Praca BRAND MANAGER / MENED呕ER MARKI K/M (J. ANGIELSKI) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy BRAND MANAGER / MENED呕ER MARKI K/M (J. ANGIELSKI), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy BRAND MANAGER / MENED呕ER MARKI K/M (J. ANGIELSKI).
m.in. : analiza potrzeb doros艂ych palaczy, dynamiki rynku i marki w celu okre艣lenia mo偶liwo艣ci biznesowych; wspieranie strategicznej pozycji marki bior膮c pod uwag臋 potrzeby konsument贸w oraz przydatno艣膰 na rynku; wspieranie Menad偶era Marketingu w przygotowywaniu d艂ugoterminowych plan贸w do zdefiniowania okazji / problem贸w biznesowych. Opracowanie i zarz膮dzanie planami biznesowymi w celu osi膮gni臋cia corocznych; zarz膮dzanie nowymi produktami oraz inicjatywami oraz zapewnienie skutecznych strategii kluczowych produkt贸w; tworzenie bud偶etu spe艂niaj膮cego wymogi rocznych cel贸w rozwoju marki oraz wdro偶enie strategii marek i plan贸w komercyjnych; d膮偶enie do optymalnej wydajno艣ci oraz efektywno艣ci alokacji bud偶etu; Kontrola wydatk贸w firmowych dostosowanych do rocznego bud偶etu w odniesieniu do bie偶膮cych zmian biznesowych; Zarz膮dzanie zasobami ludzkimi, prowadzenie raport贸w oraz zapewnienie mo偶liwo艣ci rozwoju zawodowego; ocena potrzeb rozwojo wych, tworzenie oraz wdra偶anie szkole艅, plan贸w oraz dzia艂a艅 rozwoju; rozwijanie kompetencji zespo艂u, okre艣lanie plan贸w treningowych w celu rozszerzenia wiedzy z zakresu marketingu oraz profesjonalnego know-how w zespole; utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy o narz臋dziach niezb臋dnych do budowania w艂asnej marki, identyfikowanie odpowiednich narz臋dzi potrzebnych do zdobywania wiedzy od innych podmiot贸w z grupy sp贸艂ek PMI jak i dostosowywanie narz臋dzi do potrzeb rynk贸w lokalnych; upewnianie si臋, 偶e wszystkie programy i aktywno艣ci marki s膮 w pe艂ni kompatybilne z regulacjami lokalnych rynk贸w oraz wewn臋trznymi politykami PMI; okre艣lanie rozwi膮za艅 reklamowych dla marki poprzez wsp贸艂prac臋 z innymi dzia艂ami; okre艣lanie specyfikacji marki poprzez bie偶膮ce analizowanie i poprawianie dzia艂alno艣ci marki i jej wizerunku, budowanie relacji biznesowych w celu zapewnienia najlepszych i innowacyjnych strategii marki; Kontrola program贸w i dzia艂a艅 zwi膮za nych z mark膮 pod wzgl臋dem zgodno艣ci z lokalnymi przepisami rynkowymi, kodeksem marketingowym PMI oraz zasadami i praktykami prowadzenia biznesu.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)