DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Stanowisko: DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodkai ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodkai ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo, nauki społeczne, zrządzanie lub ekonomia
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik ośrodka pomocy rodzinie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem'' oraz przepisów wykonawczych Ośrodka
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: komunikatywność, kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymaganie niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lubumyślne przestępstwo skarbowe,4)nieposzlakowana opinia,5)wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, nauki społeczne, zarządzanie, ekonomia,6)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r., poz.1508, z późn. zm.),7)co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,8)stan zdrowia pozwalający na kierowanie Ośrodkiem.2.Wymagania dodatkowe:1)znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy,2)znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych,3)znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem'' oraz przepisów wykonawczych Ośrodka;4)umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,5)umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,6)komunikatywność, kreatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1)praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,2)praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3)praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,4)praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodkai ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Ośrodka;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;11)ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciuo obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14)samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15)dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,80%.6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające wymagane 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13)aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14)oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznane za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie)w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w terminie do dnia 18 stycznia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej :www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 08 stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20190108131816910.pdfKLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY NA STANOWISKUDYREKTORA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia stycznia 2019 roku,prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Prezydent Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie. ogłoszonej dnia stycznia 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje(kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające wymagane 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniuz pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13)aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14)oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik ośrodka pomocy rodzinie
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
negocjacje z partnerami rosyjskimi,zarządzanie firmą,szkolenie pracowników różnych firm na rynku polskim,rosyjskim i ukraińskim,prowadzenie transakcji,podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów wydawnictwa, poszukiwanie nowych klientów, wizyty bezpośrednie u klientów, prowadzenie spotkań
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2018-01-09 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)
Kierowanie podległymi działami i pracą podległych pracowników, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu jakości w spółce, optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce, dokumentowanie systemu jakości, raportowanie działań spółce matce z siedzibą w Korei Południowej.Umowa o prace na czas określony 3 lata, w godz. 8-16Sala F
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wykonywanie wszelkich prac związanych z administrowaniem danych w formie papierowej elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Mszczonów (mazowieckie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
Przywódca, zarządzajacy dużymi zespolami. Sporządzanie wszystkich niezbędnych raportów. Zarządzanie relacjami z klientem. Odpowiedzialność za dostawę, aspekty finansowe i organizacyjne w ramach działu/rachunku (account). Odpowiedzialny za kontrolę jakości i wydajności zespołów (tam, gdzie ma zastosowanie). Analiza i optymalizacja struktury klienta.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż art. spożywczych oraz przemysłowych
Gminna Spółdzielnia "SCH" w Ładzicach - 2018-04-18 - Ładzice (łódzkie)
opracowywanie,wdrażanie i doskonalanie systemu jakościowego,kontrola dostaw materiałów,weryfikacja produktu pod względem jakości,sporządzanie sprawozdań,analiz,raportów.
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2016-08-29 - Krosno (podkarpackie)
praca na stanowisku sprzedawca-kasjer w markecie Bisan
AG ŁAKOTA Andrzej, Grzegorz, Wiesława Łakota, I. Potysz-Łakota Sp.J - 2017-03-21 - Pszczyna (śląskie)
Zmywanie naczyń porcelanowych w BISTRO
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
monter systemów zabezpieczeń
"Security Office" Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych - 2018-01-19 - Mielec (podkarpackie)
praca z dokumentami celnymi, prowadzenie rachunków bankowych, wystawianie faktur, komunikacja z partnerami biznesowymi z Belgii, Rosji, Białosrusi, Niemiec, praca z dokumentami zatrudnionych pracowników, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
-Usługi krawieckie - przeróbki,-Praca 9.00-17.00 (soboty 9.00-13.00) -Kontakt telefoniczny 512-006-801.
RENAT KAZIMIERZ JANUSZ - 2017-10-23 - Tczew (pomorskie)
Zarządzanie żłobkiem, opieka i wychowanie dzieci do lat 3.
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU - 2018-11-27 - Lublin (lubelskie)
Montaż i selekcja drobnych elementów do części samochodowych.
IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2017-03-14 - Tychy (śląskie)
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta w tym telemarketing; - Obsługakorespondencji mailowej oraz tradycyjnej; - Budowanie relacji z klientami idbanie o wizerunek firmy; - Udzielanie informacji. Praca w godzinach 8-16; Po okresie próbnym (3 m-ce zatrudnienie na czas nieokreślony)
Solar Place Pączek Maciej - 2017-02-01 - Opole (opolskie)
nadzór i kierownictwo nad pracownikami działu dostaw usług; uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach z klientami; nadzorowanie realizacji i przebiegu kontraktów oraz projektów; nadzór nad dostawami, jakością oraz działaniem sprzętu, samokształcenie i rozwój, wszelkie inne zadania związane ze stanowiskiempraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kancelaryjnych i organizacyjnych, obsługa sekretariatu, organizacja obiegu pism, obsługa komputera i poczty elektronicznej, obsługa telefonu, faksu i skanera, przygotowywanie sprawozdań zbiorczych z dokumentów źródłowych, dekretowanie dokumentów ksiegowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Będzin (śląskie)
wszystkie szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Łodzi w sekcji "oferty pracy"
PROKURATURA OKRĘGOWA W ŁODZI - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Suwałki (podlaskie)
praca na stanowisku piecowy, ciastowy
ZPC"CZAR SŁODYCZY" - Mariusz Pietrzak - 2017-02-24 - Żarki-Letnisko (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace ślusarskie w magazynie muzeum, miejsce wykonywania pracy Osłonki 88-220
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH KRUKOWIAK-JANUSZ BORKOWSKI - 2018-04-10 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. "B". Praca na terenie powiatu raciborskiego i ościennych.
Usługi Transportowe TIGER Michał Jambor - 2019-01-23 - Racibórz (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 22.00
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Usługowe "KINGA" - 2017-06-09 - Ustka (pomorskie)
Przewóz towarów po Unii Europejskiej
Autrans Sp.o.o. - 2016-05-16 - Płock (mazowieckie)
Przeglądy i konserwacje urządzeń dźwigowych, usuwanie usterek, udział w odbiorach UDT, ocena stanu technicznego urządzeń, pełnienie dyżurów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Szczecinie i okolicach.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc lekarzowi stomatologowi. Praca w godz. 8-16, 12-20 w Kołobrzegu
EURO-DENT S.C Artur Gliszczyński, Małgorzata Piela - 2018-03-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w prowadzeniu budowy. Praca w Zawierciu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE I USLUGOWE "CONCRET" SP. Z O.O. SP.K. - 2018-07-06 - Zawiercie (śląskie)