DEKARZ Kędzierzyn-Koźle oferta pracy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FILIP" Usługi Budowlane Krzysztof Filip
Stanowisko: DEKARZ
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace związane z naprawą dachów, remontem dachów, zrobieniem nowych dachów, konstrukcja więźby dachowej, obróbki blacharskie + znajomość posługiwania się maszynami potrzebnymi w tym rodzaju pracy.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FILIP" Usługi Budowlane Krzysztof Filip
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace związane z naprawą dachów, remontem dachów, zrobieniem nowych dachów, konstrukcja więźby dachowej, obróbki blacharskie + znajomość posługiwania się maszynami potrzebnymi w tym rodzaju pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DEKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dekarz*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Dekarz* (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYK. ZAWODOWE, 3 LATA DOŚWIADCZENIAPraca pn-pt 7:30-15:30. Możliwość transportu do miejsca pracy z siedziby firmy. Możliwy wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym.Pracodawca prosi o kontakt tel. w celu ustalenia terminu spotkania.
Nazwa pracodawcy:
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FILIP" Usługi Budowlane Krzysztof Filip
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: Anny
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sara Girun-Łuczycka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dekarz*
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż i demontaż szalunków systemowych, praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa imprez oklicznościowych i spotkań firmowych
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Nieborów (łódzkie)
Praca w kuchni. Przyrządzanie dań obiadowych, sałatek oraz pizzy. Istnieje możliwość przyuczenia - nabycie praktycznych umiejętności robienia pizzy dla osób z wykształceniem gastronomicznym, mile widziani absolwenci.
SOLAR-SUN Sebastian Jacek - 2017-11-10 - Rumia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów, obsługa klientów zgodnie z zasadami DINO.Wynagrodzenie 2100 + premia
Dino Polska S.A - 2017-01-27 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
profesjonalne doradztwo oraz sprzedaż produktów finansowych, doradczych oraz szkoleniowych, budowanie i rozwój portfela klientów, inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientami, przygotowywanie dokumantacji sprzedawanych usług, pełną obsługę klientów związaną z udzielonymi usługami, realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie działań aktywizujących sprzedaż w szczególności aktywny udział w spotkaniach, konferencjach i targach w celu prezentacji oferty
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2017-01-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sprzątanie obiektu (wewnątrz). Osoba schludna, bez nałogów.
WOJSKOWE.EU - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa wycinarki laserowej CNC
INTERCOMPACT Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Puck (pomorskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
pracownik linii produkcyjnej/pakowacz ręczny
BSC PHARMACENTER Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie konstrukcji dachowych
FIRMA CIESIELSKO - BUDOWLANA MARIUSZ BRODNICKI - 2016-03-14 - Wilków (opolskie)
Wykonywanie analiz
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Głogów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za przygotowywanie potraw wg przepisów w języku wietnamskim, organizowanie pracy w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie konstrukcji dachowych, wykonywanie pokryć dachowych, ogólne prace budowlane,
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Krajenka (wielkopolskie)
instalowanie, montowanie i naprawa urządzeń elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Marki (mazowieckie)
Obsługa klienta, ekspozycja towaru
AGNIESZKA PORADA FIRMA HANDLOWA ANNA - 2016-03-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Skarbimierz (opolskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, drukarki, terminali płatniczych, utrzymanie porządku, wystawianie faktur, przyjmowanie dostaw towarów.
Ławrynowicz Małgorzata - 2016-06-28 - Błonie-Wieś (mazowieckie)
porady prawne
FUNDACJA AKADEMIA MISTRZÓW - 2016-03-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-
I.M. BUD Ireneusz Mruk - 2017-09-05 - Kościerzyna (pomorskie)
montaż, naprawa i projektowanie instalacji elektrycznych, z dokumentacją techniczną, instalowanie i uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych , wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji elektrycznych, ocena stanu technicznego systemów elektrycznych
DAWSON Dawid Stańczak - 2016-12-30 - Radom (mazowieckie)
zgodny, praca w Michalu, wystawianie faktur, obsługa zleceń
Transport Krajowy i Międzynarodowy, Spedycja, Handel Przemysław Zawiślak - 2018-03-02 - Michale (kujawsko-pomorskie)
Precyzyjne wykonywanie zdjęć otrzymanego towaru, obróbka graficzna, umieszczanie na stronie internetowej, prowadzenie sprzedaży internetowej detalicznej i hurtowej towaru, prezentacja graficzna towaru u klienta na życzenie, magazynowanie przyjętego towaru oraz fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Ładna (małopolskie)
Sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych.
Clar System S.A. - 2018-07-11 - Gostyń (wielkopolskie)
-
Restauracja "Wiszące Tarasy" Marcin Palacz - 2018-01-16 - Karpacz (dolnośląskie)
obsługa klienta na podjeździe, pomoc w tankowaniu paliw, utrzymanie porządku na placu, dbanie o dobre relacje z klientami
Firma Handlowo Usługowa Rafał Musiński - 2017-08-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace fizyczne z zakresu utrzymania, ochrony, remontów i oznakowania dróg, utrzymanie i pielęgnacja roślinności w pasie drogowym
Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego - 2017-05-05 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
utrzymanie czystościw obiekcie i na zewnątrz obiektu
"Piast - spółka cywilna " Violetta Tuszakowska, Marek Kałucki, Anna Kwiecień, Grzegorz Kwiecień - 2017-08-07 - Malbork (pomorskie)
wykonywanie prac dekarskich
Zakład Usługowo-Handlowy Zenon Czechowski - 2018-08-02 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą-plandekk,transport-przewóz towarów na terenie Polski i krajów UNII EUROPEJSKIEJ
DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWA RAFAŁ BARTKOWIAK - 2018-01-03 - Śniaty (wielkopolskie)