DORADCA ZAWODOWY Pączewo oferta pracy Publiczna Szkoła Podstawowa w Pączewie
Stanowisko: DORADCA ZAWODOWY
Wynagrodzenie: od 300 PLN
Zakres obowiązków: - zajęcia z doradztwa zawodowegoWymiar czasu pracy: 5 godzin
Data publikacji: 2019-08-23
Lokalizacja: Pączewo (pomorskie)
Pracodawca: Publiczna Szkoła Podstawowa w Pączewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-213 Pączewo 124, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zajęcia z doradztwa zawodowegoWymiar czasu pracy: 5 godzin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.125
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 5
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA ZAWODOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pączewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skórcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca zawodowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: przygotowanie pedagogiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: studia podyplomowe z doradztwa zawodowego, dyspozycyjność, dobry kontakt z młodzieżą
Nazwa pracodawcy: Publiczna Szkoła Podstawowa w Pączewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
83-213 Pączewo 124, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Skórcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pączewo
Numer budynku pracodawcy: 124
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca zawodowy
Data dodania oferty pracy: 23.08.2019
Oferta pracy ważna do: 22.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6227a9ba12373b296359eeda6da71e5
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem; praca jednozmianowa (18-2); kontakt osobisty (9-10) z pracodawcą po wstępnym kontakcie telefonicznym (8-20)
P.H.U. RAPSITRANS RAFAŁ CIBOROWSKI - 2015-12-08 - Objazda (pomorskie)
wykładanie detali wg określonego klucza na ramki do malowania, pakowanie towaru, rozpakowywanie towaru, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Częstochowa (śląskie)
praca na produkcji przy montażu, obsłudze maszyn produkcyjnych
"GI GROUP" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodny
PODMAR Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
Tesco Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-19 - Suwałki (podlaskie)
kierowanie samochodami specjalistycznymi do wywozu nieczystości stałych, transport i załadunek pojemników do urządzenia wsypowego
ENERIS SUROWCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Obsługa klienta, sprzedaż towarów, służenie radą i pomocą klientom sklepu, eksponowanie, dokładanie towaru, przygotowanie zamówień klientowskich, poznanie asortymentu na dziale, dbanie o porządek w miejscu pracy, inne prace na dziale.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 5:15-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie w obłudze klienta. Kontakt osobisty w godzinach: 12:00-15:00 lub e-mail: aogon (at) leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzedaż towarów, obsługa komputera/kasy fiskalnej/programu sprzedażowego.
AGNIESZKA LASKOWSKA-ZIĘTEK SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - 2018-05-04 - Opole (opolskie)
zbiór pieczarek
PIECZARKARSTWO JERZY NOWAK - 2018-12-04 - Łubnica (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów firmy, identyfikacja potrzeb oraz profesjonalne doradztwo, kompleksowa obsługa klienta oparta o najwyższe standardy jakości
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-14 - Czechy (Czechy)
nadzór nad naprawą samochodu, ustalenie wstępnego kosztorysu
Bemo Motors Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
URZĄD GMINY ZBLEWO - 2018-03-26 - Zblewo (pomorskie)
Wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Sprzedaż i obsługa klienta zgodnie ze standardami banku, obsługa kasowa, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie dobrego wizerunku banku
PARTNER BOŻENA KELLER - 2017-05-04 - Warka (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Nysa (opolskie)
CZYNNOŚCI BANKOWE, DORADZTWO FINANSOWE.
"PARTNER" Zdzisław Piotr Sijka - 2016-10-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: stanowisko ds. Ewidencji środków trwałych.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów Urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 10. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego / przedmiotu nietrwałego; 11. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 12. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 13. konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych; 14. zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu Urzędu; 15. prowadzenie całokształtu spraw związanym z niszczeniem dokumentów; 16. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 17. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu; 18. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań; 19. koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków; 20. monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
jw
Bon Appetit Catering Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów bankowych, sprawna i rzetelna obsługa operacji bankowych i transakcji gotówkowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja założonych celów sprzedażowych. Praca w godz. 9-17. kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17.
ALL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów w sklepie, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Strzyżów (podkarpackie)
Porządkowanie dokumentacji medycznej, archiwizacja kartotek, wczytywanie procedur medycznych, przygotowywanie wypisów. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu: Szpital Pediatryczny w BB.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowanie miejsca pracy,obieranie,krojenie, przygotowanie posiłków, dbanie o czystość i sprzęt kuchenny, pomoc kucharzowi.
NA BULWARACH Maria Komisarczyk - 2019-08-16 - Mielec (podkarpackie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii, docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku,kontakt z klientami kancelarii ,podpisywanie umów z klientami i kompletowanie dokumentów.
Kancelaria Odszkodowawcza Pro Juris - 2017-04-18 - Świętochłowice (śląskie)
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętukompleksową obsługęKlienta według standardów firmysprzedaz usług finansowych ubezpieczeniowych
Terg S.A. - 2016-12-19 - Złotów (wielkopolskie)
Prace brukarskie.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kęty (małopolskie)
- aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw,-kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych,-sprzedaż produktów bankowych, -analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu,-realizacja założonych planów sprzedażowych,-kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
PP Alior Bank - PPHU Bakart - 2018-03-28 - Człuchów (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Obsługa klienta, diagnostyka komputerowa samochodu, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)