DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ Mikołów oferta pracy SALEMAX Maciej Makowski
Stanowisko: DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów bankowych,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie umów kredytowych,- aktywny udział w funkcjonowaniu placówki.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na stałe)Miejsce wykonywania pracy: Mikołów (Placówka Partnerska ALIOR BANK)Praca w godzinach: 9-17 pn-pt
Data publikacji: 2016-11-17
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: SALEMAX Maciej Makowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów bankowych,- kompletowanie dokumentacji klientów,- sporządzanie umów kredytowych,- aktywny udział w funkcjonowaniu placówki.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce (docelowo na stałe)Miejsce wykonywania pracy: Mikołów (Placówka Partnerska ALIOR BANK)Praca w godzinach: 9-17 pn-pt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł. brutto .Wynagrodzenie od 2000 do 3000 + prowizja( wg. umiejętności i doświadczenia. )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minim. średnie ogólnokształcące (dowolne). Minim. 6 m-cy doświadczenia na danym lub podobnym stanowisku. Obsługa klienta , Obsługa komputera. Umiejętność sprzedaży. (UWAGA: Pracodawca poinformoważ, że: Finanse nie są wymagane-ważna jest obsługa klienta.)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SALEMAX Maciej Makowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
40-161 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy: Działalność portali internetowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2016
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doradztwo finansowe
Posrednictwo Finansowe RENKO Renata Kowalska - 2016-04-05 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z klientami, udzielanie informacji handlowej, doradztwo w doborze produktów lub usług z oferty handlowej, bezposrednie nawiązywanie kontaktów z klientami zadłużonymi
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Przeworsk (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa bieżąca klienta, doradzanie klientowi w podjęciu decyzji, obsługa kasowa, realizacja celow sprzedażowych; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane) - preferowane ekonomiczne, min. 6 miesięcy w pracy z klientem, znajomość praktyczna technik sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lubliniec (śląskie)
bieżąca obsługa klientów, oferowanie usług bankowych, aktywna sprzedaż,
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-30 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
doradztwo w zakresie finansów osobistych,• Tworzenie zindywidualizowanych planów finansowych i dobór optymalnych rozwiązań do realizacji celów klienta, • Pomoc w racjonalnym i świadomym podejmowaniu decyzji finansowych,• Obsługa klienta w zakresie przygotowania niezbędnych umów i dokumentacji, • Podnoszenie świadomości finansowej klientów,• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji,• Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi klienta,• Dbanie o kontakt z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych,• Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy.
MK Partner - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-28 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa klienta na kasach.Praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klienta,sprzedaż produktów finansowych
PROFI CREDIT S.A - 2017-10-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- pozyskiwanie nowych Klientów- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Świlcza (podkarpackie)
Prace przy prefabrykacji sekcji kadłubów statków
PARTNER SHIPYARD SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Police (zachodniopomorskie)
obsługa kasy oraz wykładanie towaru
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Opieka nad dotychczasowymi klientami firmy.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Konstruowanie ofert do klienta, negocjacje handlowe. Organizacja spotkań, prezentacja projektów u klienta. Analiza konkurencji.
ETRANS WÓZKI WIDŁOWE S.C. - 2016-04-19 - Jawor (dolnośląskie)
zachowanie standardów jakości obsługi;prowadzenie rozmów z klientami;obsługa poczty oddziałowej tradycyjnej i mailowejkontrola dokumentów wewnętrznych;przygotowanie dokumentów o wysyłki do archiwum centralnego;
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Rawicz (wielkopolskie)
- obsługa klientów- sprzedaż produktów finansowych- dbanie o wizerunek placówki
Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki" sp. z o.o. - 2017-01-26 - Chojnice (pomorskie)
- Obsługa klienta, sprzedaż towarów, zatowarowanie, dbanie o ekpozycję towaru i porządek w dziale handlowym.- Wynagrodzneie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca na dwie zmiany w godzinach: 5:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Minimum rok doświadczenia zawodowego. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe. Kontakt osobisty (ul. Gliwicka 28, 43-190 Mikołów) w godz 9:00-17:00 lub e-mail achabrzyk (at) leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Mikołów (śląskie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta, nawiązywanie długofalowych relacji, dbanie o dobry wizerunek Banku.
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
terenowa obsługa klienta
EVEREST FINANSE Sp. z o.o.Sp.k - 2016-10-12 - Głubczyce (opolskie)
Doradca klienta, sprzedaż sukien ślubnych.
"GÓRAL" Marta Wrona - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)
wystawianie faktur, rzomowy z klientami, tworzenie etykiet towaru, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Malbork (pomorskie)
Obsługa klientów.
PARTNER Uslugi Finansowe i Ubezpieczeniowe Lidia Wilk - 2015-11-16 - Chojnice (pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Włodawa (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie jlientów indywiodualnych lub firmowymi, sprzedaż produktów finansowych typu kredyty, programy oszczędnościowe oraz inwestycyjne, wdrażanie rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów
JOBRUN Zofia Zapała - 2016-02-29 - Poznań (wielkopolskie)
Staż w Kołobrzegu w hurtowni budowlanej. Staż w godzinach 7-15, 9-17. Wykształcenie średnie. POWER, RPO, FP.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego połączonego z naczepą na terenie całej Europy(Unia Europejska).
Marbin Mariusz Więtczak - 2018-07-16 - Kutno (łódzkie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenia w sprzedaży usług, doświadczenie w pracy w sprzedaży kredytów, sektor pośrednictwa finansowego lub w bankowości, kompletna obsługa klienta, zaangażowanie w realizacje celów, umiejętności pracy w zespole, realizacja stawianych zadań. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać za pośrednictwem linku: http://meritumkredyt.es-candidate.com/application/form/281565/0/1/
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, księgowanie wpłat i wypłat, procelowanie wniosków kredytowych, budowanie długotrwałych relacji z klientem, archiwizacja dokumentów, sprzedaż produktow bankowych
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)