BUDOWLANIEC DO OCIEPLEŃ BUDYNKÓW Świętochłowice oferta pracy ART-BUD Budownictwo Marcin Szkop Oktawia Sobierska S. C.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: BUDOWLANIEC DO OCIEPLEŃ BUDYNKÓW

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2017-03-28

Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)

Pracodawca: ART-BUD Budownictwo Marcin Szkop Oktawia Sobierska S. C.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: BUDOWLANIEC DO OCIEPLEŃ BUDYNKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: monter ociepleń budynków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Monter ociepleń budynków (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zdolność do pracy na wysokości

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: p

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ART-BUD Budownictwo Marcin Szkop Oktawia Sobierska S. C.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Adres pracodawcy:
Katowicka 62, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 9.00-17.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice

Gmina pracodawcy: Świętochłowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice

Ulica pracodawcy: Katowicka

Numer budynku pracodawcy: 62

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: monter ociepleń budynków

Data dodania oferty pracy: 28.03.2017

Oferta pracy ważna do: 28.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL - WYCHOWAWCA W KLASACH I - III - od 1 850 PLN

od kwietnia wychowawca oddziały przedszkolnego (zerówka) od września wychowawca klasy I
Społeczna Szkoła Podstawowa w Ładzinie - 2016-03-01 - Ładzin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNYM - KASJER - od 1 850 PLN

wykładanie towaru na półki, obsługa stoiska mięsnego, obsługa kasy fiskalnej
PPUH COLD s.j. Bogdan i Włodzimierz Chwastek - 2016-05-04 - Bochnia (małopolskie)

PRACOWNIK CUKIERNI - do 1 850 PLN

Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: zawodowe; mile widziane doświadczenie w branży cukierniczej lub piekarniczej; akt. ks. sanepidowska; zakres obowiązków: obsługa maszyn piekarniczo - cukierniczych, uczestnictwo w produkcji wyrobów cukierniczych; dwie zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Pyskowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

LEKARZ - SPECJALISTA CHORÓB WEWNĘTRZNYCH - od 4 000 PLN

udzielanie świadczeń lekarskich w oddziałach szpitalnych zgodnie z posiadaną specjalizacją
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gorlice (małopolskie)

FRONT-END DEVELOPER - od 1 850 PLN

TWORZENIE STRON WWW, AKTUALIZACJA STRON INTERNETOWYCH, TWORZENIE SYSTEMÓW CMS
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-01-13 - Skierniewice (łódzkie)

PRACOWNIK RESTAURACJI MCDONALDS 3/4 ETATU - od 1 387,5 PLN

Praca na kuchni, obsługa klientów, prace porządkowe. Praca w wymiarze 3/4 etatu, od poniedziałku do czwartku w godzinach 6.00-23.00, od piątku do niedzieli całodobowo (według grafiku).
P.P.H.U. JAROSŁAW ŁUSZCZ - 2016-01-13 - Jasienica (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

wykonywanie m.in. manicure, pedicure, wizaż
Gabinet Kosmetyczny Wioletta Michalska - 2016-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ASSISTANCE. - od 2 800 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, weryfikacja i organizacja przysługujących klientom serwisów, koordynacja pracy usługodawców.
kontakt przez OHP - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY MIĘSNEJ - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sejny (podlaskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, o ich zdrowie i higienę- opieka nad dziećmi 3-4 letnimi, pomoc przy ubieraniu, jedzeniu oraz przy czynnościach samoobsługowych- pomoc nauczycielce podczas spaceru, wycieczek, zabaw w ogrodzie przedszkolnym a także w przygotowaniu pomocy dydaktycznych- pomoc w utrzymaniu czystości sali, dbałość o wyposażenie przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Ropica Polska (małopolskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - do 1 850 PLN

samodzielna organizacja transportów, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, pozyskiwanie nowych klientów, wycena transportówkrajowych i międzynarodowych, stała analiza i optymalizacja kosztów, rozbudowa bazy klientów
KRZYSZTOF ŁUKASIK "Usługi Transportowe" - 2016-01-19 - Łuków (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

naprawa samochodów osobowych
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2018-04-30 - Bytom (śląskie)

SEKRETARKA - do 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji medycznych
Teresa Pszkit Kamola - 2017-07-19 - Żelechów (mazowieckie)

PRACOWNIK STOLARSKI - do 1 850 PLN

czyszczenie i szlifowanie elementów, olejowanie, odbiór elementów od maszyny
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

- proste prace produkcyjne,- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,- realizacja planów produkcyjnych,- transport materiałów pomiędzy poszczególnymi działami firmy,- kontrola jakości wyrobu gotowego.Oferujemy wynagrodzenie: podstawa + premie + dodatki
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SEKRETARZ - od 1 850 PLN

wypełnianie obowiązków sekretarz
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)

660S - SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

do uzgodnienia
"DASHE" Adrian Woźniak - 2015-12-15 - Radom (mazowieckie)

WIERZBICA - MECHANIK - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Trablice (mazowieckie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

obsługa klienta, pomoc i doradztwo w zakresie towarów i produktów, dbanie o ekspozycję handlową,praca w godz. 8-20 w równoważnym systemie pracy wg wcześniej ustalonego grafiku
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialności sp. k. - 2016-07-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ŚLUSARZ - PRACOWNIK MALARNI PROSZKOWEJ - od 1 850 PLN

wykonywanie i obróbka elementów metalowych, przygotowywanie elementów do malowania proszkowego
Zakład Ślusarski Rak Władysław - 2016-07-20 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)

PERSONEL DO OBSŁUGI STOISKA Z FAJERWERKAMI - od 12 PLN

Obsługa kasy fiskalnej oraz terminalu płatniczego.
kontakt przez OHP - 2016-11-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 000 PLN

obsługa kasy, sprzątanie , towarowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łobez (zachodniopomorskie)

KUCHARZ-ROBOTY PUBLICZNE - od 2 100 PLN

wz
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU - od 2 520 PLN

- Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz KPI,- Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,- Współodpowiedzialność za budowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym,- Przeprowadzanie szkoleń oraz rozwój pracowników,- Zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami firmy,- Współpraca z kierownikami sklepów oraz pracownikami Centrali,- Aktywny udział w rozwoju firmy
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW Malbork - 2018-08-20 - Człuchów (pomorskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - do 14 PLN

skanowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR POLERKI GRANITU - od 1 850 PLN

obsługa maszyny polerującej
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Miechów (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Obsługa biura,tłumaczenie korespondencji oraz poczty elektronicznej, przygotowywanie dokumentów.
M.S.-TRONIK Mariusz Smolarczyk Kutno - 2016-09-02 - Kutno (łódzkie)

STARSZY TECHNIK - od 2 000 PLN

- Wyliczanie opłat za emisję zanieczyszczeń do środowiska i pobór wody ze studni głębinowych na potrzeby obiektów KWP. - Prowadzenie spraw w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska przez KWP w Lublinie a także podległe jednostki terenowe oraz sporządzanie zbiorczych zestawień należności, które należy przekazać na konto Urzędu Marszałkowskiego w okresie rocznym.- Sporządzanie wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji określających warunki, rodzaj i ilość substancji dopuszczalnych do wprowadzania do powietrza ze źródeł emisji, na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, pobór wód głębinowych oraz odprowadzanie ścieków.- Wykonywanie zestawień ilości odpadów wytwarzanych w poszczególnych wydziałach KWP w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego.- Sporządzanie informacji o wyrobach zawierających azbest i przekazywanie jej do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.- Nadzór nad realizacją stałych umów oraz zleceń na wykonywanie usług związanych z ochroną środowiska a także prowadzenie ewidencji zawieranych umów.- Opracowywanie pisemnych sprawozdań o stanie realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Sporządzanie zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów wytworzonych w KWP w Lublinie, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, które to zestawienie przekazywane jest Marszałkowi województwa.- Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętym katalogiem odpadów i listą odpadów niebezpiecznych.- Analiza rynku oferentów, kierowanie zapytań ofertowych przy zakupie usług związanych z ochroną środowiska, ppoż., sporządzenie wycen, przygotowanie wniosków, sporządzenie projektów umów, prowadzenie zapytań ofertowych, sporządzanie protokołów z otwarcia, wyboru.- Sporządzanie dokumentacji oraz uczestnictwo w organizowanych wraz z Zespołem Zamówień Publicznych postępowaniach przetargowych dotyczących zakupu usług związanych z ochrona środowiska. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w KWP w Lublinie oraz jednostkach podległych Policji woj. lubelskiego.- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew w KWP w Lublinie.- Wystawianie faktur dla firm zewnętrznych za odbiór odpadów.- Bieżąca archiwizacja dokumentów spraw załatwionych.- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)