DYREKTOR DS ROZWOJU I INWESTYCJI BUDOWLANEJ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYREKTOR DS ROZWOJU I INWESTYCJI BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie materiałów budowlanych, wykonawców i inwestorów- analiza rynku- nadzór nad pracą podległego personelu- sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów wstępnych i powykonawczych- sprawdzanie usterek gwarancyjnychUmowa zlecenie na okres 2 lat.Miejsce wykonywania pracy: Łódź + cała Polska
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie materiałów budowlanych, wykonawców i inwestorów- analiza rynku- nadzór nad pracą podległego personelu- sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów wstępnych i powykonawczych- sprawdzanie usterek gwarancyjnychUmowa zlecenie na okres 2 lat.Miejsce wykonywania pracy: Łódź + cała Polska
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /h
Nazwa stanowiska: DYREKTOR DS ROZWOJU I INWESTYCJI BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż pracy: minimum 4 miesiące na danym stanowisku w firmie budowlanej- doświadczenie w koordynowaniu prac budowy- umiejętność sporządzania kosztorysu- znajomość AUTO CAD
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za politykę i sytuację finansową firmy, nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego, kontrolowanie rzeczywistych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wytyczonymi celami i założeniami, nadzór nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i precedurami, a także koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej, opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi niezbędne do realizacji produkcji, ocena ryzyka finansowego inwestycji.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Organiozwanie gier i zabaw, współpraca z rodzicami, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Lublin (lubelskie)
1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodkai ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-08 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sława (lubuskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-01-12 - Gliwice (śląskie)
układanie rur kanalizacyjnych w wykopach, montaż studzienek rewizyjnychPraca na terenie Warszawy. Kontakt osobisty w godz. od 07.00 do 16.00 lub telefoniczny w godz. 07.00 do 20.00
Zakład Instalacji Sanitarnych Z.I.S. Płońsk Piotr Ciarciński - 2015-12-03 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa maszyn formiarskich, przygotowywanie form, napełnianie form, przygotowywanie mieszanki.
Zdrojewscy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2016-10-13 - Stężyca (pomorskie)
Wykonywanie tynków tj. wodoszczelnych istniejących tynków itp. tynkowanie, poprawianie tynków, gipsowanie, wyrównywanie, nakładanie oraz wyrabianie masy tynkowej
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Ząbki (mazowieckie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy. Praca 18 h/tyg, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MA-WILNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Nadarzyn (mazowieckie)
Przygotowywanie i malowanie konstrukcji stalowych
DROSTAL Dagmara Krupa - 2018-02-08 - Wielopole (małopolskie)
Kompletacja towaru na magazynach: mroźnym, suchym oraz fresh
Iglotex Dystybucja Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie działem finansowym, zarządzanie działem księgowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
ZGODNY Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW
BIURO AUDYTU ANNA ZIEMBICKA; BETONIARNIA GAWRON ANNA ZIEMBICKA - 2017-06-01 - Lubenia (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-05 - Oława (dolnośląskie)
Zarządzanie całością działalności przedsiębiorstwa/ organizacji;zapewnianie funkcjonowania i ciągłości pracy przedsiębiorstwa (organizacji), warunków jego działania i organizacji pracy;planowanie i opracowywanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
BELGICA TASTE SP Z O O - 2018-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
montaż urządzeń sieciowych, montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Swarzędz (wielkopolskie)
Zarządzanie normą ISO 220000
Piekarnia Cukiernia Marek Szabelski - 2019-03-19 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie telefonów do klientów, obsługa poczty e-mail, podstawowe prace graficzne, pomoc przy spotkaniach sprzedażowych z klientem, dbanie o relację z klientem, przeprowadzanie analizy stron intermetowych, obsługa CRM
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wg stanowiska
PHARMA INNOVATIONS SP. Z O. O. - 2018-03-10 - Kobyłka (mazowieckie)
Stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Piła (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich, dostarczanie klientom informacji o produktach, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, sporządzanie umów i zamówień towarowych
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace porządkowe, pielegnacja zuieleni, odśnieżanie, koszenie trawy.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
-
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2019-02-15 - Koło (wielkopolskie)
pomoc drogowa
Pomoc Drogowa Blacharstwo.Lakiernictwo,Mechanika Pojazdowa Remigiusz Trafny Grabinek - 2017-03-01 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego- zarządzanie zespołem pracowników- dbanie o terminowość, efektywność, jakość i bezpieczeństwo pracy- realizacja planów produkcyjnych- rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych- monitorowanie realizacji zadań produkcyjnych
Przedsiębiorstwo Drzewne "JAWOR"A.J Gawiński - 2018-11-02 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe m.in. mycie elewacji, zmywanie maszynowe posadzek, pranie wykładzin, mycie przeszkleń
BLICHAR SEBASTIAN SPEC - 2016-09-14 - Namysłów (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, załatwianie spraw personalnych, emerytalnyc i rentowych
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Zębiec (świętokrzyskie)
Fundacja Ekologiczna – Wychowanie i Sztuka „Elementarz” w Katowicach ogłasza nabór ofert na stanowisko dyrektora Przedszkola i Szkoły Podstawowej Fundacji „Elementarz” im. Kostka Jagiełły w Zasolu.
SZKOŁA PODSTAWOWA FUNDACJI "ELEMENTARZ" IM. KOSTKA JAGIEŁŁY W ZASOLU - 2018-11-05 - Jawiszowice (małopolskie)