CUKIERNIK/CIASTKARZ Białystok oferta pracy "HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna
Stanowisko: CUKIERNIK/CIASTKARZ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: cukiernik/ciastkarz
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: "HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej Curie 15, 15-097 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: cukiernik/ciastkarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: CUKIERNIK/CIASTKARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: cukiernik*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej Curie 15, 15-097 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.hort-cafe.pl
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej Curie
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: cukiernik*
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOM BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności zgodnie z rysunkiem technicznym,praca na wytaczarce: wiercenie, gwintowanie, podtaczanie, wybieranie rowków.
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-02-18 - Zdzieszowice (opolskie)
Cukiernik
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
SZYCIE POŚCIELI
ESTELLA SP. Z O.O. - 2016-06-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy. Układanie towaru.
Firma ,,ROGALA" Ewelina Wójcik-Rogala, Jerzy Rogala Spółka Jawna - 2016-09-13 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
- Wypracowanie i wdrożenie, we współpracy z kadrą wychowawczo-opiekuńczą, innowacyjnych działań wychowawczych dostosowanych do potrzeb młodzieży. Stałe nadzorowanie, aktualizowanie i doskonalenie oferty wsparcia młodzieży ŚWK OHP. Organizowanie doskonalenia i kształcenia zawodowego kadry wychowawczo-opiekuńczej. Prowadzenie doradztwa metodycznego dla kadry wychowawczo-opiekuńczej. Wspieranie jednostek w prowadzeniu superwizji kadry wychowawczo-opiekuńczej. Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami mogącymi pomóc i uzupełnić działania OHP w zakresie edukacji, oświaty, wychowania, opieki, profilaktyki, resocjalizacji, sportu, turystyki i rekreacji. Dokonywanie systematycznej oceny pracy wychowawczej w jednostkach podstawowych. Organizacja działalności kulturalno-oświatowej i rozgrywek sportowych na poziomie wojewódzkim we współpracy z jednostkami OHP. Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami zagranicznymi prowadzącymi działalność zbieżną z celami OHP. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie innych zadań niezbędnych dla działalności OHP.- Wynagrodzenie: 2500 -3500 zł brutto oraz dodatek funkcyjny. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 07:45-15:45. Wymagania: Wykształcenie wyższe preferowane w obszarze nauk społecznych. W przypadku wykształcenia wyższego innego niż w obszarze nauk społecznych wymagane będzie ponad 5-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą defaworyzowaną. MINIMUM 4-LETNI STAŻ PRACY. Doświadczenie w pracy z młodzieżą defaworyzowaną. Prosimy o przedstawienie krótkiego opisu najlepszego przedsięwzięcia wraz z rezultatami oraz dołączenie rekomendacji od instytucji zaangażowanej w jego realizację. Wymagane posiadanie kompetencji społecznych warunkujących powodzenie w pracy na stanowisku kierownika zespołu. Zaangażowanie w inicjatywy społeczne, np. w działalność organizacji pozarządowych zajmujących się pracą z młodzieżą. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.- Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ((ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice) ) w godz.: 7:45-15:45 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres: ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
-
USŁUGI ROLNICZE Michał Czerniecki - 2018-03-07 - Brodniki (zachodniopomorskie)
-prowadzenie akt osobowych pracowników,-naliczanie wynagrodzeń,-prowadzenie ewidencji czasu pracy,-przesyłanie dokumentacji do ZUS,-nadzór nad terminowością badań lekarskich,-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
GOSPODARSTWO ROLNE DAWID PIEPRZYK - 2019-01-17 - Rawicz (wielkopolskie)
Cukiernik
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Wierzchosławicach - 2017-12-07 - Wierzchosławice (małopolskie)
Cukiernik
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-21 - Porajów (dolnośląskie)
Sprzedaż wyrobów drobiarskich w sklepie firmowym.
DROP Spółka Akcyjna - 2017-11-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łowicz (łódzkie)
Pomoc przy wykonywaniu tynków gipsowych.Dojazd gwarantuje pracodawca, wyjazd do pracy o 6:30 z ul. Muzealmej 2/2 z N.Soli
Franel-Bud Bogdan Frankowski - 2017-12-18 - Nowa Sól (lubuskie)
Kierownik brygady
Zakład Instalacyjny Eltex 2 Jolanta Barwacz - 2018-11-27 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów podologicznych.Praca w przedziale czasowym 9-20.
FIMI WIOLETTA SKOPIŃSKA - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku zycia. Produkcja i opiekanie ciast, ciasteczek i tortów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta, praca w sklepie samoobsługowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "HEPI MAX" s.c. Henryk Pisula, Monika Pisula - 2015-11-13 - Dynów (podkarpackie)
Wypiek ciast
Pardubicki Bolesław BOLLIMAR Zakład Piekarniczo - Cukierniczy - 2016-11-29 - Pszów (śląskie)
dostarczanie i sprzedaż wyrobów Firmy, utrzymywanie kontaktów z klientami
MAREK WAŁCZYK P.P.U. PROGRES - 2018-01-31 - Małkowice (podkarpackie)
Obsługa komputera, w tym obsługa EXCEL , załadunek i rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łodygowice (śląskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych
Piekarnia Grahamka Sp. z o. o. - 2017-05-18 - Zągoty (mazowieckie)
Przygotowywanie ciast i ciastek.
"PIEKARNIA MARYLA LEWANDOWSKA I INNI" M. LEWANDOWSKA, A. GRZYBICKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
zgodna ze stanowiskiem
PIEKARNIA ZAMOJSKA - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
szpachlowanie ścian, obróbka gzymsów, nakładanie zapraw gipsowych, tworzenie i odtwarzanie elementów dekoracyjnych oraz zdobniczych wnętrz i elewacji, montowanie odlewów i elementów sztukaterii
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT OSOBISTY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 41/42, TEL 914401487, LUB CV NA E-MAIL; rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl tytułem Asysten Szczecin 39MIEJSCE PRACY SZCZECIN UL. ŁUBINOWA 16
POCZTA POLSKA SA - 2015-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż automatycznych bram garażowych, szlabanów, ramp przeładunkowych, automatyka bramowa. Praca na terenie Krakowa. Cały asortyment firmy dostępny na stronie www.altech.krakow.pl
ALTECH KRZYSZTOF KURPIK - 2017-10-09 - Kraków (małopolskie)
Produkcja mebli. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IDŹCZAK - MEBLE Firma P.H.U. Roman idźczak - 2017-04-21 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)