DORADCA KLIENTA DS. FINANSOWO-PRAWNYCH Wrocław oferta pracy ARBITER S.A
Stanowisko: DORADCA KLIENTA DS. FINANSOWO-PRAWNYCH
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Praca w terenie z klientem indywidualnym. Branża: odszkodowania i inne usługi finansowo- prawne. Zadania dorodcy: pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań.
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ARBITER S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 3B/3C/91, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w terenie z klientem indywidualnym. Branża: odszkodowania i inne usługi finansowo- prawne. Zadania dorodcy: pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA DS. FINANSOWO-PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, min. rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej, umiejętność pracy jako doradca klienta, przedstawiciel handlowy lub agent. Praca powiat olkuski
Nazwa pracodawcy: ARBITER S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 3B/3C/91, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 3B/3C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 02.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie prac przy utrzymaniu terenów zielonych, drógm, placów i chodników Centrum Onkologii.2. Obsługa sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, prezentacja oferty,sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Grójec (mazowieckie)
Montaż urządzeń chłodniczych, instalacji przepływów gazów technicznych, spawanie/lutowanie instalacji,
kontakt przez OHP - 2016-03-25 - Jasło (podkarpackie)
- utrzymanie porządku- segregowanie towarów- czyszczenie towarów- obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Zapoznanie z procedurami obowiązującymi w bankach i firmach pożyczkowych oraz w towarzystwach ubezpieczeniowych a w szczególności z procedurą przeciwdziałania prania pieniędzy, RODO, odbycie szkoleń e-learningowych, zapoznanie z produktami bankowymi, praca pod nadzorem opiekuna w biurze kredytowym, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa, kompletowanie dokumentów do kredytów, udział w akcjach marketingowych organizowanych przez bank, aktywna sprzedaż kredytów i pożyczek oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Gostynin (mazowieckie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy, utrzymywanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa bieżących spraw placówki
F.H.U. Pa-JarŁukasz Pacholczyk - 2018-05-10 - Kępno (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Dbanie o ekspozycję towaru.Dbanie o czystość.Obsługa klientów.Przyjmowanie towaru od dostawców - pomoc.Przygotowanie towaru do ekspozycji. Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i montaż mebli
MEBLOMIR Mirosław Kujawski - 2016-04-04 - Władysławowo (pomorskie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Bochnia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Oborniki (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-21 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
TESCO (POLSKA) Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Ropczyce (podkarpackie)
Doradca rolniczy
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• realizacja indywidualnych planów sprzedaży• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialnośćza poziom ryzyka kredytowego• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank S.A. - 2016-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)zdefiniowanie indywidualnego planu działania wraz z jego harmonogramem, 2)współtworzenie gminnej strategii ochrony powietrza,3)realizacja wszystkich zadań służących poprawie jakości powietrza prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Słomnikach, które mieszczą się w ramach projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego a także zadań wykraczających poza założenia projektu,4)aktualizacja i integracja gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych w Planie gospodarki niskoemisyjnej, Programie ograniczania niskiej emisji oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną,5)nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych,6)pomoc w osiąganiu celów programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,7)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie,8)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń, pomoc dla mieszkańców w skorzystaniu z tych programów, w tym pomoc w prawidłowym wypełnianiu wniosków o dotację,9)udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (optymalizacja doboru rodzaju i mocy źródła ciepła) oraz modernizacji energetycznej budynku (z możliwością wykorzystania badania kamerą termowizyjną),10) prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł ciepła,11) współpraca z władzami gminy stanowiąc wsparcie burmistrza miasta w prowadzeniu skutecznej polityki poprawy jakości powietrza / dostarczanie wsparcia decydentom, informowanie i angażowanie władz gminy,12) współpraca z lokalnymi mediami, telewizją, księżmi, lokalnymi grupami działania, organizacjami pozarządowymi, Ochotniczą Strażą Pożarną, Policją, lekarzami, firmami energetycznymi, drogowcami, izbami gospodarczymi/rolniczymi etc.,13) monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania,14) rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu,15) przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań dla Zespołu Zarządzającego UMWM,16) stała współpraca z Zespołem Zarządzającym UMWM oraz Centrum Kompetencji,17) zarządzenie ryzykiem w zakresie przypisanym do Ekodoradcy w ramach przyjętego podejścia do zarządzania poszczególnymi zidentyfikowanymi ryzykami,18) przekazywanie zespołowi zarządzającemu i urzędowi gminy informacji na temat ewentualnych odnotowanych przypadków materializacji ryzyka, których monitorowanie zostało mu powierzone,19) zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych - tworzenie ankiet, prowadzenie spotkań w celu uzupełnienia inwentaryzacji źródeł emisji w gminie,20) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW w Krakowie ekspertami ds. energetyki etc.),21) aktywne uczestniczenie w studiach podyplomowych oraz ich pozytywne ukończenie,22) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach,23) udział w cyklicznych spotkaniach organizacyjnych dla ekodoradców organizowanych przez Zespół Zarządzający UMWM,24) przygotowywanie sprawozdań rocznych wynikających z Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,25) ekodoradca, którego wynagrodzenie pochodzi ze środków projektu, może realizować jedynie zadania mieszczące się w ramach Projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego.26)współpraca z innymi ekodoradcami w razie nieobecności jednego z nich
URZĄD MIEJSKI W SŁOMNIKACH - 2016-02-22 - Słomniki (małopolskie)
staż dla osób do 30r.ż. przygotowywanie pism, analiza kierowanych do firmy zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorowanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporzadzanie raportów dla kontarktów
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Zabrze (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Dziemionna (kujawsko-pomorskie)
pracownik zatrudniony bedzie przy nakładaniu maszynowym trójwarstwowych tynków termoizolacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zaczernie (podkarpackie)
prace związane z ciesielstwem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Rawicz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań. Praca w terenie
ARBITER S.A. - 2015-12-09 - Czarnków (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktu z osobami poszkodowanymi w wypadkach komunikacyjnych, sporządzenie z klientem dokumentacji potrzebnej do prowadzenia sprawy. Możliwe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie, umowę agencyjną bądź własną działalność gospodarczą.
AUXILIA S.A. - 2016-07-12 - Lubartów (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zajmować się będzie obsługą klienta w zakresie udzielania informacji o produktach, usługach bankowych, sprzedaży produktów, usług bankowych.
Jolanta Krupa - 2016-05-16 - Zawiercie (śląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
w zakresie stanowiska
PPHU Bakart Justyna Baranowska - Placówka Partnerska Banku BPH - 2016-08-17 - Człuchów (pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów oferowanych przez banki, realizacja celów sprzedażowych, obsługa kasowa
BiP PRZEMYSŁAW ZASIADCZYK - 2017-07-18 - Turek (wielkopolskie)
Obsługa zwierząt futerkowych - norek
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Doradca klienta/sprzedawca w salonie optycznym.Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Nowy Sącz (małopolskie)