AUTOMATYK Koszalin oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe "BARTEX" Krzysztof Omański
Stanowisko: AUTOMATYK
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: montaż rozdzielni sterowniczych i składanie rozdzielni sterowniczych
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe "BARTEX" Krzysztof Omański
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
montaż rozdzielni sterowniczych i składanie rozdzielni sterowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: AUTOMATYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik automatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2020
Data zakończenia pracy: 22.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane min. 2 miesiące w zawodzie lub osoba do przyuczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe "BARTEX" Krzysztof Omański
danePracodawcy_nip: 6690405308
danePracodawcy_regon: 330071705
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Szczecińska 32C, 75-137 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00, miejsce pracy: Koszalin i okolice , wynagrodzenie 2600 zł brutto z możliwością negocjacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 32C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311909
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f21c7e50c0f33821b6ab5c58a273d96f
Podobne oferty pracy
Produkcja i rozbiór mięsa
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" S.C. HALINA KACPERSKA, MARIUSZ KACPERSKI - 2019-03-04 - Doły Brzeskie (łódzkie)
1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,5. kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu,6. przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki i współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta w tym zakresie,7. analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do Prezydenta Miasta z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym, 8. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej9. przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m.in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,11. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia MOPS,12. organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,13. archiwizowanie dokumentacji MOPS,14. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,15. realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami zleconych przez przełożonego,16. kierowanie pracą podległych pracowników, instruowanie ich i szkolenie.Zakres odpowiedzialności:Główny księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2021-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,5. kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu,6. przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki i współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta w tym zakresie,7. analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do Prezydenta Miasta z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym, 8. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej9. przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m.in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,11. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia MOPS,12. organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,13. archiwizowanie dokumentacji MOPS,14. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,15. realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami zleconych przez przełożonego,16. kierowanie pracą podległych pracowników, instruowanie ich i szkolenie.Zakres odpowiedzialności:Główny księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2021-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-obsługa klientów-przyjmowanie towarów-dbanie o porządek i czystość na stacji na terenie zew. i na stanowisku pracy-dbanie o czystość urządzeń technicznych
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Września (wielkopolskie)
ŁĄCZENIE CZĘSCI I ELEMENTÓW , KONSTUKCJE WYKONYWANE ZE STALI , ŻELIWA, MEATLI NIEŻELAZNYCHPRACA TEREN RP
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez OHP - 2020-10-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,5. kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu,6. przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki i współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta w tym zakresie,7. analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do Prezydenta Miasta z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym, 8. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej9. przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m.in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,11. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia MOPS,12. organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,13. archiwizowanie dokumentacji MOPS,14. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,15. realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami zleconych przez przełożonego,16. kierowanie pracą podległych pracowników, instruowanie ich i szkolenie.Zakres odpowiedzialności:Główny księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2021-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
•PRZYJMOWANIE TOWARÓW DO MAGAZYNU, UCZESTNICTWO W ODBIORZE ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, SPORZĄDZANIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI;•WYDAWANIE TOWARÓW Z MAGAZYNU NA PODSTAWIE DOWODÓW ROZCHODOWYCH;•ROZMIESZCZANIE I UKŁADANIE PRZYJĘTYCH TOWARÓW NA WYZNACZONEJ POWIERZCHNI•MAGAZYNOWEJ, ZABEZPIECZANIE ICH PRZED ZEPSUCIEM, ZNISZCZENIEM I KRADZIEŻĄ;•PRAWIDŁOWE OZNAKOWANIE SKŁADOWANYCH TOWARÓW;•PRZESTRZEGANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI I TRWAŁOŚCI TOWARÓW ORAZ TERMINÓW ZWROTU OPAKOWAŃ;•UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W MAGAZYNIE, PRZEJEZDNOŚCI DRÓG TRANSPORTOWYCH, EKSPLOATACYJNYCH I POŻAROWYCH: •PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ PRZY UŻYCIU PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH LUB METODAMI TRADYCYJNYMI;•CZYNNY UDZIAŁ W INWENTARYZACJACH,
SUEZ IZOLACJE BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
całodobowa opieka
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Podobowice (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie pomieszczeń szkonych praca popołudniowa, jedna zmiana , umowa na czas okreslony min rok z możliwością przedłużenia Sala B
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 - 2017-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsługa klientów-przyjmowanie towarów-dbanie o porządek i czystość na stacji na terenie zew. i na stanowisku pracy-dbanie o czystość urządzeń technicznych
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Września (wielkopolskie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
•prace murarskie i szalunkowe
Hiram Sp. zo.o. - 2020-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- Docieplenia budynków, tynkowanie, układanie płytek i posadzek.- Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 13,70 zł brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na 2 tygdnie, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Chęć do pracy, osoba bez nałogów. Kontakt telefoniczny (505-036-896).
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MAX-BUD ZENOBIUSZ PĘDZIWIATR - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
-obsługa klientów-przyjmowanie towarów-dbanie o porządek i czystość na stacji na terenie zew. i na stanowisku pracy-dbanie o czystość urządzeń technicznych
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Września (wielkopolskie)
-obsługa klientów-przyjmowanie towarów-dbanie o porządek i czystość na stacji na terenie zew. i na stanowisku pracy-dbanie o czystość urządzeń technicznych
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Września (wielkopolskie)
obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym; praca na dwie zmiany w godzinach od 06:00 do 14:00 oraz od 14:00 do 22:00
DINO POLSKA S.A. - 2021-03-16 - Kobylanka (zachodniopomorskie)
Praca terapeutyczna z trudną młodzieżą niemiecką w systemie jeden do jednego, praca w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Zerbuń (warmińsko-mazurskie)
prace związane z kompletowaniem i wysyłką towaru do klienta i udział w przeprowadzanych inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Zwiastowice (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zimnice Wielkie (opolskie)
1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,5. kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu,6. przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki i współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta w tym zakresie,7. analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do Prezydenta Miasta z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym, 8. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej9. przestrzeganie terminowości rozliczeń należności, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki budżetowej,10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości, w tym m.in. zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,11. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia MOPS,12. organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,13. archiwizowanie dokumentacji MOPS,14. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,15. realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami zleconych przez przełożonego,16. kierowanie pracą podległych pracowników, instruowanie ich i szkolenie.Zakres odpowiedzialności:Główny księgowy ponosi odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywanie zadań wymienionych w powyższym zakresie obowiązków oraz innych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2021-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-obsługa klientów-przyjmowanie towarów-dbanie o porządek i czystość na stacji na terenie zew. i na stanowisku pracy-dbanie o czystość urządzeń technicznych
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Września (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom chińskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO CAŁOŚCI SPRAW ZWIĄZANYCH Z ROZLICZENIEM ZAKUPU MATERIAŁÓW, WYPOSAŻENIA, USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ NAKŁADÓW INWESTYCYJNYCH. WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM I PODATKOWYM. DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU. PROWADZENIE REJESTRU VAT NALICZONY. PRZYGOTOWANIE DEKLARACJI VAT. PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ PODATKU VAT. DEKRETOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH I KASOWYCH. BIEŻĄCA ANALIZA I UZGADNIANIE ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH. MONITOROWANIE ZMIAN W PRAWIE PODATKOWYM I RACHUNKOWYM. CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2021-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sortowni , przesiew kruszyw, praca na Żwirowni Nowe Siołkowice, trzyzmianowa 6-14, 14-22,22-6
TRANS KRUSZ Jacek Grabowski - 2019-03-07 - Nowe Siołkowice (opolskie)