DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko: DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 3 696 PLN
Zakres obowiązków: - telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów firmy kurierskiej
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Barbary 2, 00-686 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów firmy kurierskiej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 696 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + opieka medyczna+ karta sportowa
Nazwa stanowiska:
DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 696 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Doradca klienta (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, znajomość pakietu MS Office, 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.Obowiązki:- telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów firmy kurierskiej*Możliwość pracy zdalnej, godziny pracy do ustalenia, przy czym praca odbywa się w przedziale godzin od 14:00 do 4:00.[Zgłoszenia: 692 473 780, joanna.jablonska (at) contactcenter.pl]
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Contact Center Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5223015604
danePracodawcy_regon: 147224228
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Św. Barbary 2, 00-686 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Św. Barbary
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 50
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.10.2020
Oferta pracy ważna do: 25.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?286bb1574611de9e3be106f329ed2027
Podobne oferty pracy
Doradca klienta
MARIOLA SMUG - 2017-12-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe rolnicze), obsługa rolników z wyznaczonych gmin powiatu kłodzkiego, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z inwestycji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwa.
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2016-11-30 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta w placówce bankowej w Lubinie
Renewal Partner Financial Edyta Pietras-Szkuta - 2019-05-21 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywnie posiłków obiadów, śniadań (...),Praca na zmiany , 4 dni w tygodniu3/4 etatu od 7.00-13.00 oraz od13.00 do 19.00
PIEKARNIA ŚMIETANA SPÓŁKA JAWNA - 2020-08-10 - Radlin (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za fachową pomoc oraz kompleksową obsługę klienta
MERKURY SP. Z.O.O. - 2019-04-05 - Cieszyn (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta, realizacja celów sprzedażowych, wystawianie towarów w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady)
TERG S. A. - 2016-03-10 - Świętochłowice (śląskie)
-Prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego dla młodzieży. -Udzielanie informacji zawodowej w formie indywidualnej i grupowej. -Diagnozowanie predyspozycji zawodowych klientów z wykorzystaniem specjalistycznych testów i kwestionariuszy.
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Mszana Dolna (małopolskie)
telefoniczna weryfikacja informacji pozostawionych przez klientów i pomoc w doborze najlepszych ofert ubezpieczenia samochodu.Pracodawca oferuje: Mozliwość uzyskania licencji agenta ubezpieczeniowego, praca w dogodnej lokalizacji, godzina płatnej przerwy do wykorzystania każdego dnia pracy, dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej, mozliwość korzystania z pakietu Multisport, możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowegoMożliwość rozwoju i awansu, pakiet szkoleń + wsparcie w trakcie pracy
RANKOMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Planowanie, organizacja pracy, kontrola kosztów i innych zagadnień finansowych.
Arriva Group Sp. z o.o. - 2018-11-02 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa sprzedaży w salonie łazienek, kompleksowe doradztwo, sporządzanie wycen oraz zamówień.Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00, przed umową na czas nieokreślony umowa na okres próbny lub określony(do uzgodnienia)
Kurpas G&A T. Kurpas Sp. J. - 2017-04-20 - Mikołów (śląskie)
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, dokumentacji do produktów finansowych, obsługa klienta po sprzedażowego, kontakty telefoniczne, raporty i zestawienia dla towarzystw ubezpieczeniowych, praca na systemach komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie jlientów indywiodualnych lub firmowymi, sprzedaż produktów finansowych typu kredyty, programy oszczędnościowe oraz inwestycyjne, wdrażanie rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów
JOBRUN Zofia Zapała - 2016-02-29 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obsarze klientów detalicznych, w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośreniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, przestrzeganie procedur i standardów, obsługa kasowo-dysponencka klientów detalicznych i firmowych
BARBARA BANACH PLACÓWKA GETIN BANK S. A. - 2016-06-29 - Puławy (lubelskie)
OPRACOWYWANIE I NADZOROWANIE SYSTEMU WYNAGRODZEŃ, ROZWIJANIE SYSTEMÓW MOTYWACYJNYCH, NADZOROWANIE SPRAW PRACOWNICZYCH - KONTAKT Z PRACOWNIKAMI Z UKRAINY I KONTRAHENTAMI Z UKRAINY I ROSJI.
IPS EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-12 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie pojazdów zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz zasadami zawartymi w ustawie o czasie pracy kierowców, dbanie o sprawność techniczną i utrzymanie powierzonych pojazdów.
Pomorski Dywizjon Straży Granicznej - 2019-08-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ZAWIERANIE UMÓW.
MERITUM UBEZPIECZENIA SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Mielec (podkarpackie)
osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za profesjonalną jakość sprzedaży i obsługę klienta zgodnie ze standardami banku, aktywną sorzedaż produktów oferowanych przez bank , obsługę kasową , samodzielną realizację założonych celów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Lider Igor Łagowski - 2017-06-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
profesjonalne doradztwo w doborze odzieży i obuwia w wyspecjalizowanych sklepach
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Oferowanie klientom produktów bankowych oraz realizaowanie wpłat i wypłat. Wykształcenie średnie. Praca od 9:00 do 17:00.
Credit Agricole Bank Polska SA - 2017-08-01 - Mysłowice (śląskie)
Doradca zawodowy
Zespół Szkół w Żyznowie - 2019-01-11 - Żyznów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-04 - Pińczów (świętokrzyskie)
DORADCA KLIENTA
APEX TERESA KONIECZKA - 2018-10-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca w biurze i w terenie , obsługa klientów w zakresie oferowanych towarów i usług, tworzenie ofert i zamówień dla klientów , dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MARIOT MARIUSZ LASZCZYK - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
spawanie konstrukcji stalowych
WELTECH SP. z o.o. - 2019-08-29 - Mysłowice (śląskie)
staż - obsługa klienta, kontakt z nowymi klientami, dostarczanie materiałów reklamowych, obsługa komputera, wszelkie czynności prowadzone w celu pozyskania klientów nowo powstałego punktu wypożyczalni, dbałość o czystość i estetykę wyglądu firmy, wypisywanie umów wypożyczania sprzętu, wystawianie faktur, wydawanie i przyjmowanie zwrotów wypożyczanego sprzetu, czyszczenie wypożyczonego sprzętu. Praca przy komputerze - ok. 2 h/dziennie. Możliwość kierowania samochodem.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kalisz (mazowieckie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych kientów, aktywna sprzedaż produktów kredytowych, realizacje celów sprzedażowych
CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH OSTALECKI I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-17 - Żory (śląskie)
-obsługa klientów firmowych w zakresie kredytów gotówkowych i firmowych na rozwój działalności- zbieranie dokumentów-stała współpraca z klientami
Sales Group Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
aktywne rozwijanie silnych relacji z przydzieloną grupą rynków zagranicznych, stając się pojedynczym punktem kontaktowym (SPOC); współpraca z globalnymi działami operacyjnymi w celu ustalenia priorytetów i opracowania zintegrowanych rozwiązań zgodnie ze strategicznym kierunkiem GSS; rozwijanie solidnych relacji z działami operacyjnymi, zwiększanie zakresu współpracy i wydajność z odpowiednimi działami; aktywne wspieranie zwiększania popytu, usprawnienia, harmonizacji i standaryzacji; zarządzanie zmianami procesu kontroli usług; prowadzenie i koordynacja spotkań w zakresie zarządzania; bycie kluczowym interesariuszem dla realizacji wielu projektów na określonym rynku; współpraca z innymi funkcjami korporacyjnymi (finanse, sprzedaż, logistyka, prawny itp.) w celu dostosowania się do wymagań rynku
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Poznań (wielkopolskie)