DORADCA KLIENTA Wejherowo oferta pracy Powszechny Zakład Ubezpieczeń Życie SA Oddział Gdańsk
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów PZU ŻYCIE S. A. Konieczność założenia własnej działalności. Wykształcenie średnie finanse lub bankowość, doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta, kilkuletnie doświadczenie w indywidualnej pracy z klientem, mile widziane prawo jazdy kat. B.
Data publikacji: 2015-11-24
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Życie SA Oddział Gdańsk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów PZU ŻYCIE S. A. Konieczność założenia własnej działalności. Wykształcenie średnie finanse lub bankowość, doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta, kilkuletnie doświadczenie w indywidualnej pracy z klientem, mile widziane prawo jazdy kat. B.
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Życie SA Oddział Gdańsk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Szeroka 38/40, 80-835 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę kierować na adres e-mail: brossa (at) agentpzu.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Szeroka
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2015
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 16.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie potraw kuchni indyjskiej, nepalskiej i tajskiej
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
FRAC BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-23 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
pakowanie produktów zgodnie ze specyfikacją
kontakt przez OHP - 2016-10-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Śrem (wielkopolskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Kpt. M.Medweckiego 1, 32-083 Kraków-Balice Główne obowiązki: prowadzenie na bieżąco wymaganej przepisami dokumentacji materiałowo gospodarczej, zamawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, niezbędnych w realizacji zadań służbowych, w celu aktualizacji wiedzy na temat stanu zabezpieczenia logistycznego placówki oraz przesyłania wykazu potrzeb do komórek zaopatrujących ŚMOSG; ewidencjonowanie mienia użytkowanego w placówce oraz okresowe dokonywanie weryfikacji danych, w celu terminowego przesyłania informacji finansowo gospodarczych do odpowiednich komórek ŚMOSG. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji mienia placówki, w celu porównania stanu ewidencyjnego z faktycznym; kontrola stanu ilościowego i technicznego sprzętu pozostającego na wyposażeniu placówki, w celu jego właściwej eksploatacji; rozliczanie bloczków żywnościowych, w celu pokrycia przez ŚMOSG należności w tym zakresie; współudział przy Koordynacji Działań szkoleniowych; współudział w pracach związanych z prowadzonymi sprawami osobowymi. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie ogólne. Wymagania niezbędne: asertywność, komunikatywność, samodzielność; znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych; podstawowa znajomość przepisów prawa pracy; umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych i księgowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; posiadanie podstawowego przeszkolenia w zakresie prowadzenia spraw osobowych, pracy kancelaryjnej i gospodarki materiałowej; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji biurowej. Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1873,84 zł. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39 lub (32) 414-43-42.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
Prospecting- aktywne poszukiwanie Klientów. Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami. Odbywanie spotkań handlowych. Przygotowywanie roziązań w oparciu o druki wewnętrzne. Finalizowanie umów. Obsługa posprzedażowa.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE MGR DANIEL GONTARSKI - 2016-08-17 - Olesno (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzedaż usług i produktów Orange Polska, prowadzenie rozmów hanldowych z klientami, obsługaposprzedażna i reklamacyjna, czynnośći administracyjno-biurowe w salonie, realizacja celówsprzedażowych.
MAGDALENA CHACHAJ MAGIKOM - 2016-01-26 - Zamość (lubelskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Karolina Urbańska Pośrednictwo Finansowe - 2015-12-21 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
fryzjer damsko-męski
Bohema Spa Hair Katarzyna Drzazga-Cybulska - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
-obsługa klienta w biurze (pozyskiwanie klientów, promocja)
"TRANS - BIS" KRZYSZTOF JAKUBOWSKI - 2017-09-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
1. Aspekty pracy doradcy zawodowego,2. Poznanie specyfiki udzielania indywidualnych i grupowych zajęć informacji zawodowej, możliwościszkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,3. ABC pracy z grupą,4. Opracowywanie konspektów grupowych zajęć doradczych.
LUBELSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2015-11-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
-przepakowywanie towaru na magazynie;-wsparcie w obowiązkach pracowników zatrudnionych w pełnym etacie;-prace porządkowe;-prace manualne przy obsłudze komponentów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2017-04-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie towaru, rozmieszczanie towaru w sklepie
EURO NET Sp. z o. o. - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klientów - branża jubilerska Salon Yes. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny 10.00 - 21.00. Premia uznaniowa.
Firma Handlowa AGAT Agnieszka Tarnawska - 2017-10-05 - Piła (wielkopolskie)
cv z zaznaczeniem stanowiska pracy należy składać osobiście w recepcji salonu BMW w godz. 8-19kompleksowa obsługa klienta
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Świlcza (podkarpackie)
sprzedaż i obsługa klienta
YES Biżuteria Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Piaseczno (mazowieckie)
układanie krawężników i kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Dąbrowa-Bór (lubelskie)
obsługa klienta,sprzedaż usług,sprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów salonu telekomunikacyjnego, pomoc w rejestracji kart SIM
kontakt przez OHP - 2017-01-24 - Augustów (podlaskie)
sprzedaż produktow i uslug zgodnie ze standardami dirmy, realizacja planow sprzedazy
NEONET S.A. - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klientów firmy w zakresie przeglądów oraz napraw samochodów.
FOLWARK SAMOCHODOWY sp zo.o. - 2016-09-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Rzgów (łódzkie)
- pozyskiwanie klientów- wsparcie posprzedażowe- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Ubezpieczenia Hanna i Krzysztof Czech - 2018-02-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego (mail, telefon, chat); wymagane języki (angielski, rosyjski, ukraiński) wymagane są ze względu na obsługę rosyjsko- i ukrańskojęzycznych rynków, dodatkowo j. angielski ze względu na komunikację wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, realizacja planów sprzedażowych, telefoniczny kontakt z klientem, wprowadzanie danych do systemów bankowych
Katarzyna Klimczuk - 2017-03-01 - Pelplin (pomorskie)
sprzedaż produktow bankowych i realizacja określonych planow sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami Detalicznymi, obsługa gotówkowa Klientów Oddziału, doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych
RAIFFEISEN BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)