DORADCA KLIENTA Z FUNKCJĄ KASJERA Człuchów oferta pracy PPHU BAKART Justyna Baranowska
Stanowisko: DORADCA KLIENTA Z FUNKCJĄ KASJERA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Placówka Partnerska Alior Banku poszukuje na stanowisko doradcy klienta do zakresu obowiązków będzie należało: aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych sprzedaż produktów bankowych analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu realizacja założonych planów sprzedażowychWynagrodzenie od 1850+prowizja
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: PPHU BAKART Justyna Baranowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 21B, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Placówka Partnerska Alior Banku poszukuje na stanowisko doradcy klienta do zakresu obowiązków będzie należało: aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych przedsiębiorstw kompleksowa obsługa w zakresie produktów depozytowych i kredytowych sprzedaż produktów bankowych analizowanie potrzeb klientów i dobór oczekiwanego produktu realizacja założonych planów sprzedażowychWynagrodzenie od 1850+prowizja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA Z FUNKCJĄ KASJERA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Aktywna sprzedaż
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: archiwizacja dokumentów
Nazwa pracodawcy: PPHU BAKART Justyna Baranowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Zamkowa 21B, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 21B
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 27.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego oraz produktów ubezpieczeniowych,realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-28 - Wisła (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych, aktywne pozyskiwanie klientów, prace administracyjne w biurze
EUROCAPITAL 24 Sp. z o. o. - 2017-05-23 - Augustów (podlaskie)
- sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych- 2 zmiany w godzinach pracy sklepu 6:00-19:00- Kontakt telefoniczny 667-760-838 lub osobisty
MALMUR SYLWIA FHU SKLEP SPOZYWCZO PRZEMYSŁOWY - 2017-12-27 - Subkowy (pomorskie)
odpowiednio do stanowiska
MAZ-BRAM Zdzisław Mazur i Syn Spółka Jawna - 2017-08-28 - Chrustowo (wielkopolskie)
- Montaż instalacji elektrycznych oraz osprzętu. Praca na terenie Katowic oraz woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne (elektryk lub elektronik). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: jawolski (at) interia.pl
WOLSKI BOGDAN ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO-ELEKTRYCZNYCH - 2016-07-29 - Katowice (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-12-20 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Doradztwo zawodowe w klasie VII - ok. 10 godzin
Szkoła Podstawowa im. P. Wysockiego w Dropiu - 2018-02-07 - Drop (mazowieckie)
zapoznanie się z dokumentami;archiwizacja dokumentów;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;obsługa urządzeń biurowych;pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych;informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy;archiwizacja dokumentów;udzielanie informacji o szkoleniach;informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia o terminie i miejscu szkolenia;wydawanie wniosków na szkolenia indywidualne;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w sprawach dotyczących złożonych wniosków;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;telefoniczne informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne umawianie Pracodawców na spotkania w sprawach dotyczących złożonych wniosków;przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Łódź (łódzkie)
doradca klienta
SPEKTRUM AGNIESZKA BŁOCH - 2016-05-18 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich, prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej, prowadzenie działalności w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich, udzielanie pomocy rolnikom i innym mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych lub zagranicznych, udział w przedsięwzięciach lokalnych, służących rozwojowi rolnictwa i obszarów wiejskich, współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji; umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.00- 15.00
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2018-03-08 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie sprzedaży, fachowe doradztwo
obsługa procesu serwisowego i systemów ratalnych
przyjmowanie dostaw i układanie towarów
utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
inne prace związane ze stanowiskiem
Media Expert - 2016-04-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Choszczno (zachodniopomorskie)
tworzenie prezentacji handlowych, wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na terenie kraju, budowanie pozytywnych relacji z klinetami, obsługa klienta, obsługa telefoniczna klientów, rozpatrywanie reklamacji, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
świadczenie usług gastronomicznych, pomoc przy sporządzaniu dań mięsnych, zup, śniadań, zmywanie naczyń
HOTEL GOŁĘBIEWSKI TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI - 2017-08-21 - Karpacz (dolnośląskie)
spawanie konstrukcji stalowych
ZAKŁAD ŚLUSARSKI JERZY LEWANDOWSKI - 2018-06-25 - Raciążek (kujawsko-pomorskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klienta, aktywna sprzedaż, dbanie o ekspozycję oraz porządek na sklepie, prace magazynowe, sprzedaż ubezpieczeń i kredytów
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-08 - Cieszyn (śląskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Sulbiny (mazowieckie)
Doradca klienta-prezentacja asortymentu firmy, przygotowywanie ofert, sporządzanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w branży budowlanej Wymagana umiejętność fakturowania, przygotowywania wycen, obsługi klienta. Wysokość wynagrodzenia do omówienia. Kontakt e-mailowy z pracodawcą: joannacermar2 (at) wp.pl (Cv+zdjęcie).
HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2017-02-24 - Jejkowice (śląskie)
prowadzenie działalności marketingowej w terenie, obsługa klienta w biurze, prowadzenie sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2016-06-24 - Chrzanów (małopolskie)
Doradca klienta-praca w otwartym pawilonie
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie kadr (sprawy pracownicze), tworzenie list płac, deklaracje do ZUS, US. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, staż pracy 5 lat, znajomość programów Płatnik, Insert, Gratyfikant, zdyscyplinowanie, samodzielność.
DENDROM Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Reda (pomorskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Doradca klienta
SPEKTRUM AGNIESZKA BŁOCH - 2016-06-10 - Choszczno (zachodniopomorskie)
– pozyskiwanie nowych Klientów i wspólna praca z nimi i z naszym team'em IT przy projektach,– prezentacja i dostosowywanie rozwiązań będących w ofercie firmy,– udział w budowaniu wizerunku firmy,– sporządzanie zestawień i raportów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIUROMAX-BALCER" Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, branża finansowa.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-29 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie zajęć z bezrobotnymi, sporządanie sprawozdań, udzielanie indywidualnych i grupowych porad
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-07 - Poznań (wielkopolskie)