CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE 142 Mszczonów oferta pracy Agencja Pracy Tymczasowej "BIZNES PARTNER"
Stanowisko: CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE 142
Wynagrodzenie: 1 500 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: konfekcjonowanie, tworzenie zestawów alkoholowych w grupach 4-5 osobowych, etykietowanie, banderolowanie
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Mszczonów (mazowieckie)
Pracodawca: Agencja Pracy Tymczasowej "BIZNES PARTNER"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:96-320 Mszczonów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
konfekcjonowanie, tworzenie zestawów alkoholowych w grupach 4-5 osobowych, etykietowanie, banderolowanie
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł. brutto (11,50 zł. brutto / godz. przez pierwsze 2 tygodnie, potem stawka akordowa)
Nazwa stanowiska: CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE 142
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mszczonów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mszczonów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pakowacz ręczny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności manualne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: Agencja Pracy Tymczasowej "BIZNES PARTNER"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
96-320 Mszczonów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Mszczonów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mszczonów
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pakowacz ręczny
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 21.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów w restauracji hotelowej
Restauracja Hotel Baron s.c. K.J. Mazurowski - 2018-05-09 - Lubin (dolnośląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń szkolnych,- Orzeczenie o niepelnosprawności,- Czas pracy: 7:00-14:00 (dyżury wg grafiku 14:00-21:00)Kontakt: 505-874-144
LUXOR - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI CELINA PIŁAT - 2016-07-26 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Augustów (podlaskie)
pakowanie obuwia
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Typowe prace na magazynie
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Sady (wielkopolskie)
realizacja zadań handlowych, współpraca z sieciami handlowymi i firmami transportowymi, kontakt z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Pabianice (łódzkie)
praca przy produkcji styropianu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POLSTYR" Z. ŚWIĘSZEK - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zabrze (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Czynności pomocnicze, czynności porządkowe i pomocnicze, przenoszenie, wykonywanie powtarzalnych czynności. Brak ścisłego wyznaczenia godzin rozpoczynania i kończenia pracy, brak stałego nadzoru, stosowanie jedynie wytycznych zleceniodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
• serwis urządzeń spawalniczych, przecinarek taśmowych • uruchamianie nowych urządzeń • skrupulatne prowadzeniedokumentacji serwisowej
RYWAL RHC SP. Z O.O. - 2017-07-21 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Montowanie kaqbli przy użyciu korowarki do MUF SN oraz praski ręcznej do końcówek.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Łódź (łódzkie)
utrzymanie dróg i ulic powiatowych
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Sanok (podkarpackie)
montaż tras kablowych, układanie okablowania i podłączanie zgodnie z dokumentacją, wykonywanie prac elektrycznych, usuwanie awarii, bieżąca konserwacja instalacji
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu ERP, obsługa reklamacji i zwrotów towarów, współpracę z firmą merchandisingową w zakresie ekspozycji towaru na sklepach, bieżącą obsługa klientów, kontrola i rozliczanie płatności klienta internetowego, przygotowywanie raportów dla działu handlowego, wykonywanie innych zadań wspierających; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie wszelkich prac ogólnobudowlanych
SANICOM Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Pszczyna (śląskie)
przygotowanie podłoża, likwidowanie ubytków, przygotowanie zaprawy ręcznie i maszynowo, nakładanie warstw tynkarskich, prace wykończeniowe i towarzyszące, praca dwuzmianowa w godz. 8-20 od pon do pt
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Pruszków (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej
HANDEL-MAŁA GASTRONOMIA JERZY KIREJ - 2018-04-05 - Słubice (lubuskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Szycie wyrobów gotowych. System operacyjny akordowy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ,,DAKPOL - 2" Jacek Knopik - 2016-07-06 - Panki (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biurowych, ciągów komunikacyjnych, toalet.
Clar System S.A. - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
programowanie i testowanie urządzeń;przygotowywanie i korygowanie dokumentacji uruchomieniowo-testowej;dokonywanie napraw urządzeń;
Solitech - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca w ramach umowy zlecenie
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2016-06-03 - Szczekociny (śląskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Krzeszów (dolnośląskie)
uprawnienia do obsługi koparki, prawo jazdy kat. B;praca teren kraju
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż produktów spożywczych. Praca na zmiany w godzinach 6:00-10:00 lub 12:30-16:30
EDYTA OWCZARZAK - 2016-05-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
j.w.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących w W-wie Nr 8 - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 03.08.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)