BB/ SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Mieroszów oferta pracy Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" S.A.
Stanowisko: BB/ SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 1 500 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2018-07-30
Lokalizacja: Mieroszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 2, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia oraz wymiar czasu pracy zostaną ustalone podczas rozmowy rekrutacyjnej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: BB/ SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mieroszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałbrzyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mieroszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy
Nazwa pracodawcy: Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Adres pracodawcy:
Cicha 5, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie o przyjęcie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.07.2018
Data dodania oferty pracy: 30.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace porządkowe na terrenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Mielno (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
LOFT79 Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w sklepie ogrodniczym.Znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, min. rok doświadczenia zawodowego w handlu. Prawo jazdy kat. B.
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-09-03 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Rychówko (zachodniopomorskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-04-30 - Sosnowiec (śląskie)
wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku brukarzprawo jazdy kat. B1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3000 zł brutto
DEKO-BRUK AGNIESZKA SZCZEPANIAK - 2017-04-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie klientów, obsługa komputera.
PHU Edward Buława - 2017-06-12 - Agatówka (podkarpackie)
przygotowanie potraw azjatyckich, dekorowanie dań, przygotowanie sosów azjatyckich do dań, przygotowanie z całego zakresu menu, dopilnowanie porządku w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Władysławowo (pomorskie)
pakowanie gotowych wyrobów, przewożenie na magazyn
GARDENPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-01 - Chełmek (małopolskie)
Obsługa kasowa, obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, obsługa Cal Center.
BB BARTŁOMIEJ BUCHOWIECKI - 2017-01-23 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem niemieckim, prowadzenie rozmów, negocjacji, pozyskiwanie nowych klientów.
Total Serwis Janusz Baran - 2018-07-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
MYCIE ORAZ SPRZĄTANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH; PRACA W GODZINACH: 08.00-19.00 - W/G GRAFIKU;
PHU PROCAR KRZYSZTOF ZAREMBA - 2017-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie odbiorców lekkich konstrukcji aluminiowych, współpraca z biurem i projektantami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. znajomosc branzy będzie dodatkowym atutem.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2018-01-10 - Piastów (mazowieckie)
Przygotowywanie i gotowanie posiłków i zestawów obiadowych, zestawów na imprezy okolicznościowe np. wesela, zestawów kuchni narodowych i regionalnych. Praca w zespołe ukraińskojęzycznym, trzyzmianowa w godz. 10.00-6.00 od wtorku do niedzieli w Szczyrku.
"SPORT" KRZYSZTOF KUCZMIERCZYK - 2018-01-16 - Szczyrk (śląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Ostrzyce (pomorskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczo przemysłowym, obsługa klienta, wykładanie towaru.
Kwidziński Mirosław CUKIERNIA POD KASZTANEM - 2017-03-29 - Miechucino (pomorskie)
Prace przy księgowaniu,obsłudze kadr oraz inne podstawowa obowiązki w biurze.
"BART-PLAST" Bartłomiej Kluba - 2018-08-06 - Waleńczów (śląskie)
praca przy produkcji struktur do siedzeń samochodowych
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Wałbrzych (dolnośląskie)
administracja programem do sporządzania ofert i przygotowania produkcji (zapewniamy szkolenie), bieżące wsparcie pracowników pracujących z programem, współpraca z producentem oprogramowania w zakresie aktualizacji programu i jego serwisowania
Expresokna Krystyna Faryś - 2018-08-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zasypywanie kotła zbożowego, pomoc w pracy produkcyjnej
Ciszkowo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka jawna - 2018-05-18 - Ciszkowo (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, przewóz towarów
GAZSPAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzątanie, wyrzucanie śmieci, sprzątanie terenu zewnętrznego
Dussmann Service Sp.z o.o. - 2015-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w branży turystycznej, wsparcie klientów podczas planowania ich podróży, interpretacja i wyjasnianie Klientom procedur związanych z podróżą. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów klientów przed, w trakcie i po ich podrózy.
Intelent Global Services Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
rysowanie wykrojów,lagowanie tkanin,wykrawanie reczne i maszynowe
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Gniezno (wielkopolskie)
zapewnienie ciągłości pracy serwisu samochodowego poprzez utrzymanie odpowiedniego stanu magazynowego w zakresie części zamiennych, obsługa klientów zewnętrznych
TRANS-POZ S.A. - 2017-04-12 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego C+E
Max-Trans Marcin Kowalik - 2017-10-18 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
DO, CV
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)