DORADCA KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM TELMAR-BLACK RED WHITE Kurzętnik oferta pracy TELMAR RYBICCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: DORADCA KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM TELMAR-BLACK RED WHITE
Wynagrodzenie: od 3 062 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2019-01-29
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: TELMAR RYBICCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 3, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 062 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
DORADCA KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM TELMAR-BLACK RED WHITE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 062 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w handlu. Miejsce zgłaszania się kandydatów: ul. Sienkiewicza 3, 13-306 Kurzętnik. Rozkład czasu pracy: 09:00-17:00.
Nazwa pracodawcy: TELMAR RYBICCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
3 Maja 36, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.01.2019
Data dodania oferty pracy: 29.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenia w sprzedaży usług, doświadczenie w pozyskiwaniu Kleintów biznesowych, podstawy analizy dokumentacji finansowej Firm, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. Firma oczekuje: budowania i utrzymywania relacji biznesowych z Klientami, profesjonalnego doradztwa oraz sprzedaży wybranych przez Ciebie produktów (kredyty, leasingi, factoring, hipoteki) dla Firm, wstępnej analizy wniosków. Firma oferuje: wsparcie szkoleniowo-sprzedażowe, umowę o pracę bądź kontrakt oraz wysoką prowizje, elastyczny wymiar czasu pracy, możliwość awansu i rozwoju osobistego, wyposażenie dodatkowe min. laptop, telefon, samochód. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać za pośrednictwem linku: http://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/276762/0/1 lub na adres mailowy: rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Rybnik (śląskie)
Świadczenie poradnictwa zawodowego oraz informacji zawodowej dla młodzieży w wieku 15-25 lat
kontakt przez OHP - 2018-10-05 - Myślenice (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie rolnicze lub pokrewne, obsługa komputera pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, komunikatywność, podstawowa wiedza z zakresu rolnictwa, umiejętność pracy w zespolezakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, prowadzenie dokumentacji
Wojciech Styburski Biuro Doradztwa Rolniczego Styburski & Golinski - 2018-09-25 - Kuklinów (wielkopolskie)
doradztwo w sektorze ochrony osób i mienia; przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe z potencjalnymi klientami, sprzedaż produktów i usług ochrony fizycznej oraz systemów zabezpieczeń na terenie woj. lubelskiego
AGENT SERVICE Sp.z o.o. Sp. k. - 2016-12-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Firma Klimatyzacyjno Wentylacyjna PIOWENT Janusz Pior - 2015-11-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
analizowanie potrzeb klientów, analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, pomoc klientom z Indii w rozwiązywaniu problemów, kontakt z konbtrahentami firmy z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów chińskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami chińskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa klientów w punkcie oraz obsługa klientów i kontrahentów w terenie w zakresie pokryć dachowych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa kasy, obsługa terminali płatniczych.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Legnica (dolnośląskie)
Wypełnianie dokumentacji dotycz. pozyskiwania funduszy unijnych dla rolnictwa.
AGRO-DORADCA Mużyło Tomasz - 2016-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zabrze (śląskie)
Towarowanie, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, praca na trzy zmiany: 6-14, 14-22, 22-6
TESCO Polska Sp.z.o.o - 2016-04-18 - Opole (opolskie)
obsługa klienta
MARKET BUDOWLANY PSB MRÓWKA F.W. "KLUSEK " S.J. BOGDAN KLUSEK, KRYSTYNA KLUSEK - 2016-08-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta, reklamacje, prowadzenie salonu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Malbork (pomorskie)
obsługa klienta w placówce bankowej
Jolanta Krupa - 2016-04-29 - Irządze (śląskie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych Wprowadzanie do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego lub programów bazodanowych w tym edytowanie i formatowanie dokumentów merytorycznychObsługa podstawowych programów biurowych tj. arkusza kalkulacyjnego, baz danych, programu do tworzenia prezentacji multimedialnych, klienta poczty, edytora tekstów, itp.Segregowanie, archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż, obsługa komputera; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności; praca w Pabianicach
GTW Finanse Małgorzata Gruca - 2016-11-18 - Pabianice (łódzkie)
Praca na punkcie obsługi klienta, sprzedaż produktów
TERG Spółka z o.o. MEDIAEXPERT - 2018-09-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- obsługa klienta w biurze kredytowym- analiza potrzeb klienta;- przygotowywanie oferty;- obsługa systemów bankowych;- doradzanie klientom w wyborze oferty;- prowadzenie dokumentacji kredytowej;- tworzenie baz klientów;telemarketing.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Brzeszcze (małopolskie)
-przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy;-uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w słubiw) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomy realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;-udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowywyaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;-doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;-udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);-udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budwanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-
FUNDACJA ALPHA INSTUTE - 2016-12-14 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych głównie klientom obcojęzycznym, aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długoterminowych relacji, wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realziacja dyspozycji składanych przez klientów, budowanie pozytywanego wizerunku Banku
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
-udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji zawodowych i edukacyjnych
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-08-04 - Namysłów (opolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-10-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Przyjmowanie wpłat, wypłat gotówkowych w placówce, oferowanie klientom produktów bankowych
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Żagań (lubuskie)
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta; biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: pozyskiwanie ofert kupna/ sprzedaży i wynajmu nieruchomości; profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościami; wstępna kontrola stanu prawnego; kompletowanie dokumentacji; prowadzenie negocjacji; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; system prowizyjny; praca w Gliwicach oraz okolicy
MW FINANSE Damian Woroch - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów w oddziale, monitoring spłacalności klientów, wpłaty/wypłaty gotówki klientom,sprzedaż usług/produktów finansowych oferowanych przez spółkę.Wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, kultura osobista.Oferowana umowa o pracę na okres próbny na 3 miesiące, następnie umowa na 2 lata.Praca w godzinach 9:00-17:00
CAPITAL SERVICE S.A. - 2016-03-03 - Racibórz (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Raciąż (mazowieckie)