DEKARZ,CIEŚLA,BLACHARZ,MURARZ Siedlec oferta pracy J&L WALCZAK Leszek Walczak
Stanowisko: DEKARZ,CIEŚLA,BLACHARZ,MURARZ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Możliwość przyuczenia do zawodu
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Siedlec (wielkopolskie)
Pracodawca: J&L WALCZAK Leszek Walczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWY ŚWIAT 20, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Możliwość przyuczenia do zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: DEKARZ,CIEŚLA,BLACHARZ,MURARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3029
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dekarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: J&L WALCZAK Leszek Walczak
danePracodawcy_nip: 9231461421
danePracodawcy_regon: 411160501
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
NOWY ŚWIAT 20, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: wolsztyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3029
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Siedlec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0913278
Ulica pracodawcy: NOWY ŚWIAT
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712101
Zawód wykonywany przez pracownika: dekarz*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a7e4173535a70998438a954b005385ca
Podobne oferty pracy
Prace transportowe, załadunki i rozładunki aut, obsługa linii workowania pasz
Cargill Poland Sp.z o. o. - 2017-06-09 - Brzozowo (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie prawidłowego i terminowego dokonywania operacji księgowych; księgowanie, monitorowanie, raportowanie i prognozowanie kosztów Spółki, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem rachunkowym, dekretowanie, księgowanie dokumentów, kontrolowanie operacji gospodarczych jednostki stanowiących przedmiot księgowań, sporządzanie sprawozdawczości kosztowej w okresach miesięcznych, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej przychodów i rozchodów materiałów, sporządzanie rejestru zakupu VAT, tworzenie i przesyłanie plików JPK, uzgadnianie kont, rozliczanie delegacji, współpraca z działem płac w zakresie uzgodnień kont dotyczących wynagrodzeń oraz zobowiązań publiczno-prawnych, prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań, bieżące monitorowanie zmian w przepisach. zastępowanie Głównego Księgowego.
MIEJSKI ZAKŁAD USŁUGOWY SP. Z O.O. - 2018-06-19 - Skawina (małopolskie)
praca na stanowisku biurowym, rozliczanie podatkowe osób prowadzących działalność gospodarczą
Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c. - 2016-03-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Renowacja instalacji sanitarnych w istniejących budynkach.Montaż instalacji sanitarnych oraz grzewczych we wznoszonych budynkach, szpitalach, zakładach przemysłowych oraz pomieszczeniach mieszkalnych.Znajomość instalacji wodno-kanalizacyjnych.Pomoc przy przekładaniu rur.Wiedza z zakresu lutowania i spawania będzie mile widziana.Czytanie planów instalacyjnych.
Pertec GmbH - 2017-10-04 - Niemcy (Niemcy)
Przewóz rzeczy.
ADI - TAXI - TRANSPORT ADRIAN KUSTUSZ - 2016-05-27 - Rumia (pomorskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
obsługa maszyny myjącej pojemnikibieżące prace porządkowepraca w warunkach chłodniczych
GOBARTO SA - 2018-04-12 - Grąbkowo (wielkopolskie)
- praca na samodzielnym stanowisku- obsługa piły, wiertarki, szlifierki- Po okresie próbnym - pomoc w konstruowaniu i składaniu maszyn specjalistycznych
Rol-Pas Firma Produkcyjno-Usługowa Sławomir Gawryś - 2020-07-01 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze st.
Transport Ciężarowy Spedycja Kazimierz Nowakowski - 2018-09-04 - Milicz (dolnośląskie)
Spawanie rur metodą acetylen-tlen
Zakład Instalacji Sieci Sanitarnych i Teletechnicznych s.c. - 2018-02-12 - Częstochowa (śląskie)
Produkcja drutu
FDS Fabryka Drutów Specjalnych SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Gidle (łódzkie)
Prace administracyjne związane z rekrutacją pracowników.
Umbrella Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Osługa klienta, ekspozycja towarów, dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-12-16 - Lgota Wielka (łódzkie)
Opis stanowiska:wykonywanie przyłączy telekomunikacyjnych oraz instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych: Internet, telewizja, systemy monitoringu oraz alarm.projektowanie instalcji teletechnicznych w tym światłowodowych,projektowanie rozpływów światłowodowych budowanie sieci telekomunikacyjnych, okablowanie budynkowe, sieci światłowodowe, sieci radioweopieka nad sprzętem sieciowym i urządzeniamiObsługa wsparcia klienta (wizyty serwisowe, emailem, telefonicznie)inne czynności związane z codziennym funkcjonowaniem działu technicznegousuwanie awarii sieci telekomunikacyjnej, usuwanie awarii kablowych, radiowychWymagania:Znajomość systemów MIKROTIK I UBIQUITI – BARDZO WAŻNE prawo jazdy kat. Bbrak przeciwskazań do pracy na wysokościwykształcenie kierunkow
FHU RUSZELNET - 2019-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa urządzeń biurowych- przygotowywanie dokumentów księgowych- sporządzanie raportów księgowych- sprawdzanie rejestrów dokumentów księgowych- mile widziane doświadczenie w księgowości
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gniezno (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja busów i autobusów
FHU Aran Artur Mikołajczyk - 2019-11-26 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
czynności zwiazane z wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Częstochowa (śląskie)
praca w piekarni
PIEKARSTWO S.C. TERESA JERZY CICHOŃSCY - 2020-08-18 - Olszany (dolnośląskie)
obsługa klientów w sklepie zielarsko medycznym, obsługa sprzedaży internetowej
Sklep Świętej Anny Agnieszka Popiołek-Bandzerewicz - 2016-02-24 - Lędziny (śląskie)
Pierwszy kontakt telefoniczny. Montaż sieci wodno-kanalizacyjnej. Wymagania: mile widziane doświadczenie na stanowisku montera instalacji, umiejętność spawania, dokładność, sumienność.
SANBUD MAGDALENA KOSZNICKA - 2016-10-10 - Bieszkowice (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Jutrosin (wielkopolskie)
Kompletowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, w tym faktur vat i dokumentów magazynowych. Bieżące wprowadzanie do programu księgowego dokumentów księgowych. Prowadzenie ewidencji zakupu, sporządzanie deklaracji VAT -7, JPK. Obsługa bankowości elektronicznej.Terminowe wystawianie not i faktur. Naliczanie odsetek od nieterminowych płatności. W zakresie gospodarki środkami trwałymi - prowadzenie całości spraw związanych z ruchem środków trwałych i majątkiem obrotowym Ośrodka. Sporządzanie list płac: naliczenie wynagrodzeń, zasiłków, innych świadczeń. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu. Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS). Ewidencja danych kadrowo płacowych pracowników, zleceniobiorców i emerytów w programie kadrowo płacowym. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników. Rozliczanie kart drogowych i zużycia paliwa. Sporządzanie sprawozdań SIO (System Informacji Oświatowej ) zgodnie z przepisami ustawy o systemie informacji oświatowej w zakresie wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie zatrudniania i wynagradzania pracowników. Nadzór nad ewidencją czasu pracy i czasu nieprzepracowanego. Prowadzenie kasy Ośrodka.
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Warninie - 2020-03-16 - Warnino (zachodniopomorskie)
Dokonywanie adnotacji w repertoriach, dokonywanie ekspedycji akt, wykonywanie czynności związanych z decyzjami merytorycznymi, wysyłanie poczty, archiwizowanie dokumentów,udzialnie informacji interesantom, sporządzanie kserokopii akt.
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku - 2020-09-29 - Gdynia (pomorskie)
Świadczenie pracy socjalnej na rzecz mieszkańców PDPS w pełnym wynikającym z potrzeb i przepisów prawa zakresie.
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina - 2018-09-11 - Ostrowina (dolnośląskie)
Księgowanie i dekretacja dokumentów.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Biuro Rachunkowo-Podatkowe "ELITA" - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
1. Przyjmowanie i przygotowanie korespondencji. 2.Wprowadzanie danych do systemów. 3. Sporządzanie raportów. Praca od 9-17
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2018-07-19 - Opole (opolskie)
polerowanie, szlifowanie, gratowanie elementów metalowych, układanie elementów metalowych w skrzyniach, pojemnikach, drobne prace ślusarskie, przy użyciu prostych ręcznych lub mechanicznych narzędzi ślusarskich.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lubań (dolnośląskie)