DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO WYKONYWANIA BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW Zawichost oferta pracy Grzegorz Szeliga Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "ZAW-TRANS"
Stanowisko: DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO WYKONYWANIA BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Zawichost (świętokrzyskie)
Pracodawca: Grzegorz Szeliga Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "ZAW-TRANS"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trójca 36, 27-630 Zawichost, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO WYKONYWANIA BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawichost
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawichost
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
diagnosta uprawniony do wykonywania badań technicznych pojazdów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia diagnosty samochodowego
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Diagnosta uprawniony do wykonywania badań technicznych pojazdów
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Grzegorz Szeliga Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "ZAW-TRANS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Trójca 36, 27-630 Zawichost, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt z pracodawcą telefoniczny: 695 275 986
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Zawichost
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawichost
Ulica pracodawcy: Trójca
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
diagnosta uprawniony do wykonywania badań technicznych pojazdów
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5cfc27d3958ff787bb6df6160d2d0e8
Podobne oferty pracy
Produkcja części dla branży motoryzacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Chorzów (podkarpackie)
praca diagnosty laboratoryjnego
WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII "KUBALONKA" W ISTEBNEJ - 2019-02-20 - Istebna (śląskie)
naprawa pojazdów, wykonywanie badań technicznych pojazdów, geometria pojazdów
"NIKO" RYSZARD SZATKO - 2017-11-24 - Tarnów (małopolskie)
badanie krwi, przygotowywanie krzyżówek krwi, określanie grupy krwi, zamawianie krwi
ARION Szpitale Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-21 - Biłgoraj (lubelskie)
Badanie techniczne pojazdów samochodowych
AUTO-PARTNER S.C. Henryk Marszałek, Zbigniew Zelek - 2018-11-26 - Brzesko (małopolskie)
Prace porządkowe, gospodarcze i remontowe
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Wymiarki (lubuskie)
1. Pobieranie materiału do badań laboratoryjnych.2. Przyjmowanie materiału do badań.3. Wykonywanie czynności związanych z badaniem.4. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji badań.5. Przestrzeganie zasad dobrej praktyki laboratoryjnej, a w szczególności prowadzenie kontroli wewnątrz i zewnątrz laboratoryjnej.6. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad praca techników analityki medycznej.7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad wydawanymi wynikami badan laboratoryjnych.8. Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, związanych z działalnością pracowni, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami. Praca w Bystrej. w godz. 7.00-19.00 oraz 19.00-7.00 - według grafiku.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2018-03-02 - Bystra (śląskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej oraz manikiur, dbanie o narzędzia pracy, dezynfekcja przed i po zabiegu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Spawanie i prace ślusarskie.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty, POL-AGRA ul. Sienkiewicza 8, Płońsk.
POL-AGRA Sp.j. J.Korneluk , T.Rzeszowski - 2017-08-29 - Płońsk (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń;- sprzedaż produktów - obsługa kasy fiskalnej, zestawianie i wydawanie zamówień;- prace magazynowe - uzupełnianie zapasów;- utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;- prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym wokół restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż artykułów dziecięcych - odzież,akcesoria, wózki, foteliki,meble
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Gniezno (wielkopolskie)
Przyjęcie towaru od spedycji, przekazanie towaru do magazynu sprzedaży, ewidencja stanów magazynowych
" ZEMAR" SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa linii do produkcji płyt meblowych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta na stacji paliw, obsługa komputera i kasy fiskalnej (możliwość przyuczenia). Praca na stacji paliw Shell.
JIM s.c. Wiesław Kopczyk, Jadwiga Kopczyk - 2019-09-17 - Niemodlin (opolskie)
przygotowanie roztworu myjącego, wkładanie pojemników do maszyny myjącej, układanie wymytych pojemników
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Niedomice (małopolskie)
sprzątanie sklepu, sprzątanie magazynu, sprzątanie parkingu
KAUFLAND POLSKA MARKETY Sp. z o. o. Sp. k. - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Ruda Lubieniecka (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie badań laboratoryjnych
NZOZ Laboratorium Diagnostyczne "LAB-MED" Barbara Uznańska - 2018-03-12 - Dęblin (lubelskie)
sprzedaż upominków
AB Import-Export Maciej Duda - 2017-03-27 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie posiłków obiadowych
Firma Handlowo-Gastronomiczna Katarzyna Lewandowska - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu i malowaniu mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ZAJEĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYCH W ZAKRESIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO 3 DNI W TYGODNIU - 16 GODZIN LEKCYJNYCH
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Stypułki-Święchy (podlaskie)
wykonywanie poleceń przełożonego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe"MELIOREX"Sp. zoo. Raczki - 2017-02-07 - Sianów (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie towarów do wysyłki poprzez przepakowywanie a następnie etykietowanie gotowych paczek.Praca Łódź-Olechów.
"PAUL HARTMANN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prostych zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Wykonywanie usług transportowych - przewóz osób, prowadzenie dokumentacji - karty drogowe, drobne naprawy samochodu, naprawa i konserwacja przedmiotów użytkowych, zakupy narzędzi, sprzętu, materiałów biurowych. Umowa do 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
wymagania: wyksztalcenie zawodowe -kucharz, doświadczenie mile widziane, umiejętność gotowania, chęć do pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie potraw, obsługa gastronomiczna, porcjowanie i wydawanie posiłków, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Wawrzyniak Group sp. z o.o. i sp. komandytowa - 2018-11-05 - Perzyce (wielkopolskie)
Obsługa żurawia wieżowegopraca na terenie Tarnobrzega i Nowej Dęby w godz. 7-15
INŻYNIERIA RZESZÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)