DORADCA ZAWODOWY Mysłakowice oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Stanowisko: DORADCA ZAWODOWY
Wynagrodzenie: od 2 690 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych pod kątem doboru kierunku przygotowania zawodowego na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo- wychowawczych OHP;- diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie doradztwa zawodowego;- realizacja doradztwa zawodowego (indywidualnego, grupowego, na odległość) w zakresie zmiany lub podniesienia kwalifikacji, podjęcia lub zmiany zatrudnienia w formie stacjonarnej i wyjazdowej zgodnie ze ścieżką wsparcia opisaną w programie;- udzialanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia, w tym o ofercie OHP oraz o zawodach i rynku pracy;- doradztwo przy wyborze szkolen zawodowych;- monitoring przebiegu realizacji praktycznej nauki zawodu uczestników OHP (wizyty doradcy zawodowego w miejscu pracy oraz konsultacje z uczestnikiem podczas zajęć przewidzianych w programie);- organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych popularyzujacych doradztwo zawodowe dla młodzieży oraz działalność OHP dla społeczności lokalnej przy współpracy z partnerami społecznymi.
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Mysłakowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 20, 58-533 Mysłakowice, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie diagnozy potencjału i zainteresowań zawodowych pod kątem doboru kierunku przygotowania zawodowego na etapie rekrutacji uczestników do jednostek opiekuńczo- wychowawczych OHP;- diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie doradztwa zawodowego;- realizacja doradztwa zawodowego (indywidualnego, grupowego, na odległość) w zakresie zmiany lub podniesienia kwalifikacji, podjęcia lub zmiany zatrudnienia w formie stacjonarnej i wyjazdowej zgodnie ze ścieżką wsparcia opisaną w programie;- udzialanie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia, w tym o ofercie OHP oraz o zawodach i rynku pracy;- doradztwo przy wyborze szkolen zawodowych;- monitoring przebiegu realizacji praktycznej nauki zawodu uczestników OHP (wizyty doradcy zawodowego w miejscu pracy oraz konsultacje z uczestnikiem podczas zajęć przewidzianych w programie);- organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych popularyzujacych doradztwo zawodowe dla młodzieży oraz działalność OHP dla społeczności lokalnej przy współpracy z partnerami społecznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 690 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: DORADCA ZAWODOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłakowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0206
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłakowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca zawodowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 690 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: pedagogika, doradztwo zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność, otwartość, łatwość nawiazywania kontaktów z ludzmi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Word, Exel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8961001269
danePracodawcy_regon: 007003480
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0261
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935802
Adres strony pracodawcy: ohp.pl
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: placówka edukacyjno-wychowawcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242304
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca zawodowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 08.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c86e18d70d3ab3011785ebc7ce9c7c0
Podobne oferty pracy
Zakres zadań:1. Obsługa podstawowej dokumentacji kadrowej (grafiki, listy obecności, dokumentacjapaliwowa pojazdu służbowego).2. Przygotowywanie dokumentacji analitycznej (przygotowywanie sprawozdań dla RadyGminy, Policji,1) prowadzenie dokumentacji mandatowej);2) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń interwencji,3) sporządzanie wykazów akt, ewidencji, projektów pism, archiwizowanie akt,sporządzanie i spedycja korespondencji,4) rejestrowanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną,5) patrolowanie wyznaczonego rejonu działania zgodnie z dyslokacją i zadaniamido służby,6) praca w dni wolne i święta oraz godzinach popołudniowych i nocnych.3. Kontrolowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony porządku publicznego,wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, a w szczególności:1) porządku i czystości na terenie Gminy Ustka,2) wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów, gospodarzy i właścicielidomów i lokali pod względem utrzymywania czystości i porządku,3) porządku i estetyki obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,4) oznakowania i oświetlenia ulic i posesji, w tym znaków drogowych, oraz estetykinapisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń,5) prawidłowego zabezpieczenia i funkcjonowania punktów świetlnych,6) porządku i bezpieczeństwa ruchu na drogach,7) prowadzenia handlu obnośnego, obwoźnego i na targowiskach,8) ważności cech i świadectw legalizacji przyrządów pomiarowych używanychw obrocie publicznym.4. Podejmowanie interwencji w zakresie ochrony spokoju i porządku w miejscachpublicznych, w tym:1) ściganie wykroczeń w ramach posiadanych ustawowych uprawnień poprzez:- udzielanie pouczeń,- nakładanie grzywien w postępowaniu mandatowym,- dokonywanie czynności wyjaśniających w postępowaniu w sprawach o wykroczenia,- sporządzanie wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia;- w przypadkach ujawnienia naruszeń prawa w zakresie nie będącychw uprawnieniach Straży Gminnej, przygotowanie i sporządzanie dokumentacjiw celu przekazania innym organom zgodnie z właściwością miejscową i rzeczową .2) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ichzamieszkania;3) ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty zagrożenie dla życia lubzdrowia ludzkiego, a także dla mienia i niezwłoczne doprowadzanie ichdo najbliższej jednostki Policji;4) usuwanie pojazdów lub blokowanie kół pojazdów zgodnie z obowiązującymiw tym zakresie przepisami,5) odłapywanie i przewożenie bezpańskich zwierząt.5. Asystowanie w kontrolach przeprowadzanych wspólnie z przedstawicielami Sanepidu,PIH, Urzędu Miar i Wag, Referatów Urzędu Gminy w Ustce i innych podmiotówrealizujących zadania w zakresie ochrony porządku publicznego.6. Udział w zabezpieczaniu miejsc przestępstw, katastrof lub innych miejsc zagrożonychpodobnym zdarzeniem (awarie) przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniemśladów i dowodów oraz ustalanie świadków zdarzenia i osób pokrzywdzonych.7. Udzielanie pierwszej pomocy osobom potrzebującym natychmiastowej pomocylekarskiej ofiarom wypadków lub innych zdarzeń losowych.8. Bezpośrednie zabezpieczanie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, podejmowanie interwencji, wyjazdy w teren, obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Urząd Gminy Ustka - 2018-12-21 - Ustka (pomorskie)
komunikacja miejska, praca na terenie kraju
BENEDYKT NOWAK NOWAK TRANSPORT - 2020-07-27 - Świerklaniec (śląskie)
Praca na magazynie
KWANT Dariusz Kwiciński Sp.j. - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Legnica (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów banku,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie wniosków i umów kredytowych
Salemax Maciej Makowski - 2017-02-27 - Kielce (świętokrzyskie)
mycie samochodów dostawczych do przewozu żywca
INDROL Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-03-22 - Rostarzewo (wielkopolskie)
rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
,,BOLAND '' SP.Z O.O. - 2020-07-21 - Namysłów (opolskie)
wprowadzanie danych do systemu, przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej, dodawanie wpłat, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie dokumentów dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert sprzedażowych, współpraca z działem prawnym, koordynacja etapu polubnowego, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klienta indywidualnego, sprzedaż produktów bankowych
Firma Usługowo-Finansowa "Favorit"Andrzej Ruszel - 2019-04-30 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa klienta na najwyzszym poziomie poprzez udzielanie informacji o ofercie handlowej, przyjmowanie należności za dokonane transakcje
TESCO /POLSKA/ Sp.z.o.o Hipermarket Jelenia Góra - 2015-12-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zapoznanie się z dokumentami;archiwizacja dokumentów;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;obsługa urządzeń biurowych;pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych;informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy;archiwizacja dokumentów;udzielanie informacji o szkoleniach;informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia o terminie i miejscu szkolenia;wydawanie wniosków na szkolenia indywidualne;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w sprawach dotyczących złożonych wniosków;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;telefoniczne informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne umawianie Pracodawców na spotkania w sprawach dotyczących złożonych wniosków;przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)
Malowanie ścian budynków, konstrukcji metalowych (barierek), szpachlowanie ścian.
Fabryka Farb i Lakierów UNIFARB - 2018-08-20 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług w slepie RTV/AGD, obsługa klienta, przygotowanie ekspozycji.
NEONET S.A. WROCŁAW - 2017-06-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Wieniec (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie (najlepiej po kierunku turystycznym), doświadczenie na ww stanowisku, mile widziana znajomość języka obcego,
BP SERVICE CENTER WŁADYSŁAW SMÓŁKA - 2016-09-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
placówka bankowa - obsługa bieżąca klientów, obsługa kasy, wprowadzanie wniosków kredytowych, kompletowanie i archiwizacja dokumentówI zmianagodz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów placówki, pozyskiwanie nowych klientów, telemarketing, branża - bankowość finansowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Limanowa (małopolskie)
analizowanie potrzeb klienta, prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi
Arkadiusz Gajaszek "ARGA" - 2018-03-01 - Ryki (lubelskie)
Sprzedaż produktów finansowych, planowaniem sprzedaży w oparciu o założone cele, realizacja strategii firmy na podległym terenie, inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-08-05 - Sierpc (mazowieckie)
Kompletowanie zamówień i przekazywanie na wydział
Agencja Pracy Tymczasowej EXIWORK sp. z o.o. - 2018-06-11 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spotkań z bezrobotnymi i poszukującymi pracy, podejmowanie działań pozwalających na określenie drogi postępowania w tym również rekwalifikację zawodową, prowadzenie zajęć grupowych i autorskich scenariuszy pracy indywidualnej i grupowej bezrobotnych i poszukującą pracy pod względem merytorycznym i metodycznym, organizacja giełd pracy, prowadzenie bieżącej dokumentacji.
kontakt przez OHP - 2016-12-23 - Lubsko (lubuskie)
zapoznanie się z produktami przeznaczonymi do sprzedaży,pozyskiwanie klietów, umawianie spotkań przez telefon
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Gniezno (wielkopolskie)
Doradztwo przy wyborze ubezpieczeń pojazdów, domów i mieszkań, podróży, osobowych, biznesowych, zdrowotnych i na życie. Sprzedaż i obsługa klientów w biurze, prowadzenie ewidencji i rozliczeń dokumentów.
Biuro Usług Finansowych Piotr Dykta - 2019-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie z odzieżą
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Suwałki (podlaskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzedaż produktów, sporządzania zamówien dla dostawców,
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe w bankowości; komunikatywność; umiejętności sprzedażowe; zakres obowiązków: sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych dla klientów zamożnych; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
BANK BPH SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-28 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta sklepu, przygotowywanie towaru do sprzedaży i wyeksponowanie, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów w dziale budowlanym
Merkury Market Sp. z o.o. - 2020-08-20 - Zamość (lubelskie)