznej oraz systemu kontroli wewnętrznej; realizacja zadań z zakresu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) i polityki transportowej Miasta; podejmowanie decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasta w obszarze objętym działalnością ZIM. Wynagrodzenie ogółem 8000-8500zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-05-20 - Słupsk (pomorskie)

DYREKTOR DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - do 10 000 PLN

zarządzanie procesem produkcyjnym firmy, tworzenie planów produkcji, nadzór nad organizacją pracy i prowadzonymi projektami produkcji zakładu. Miejsce pracy: ul. LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórneforma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj 3 lata, praca od 8-16Oferta w sali: F
LG Chem Wrocław Energy Sp. z.o.o - 2020-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 15 PLN

Praca przy produkcji mixów sałat.Praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00.Pracodawca organizuje dowóz do miejsca wykonywanej pracy.
Avit Adam Rytel - 2019-10-11 - Niepiekła (mazowieckie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

szycie konfekcji damskiej
POLGAN PPHU - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - 2 600 - 3 000 PLN

- Przyjęcie i wydanie towaru na podstawie dokumentów magazynowych. Konfekcjonowanie wysyłek. Załadunek i rozładunek dostaw. Prace porządkowe w obrębie magazynu. Praca w Katowicach - ul. Krakowska 158-160, 40-393 Katowice; ul. Krakowska 177, 40-393 Katowice.- Wynagrodzenie: od 2600 do 3000 zł/brutto na okresie próbnym + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym umowa o pracę czas określony 24 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + co druga sobota (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy. Mile widziane prawo jazdy Kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-562-720) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Krakowska 160, 40-393 Katowice) lub e-mail: m.bujakiewicz (at) boma.pl
BOGDAN NOWAK "BOMA" - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)

PALACZ PIECÓW ZWYKŁYCH - od 3 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC W ZAKRESIE OBSŁUGI I KONSERWACJI URZĄDZEŃ CIEPŁOWNICZYCH,EKSPLATACJA I KONSERWACJA KOTŁÓW I INSTALACJI POMOCNICZYCH
KPPD Szczecinek SA Zakład Przemysłu Drzewnego Białogard - 2019-01-23 - Białogard (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO - od 45 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych zgodnie z podstawą programową dla branżowej szkoły I stopnia
FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU GOSPODARCZEGO I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ INKUBATOR (SZKOŁA BRANŻOWA) - 2019-06-06 - Kościerzyna (pomorskie)

PSYCHOLOG - do 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidulnych z uczestnikami ośrodka. prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Wykształcenie wyższe kierunkowe, 6 miesięcy do doświadczenia z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
CARITAS Archidiecezji Katowickiej Ośrodek Błogosławiona Karolina - 2016-08-19 - Mysłowice (śląskie)

KUCHARZ (NR 1781) - od 15 PLN

przygotowywanie potraw kuchni wschodniej, rosyjskiej i ukraińskiej
PRNC Antonina Pavliuk - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT/SPECJALISTA DS WSPARCIA SPRZEDAŻY USŁUG - od 4 600 PLN

1. Wsparcie sprzedaży w zakresie pozyskiwania kontraktów.2. Monitoring przetargów i zapytań ofertowych.3. Prowadzenie analiz konkurencyjności oferowanych usług.4. Współudział w zakresie sporządzania kontraktów, kalkulacji i ofert handlowych.5. Pozyskiwanie z rynku informacji niezbędnych do rozwoju Spółki.6. Opracowywanie na potrzeby Zarządu Spółki raportów, analiz i statystyk.
MEGASERWIS Sp. z o. o. - 2020-07-27 - Bogatynia (dolnośląskie)

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ - 3 000 - 4 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)

DYREKTOR JEDNOSTKI BADAWCZEJ - od 12 500 PLN

proponowanie oraz realizacja strategii chemii medycznej w procesie odkrywania nowych leków we wspieranych projektach, zarzadzanie członkami zespołu w celu realizacji projektu pod katem celów, terminów, kosztów oraz jakości, efektywne zarządzanie projektem, prowadzenie strategii w oparciu o analizę danych, mentoring, właściwe lokowanie zasobów do realizacji określonych zadań projektowych, opracowywanie strategii chemii medycznej, zarządzanie efektywnością pracowników, raportowanie wyników projektowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR WALCA - od 1 850 PLN

Operator walca przy rozkładaniu mas bitumicznych
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2015-12-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W SALONIE SUKIEN ŚLUBNYCH - od 2 300 PLN

Sprzedaż sukien ślubnych. Doradztwo klientom.
FHU Casablanca Radosław Duszczyk - 2019-03-25 - Siedlce (mazowieckie)

CIEŚLA DACHOWY - od 4 500 PLN

Wykonywanie więźb dachowych na różnych budynkach
Usługi Ciesielskie Stanisław Stanek - 2020-06-26 - Pstrągowa (podkarpackie)

OPERATOR OBRABIAREK CNC - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa maszyn CNC, obsługa urządzeń pomiarowych CNC
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Wiśniowa (podkarpackie)

DESIGNER - do 40,35 PLN

Tworzy formy przedmiotów z plastiku przeznaczonych do produkcji z użyciem oprogramowania komputerowego w języku angielskim.Umowa zlecenie 1 rokilość godzin w miesiącu około 160
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E [WYWROTKI] - od 2 000 PLN

-Przewóz materiałów na terenie województwa pomorskiego-Doświadczenie na wywrotkach,-Godziny pracy do ustalenia,-Wynagrodzenie2000 brutto + prowizja-Kontakt telefoniczny 601-66-45-97, kontakt e-mail terra47_2008 (at) wp.pl,
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TERRA MIROSŁAW GOLEC - 2017-03-09 - Tczew (pomorskie)

DYREKTOR PRAC BADAWCZO ROZWOJOWYCH - od 14 782,76 PLN

Prowadzenie badań naukowych, kierowanie grupą pracowników naukowych, analiza danych, tworzenie dokumentacji badawczej
Tesla ProTech sp. z o.o. - 2020-08-07 - Gdańsk (pomorskie)

POŚREDNIK UBEZPIECZENIOWY - od 2 000 PLN

ubezpieczenia i przygotowywanie dokumentacji technicznej
Lech Stopa - 2017-08-22 - Pokrówka (lubelskie)

REFERENT DS. PRODUKCJI - 997,4 PLN

referent ds. produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

PRACOWNIK PORTOWY - od 4 274,74 PLN

Załadunek, wyładunek towarów do magazynu, prace przeładunkowe w porcie w Gdyni (praca dwuzmianowa),wypełnianie oraz tłumaczenie dokumentów i raportów z języka ukraińskiego na język polski. Praca na wezwanie telefoniczne.
Speed Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT MAGAZYNIERA - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2019-02-14 - Sulęcin (lubuskie)

MAGAZYNIER (PRACOWNIK KOMPLETACJI) - od 3 100 PLN

-kompletowanie zamówień z magazynu,-utrzymanie czystości w miejscu pracy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-04-21 - Wolbórz (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E - 4 000 - 4 500 PLN

Rozwożenie towaru (AMICA, IKEA)
Firma Transportowa Wiesława Mendyk - 2016-12-14 - Obrzycko (wielkopolskie)

KUCHARZ - do 2 250 PLN

Przygotowywanie surówek, sosów, kebaba, dań kuchni azjatyckiej.Miejsce pracy:ul. Piłsudskiego 75, 51-152 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony 33 miesiace, praca w godzinach od 9.00-4.00.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat