DORADCA HANDLOWY/SPRZEDAWCA Rybnik oferta pracy Merkury Market Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Stanowisko: DORADCA HANDLOWY/SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail kariera (at) merkurymarket.pl.
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: Merkury Market Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obwiednia Północna, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail kariera (at) merkurymarket.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zapewnienie sprawnej obsługi Klienta, przygotowywanie towaru i działu do sprzedaży, aktywna sprzedaż i doradztwo produktowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA HANDLOWY/SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Merkury Market Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Obwiednia Północna, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Obwiednia Północna
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE POJAZDU CIĘŻAROWEGO Z PRZYCZEPĄ, POMOC PRZY ROZŁADUNKU WIERTNICY I POMOC OPERATOROWI PRZY JEJ OBSŁUDZE, UTRZYMANIE POJAZDU W CZYSTOŚCI
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-07 - Polkowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy. Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu. Sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych.
TERG S.A. - 2016-12-02 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa Klientów Spółki. Rozmowy handlowe i przedstawienie oferty produktowej klientom Spółki. Budowa długofalowych relacji z Klientami. Dbałość o wizerunek Spółki.
SUNNY-POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie w czystości posadzek, ciągów komunikacyjnych (klatki schodowe, itp.), ławek, siedzisk, powierzchni oszklonych do wysokości 2 m., usuwanie grafitti, opróżnianie koszy na śmieci wewnątrz obiektu jak i na zewnątrz dla podróżnychumowa o pracę lub umowa zlecenie, praca zmianowa
"DOMPOL P.W." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie administracyjne pracowników Regionalnego Centrum Ubezpieczeń
GOTHAER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
Profesionalna obsługa klientów, sporządzanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami, dbanie o wizerunek firmy.
Wielkopolska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa w Poznaniu - 2016-09-23 - Trzebnica (dolnośląskie)
1. Wymagania niezbędne:Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowegoposiadanie wykształcenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomość regulacji prawnych odnośnie finansów publicznych, rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej, znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od towarów i usług, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych znajomość programów komputerowych, służących do rozliczeń bankowych, tzw. bankowość elektroniczna, do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, (np. Księgowość Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik)3. Zakres wykonywanych zadań na stanowiskuopracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego), zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki, naliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasiłkowych, sporządzanie deklaracji ZUS, prawidłowe naliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych, czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki,zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporządzanie i zatwierdzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu oraz cząstkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2017-09-25 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż produktów bankowych, praca w biurze, na okresie próbnym umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę. Proponowane wynagrodzenie od 2100 zł +premia+prowizja.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
-obsługa klienta-obsługa kasowa
MARIOLA MICHALAK KROSNO ODRZAŃSKIE - 2018-01-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-09 - Zamość (lubelskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-06 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa klientów , sprzedaż produktów finansowych
Pośrednictwo Finansowe "Kredyty-Chwilówki Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie ofert, prowadzenie dokumentacji, tworzenie sprawozdań, sprzedaż kredytów.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
"Barti" Ewa Walenciak - 2017-01-16 - Luboń (wielkopolskie)
pozyskiwanie ofert kupna, najmu, sprzedaży nieruchomości, prezentowanie ofert nieruchomości, prowadzenie dokumentacji,
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
czynności pielęgnacyjne i aktywizacyjne nad osobą starszą, proste prace domowe
InterKadra Spółka z o.o. - 2018-07-06 - Niemcy (Niemcy)
•Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie•Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach•Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI•Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI
kontakt przez OHP - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-08-24 - Żary (lubuskie)
Projektowanie łazienek dla klientów, aranżacja, tworzenie wizualizacji, projektu w systemie, obsługa klientów, sprzedaż, dbanie o standardy salonu.
KOMFORT ŁAZIENKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Janki (mazowieckie)
praca na kuchni
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów; indywidualnepodejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie zespołuprofesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępnośćtowarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie..Praca w godz. 6-14/14-21
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2016-12-08 - Opole (opolskie)
Doradca klienta : ubezpieczenia i finanse
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prezentowanie oferty oraz aktywna sprzedaż produktów finansowychanaliza potrzeb i oczekiwań finansowych klientów oraz dostosowywanie oferty produktowejaktywne pozyskiwanie klienta i realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami
ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: - profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej;-inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami;- sprawna i srzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych;- budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A. - 2015-11-27 - Przemyśl (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej (możliwość szkolenia), towarowanie stoiska. Praca w pełnym wymiarze lub 0,75 etatu. Praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Piastów (mazowieckie)
instalacje elektryczne
Firma Wielobranżowa R.O. Service Tomasz Pawlik - 2016-06-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
doradztwo klienta, obsługa przesyłek listowych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie umów i wniosków kredytowych,kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-08-12 - Września (wielkopolskie)