AUTOMATYK ELEKTRONIK Łódź oferta pracy FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH PRIMA S.A.
Stanowisko: AUTOMATYK ELEKTRONIK
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń na liniach produkcyjnych- przeprowadzanie okresowych przeglądów maszyn- wykonywanie prac okołoprodukcyjnychGodziny pracy: 5.30-13.30,13.30-21.30.
Data publikacji: 2021-02-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH PRIMA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Liściasta 17, 91-357 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń na liniach produkcyjnych- przeprowadzanie okresowych przeglądów maszyn- wykonywanie prac okołoprodukcyjnychGodziny pracy: 5.30-13.30,13.30-21.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: AUTOMATYK ELEKTRONIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektronik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: automatyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: automatyka
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- roczna praktyka w zawodzie- programowanie sterowników PLC, CNC- znajomość budowy i funkcjonowania maszyn- uprawnienia elektryczne Gr.1 do 15kV
Nazwa pracodawcy: FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH PRIMA S.A.
danePracodawcy_nip: 7261800097
danePracodawcy_regon: 471468008
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Liściasta 17, 91-357 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Liściasta
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: Produkcja części do maszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|215201
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektronik
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.02.2021
Oferta pracy ważna do: 28.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4497a3e7d0ad5d0bf92434fa532bbba
Podobne oferty pracy
Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)
wg. umowy
kontakt przez OHP - 2021-03-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Ciechanów (mazowieckie)
znajomość obsługi maszyn stolarskich, montaż mebli, wykonywanie usług dla klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE ANDRZEJ PAŁUCZAK - 2021-03-25 - Złotów (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych,Aktywne pozyskiwanie kandydatów obejmujących networking oraz światowe media społecznościowe.Prowadzenie kwalifikacyjnych rozmów telefonicznych i bezpośrednich z aktywnymi i pasywnymi kandydatami.Wdrożenie efektywnej strategii rekrutacyjnej oraz przyciągania utalentowanych kandydatów, skuteczne wykorzystanie wszystkich kanałów pozyskiwania kandydatów.Utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami budowanie relacji współpracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
produkcja wyrobów ciastkarskich i ciastek
kontakt przez PUP - 2021-03-09 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klientów. Przedstawianie klientowi oferty oraz spredaż produktu (działamy w trzech sektorach: ubezpieczenia, telewizja cyfrowa, wydawnictwo)
ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
rozkrój materiałów, fastrygowanie, stosowanie obróbki pasowo-cieplnej
kontakt przez PUP - 2021-04-20 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
Instalacje Elektryczne Sławomir Sobkowicz - 2020-02-07 - Sokolnik (mazowieckie)
Przygotowanie potraw w oparciu o ustalone receptury, przygotowywanie dań gorących, sałatek i surówek. Obsługa urządzeń do produkcji, dbałość o jakość serwowanych potraw, dbałośc o porządek na dziale oraz umiejętne gospodarowanie surowcami .Przestrzeganie zasad HACCP i BHP.
Pizzeria Pierogarnia TONIA Mateusz Zapotoczny - 2017-02-16 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Profesjonalana i kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy.Fachowe doradztwo produktowe (stolarka okienne i drzwiowa).Wykonywanie pomiarów na budowach.Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy.Realizacja planów sprzedaży.Dbałość o prawidłową ekspozycję towarów.
BEMA-RES Marek Bednarz - 2016-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych,doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Centrum Obsługi Finansowej Ośrodek Obsługi Wsparcia Usług Sekcja Obsługi Kadrowo-Socjalnej - 2016-03-01 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe w obiektach gminnych,utrzymanie zieleni, koszenie traw, pielęgnacja rabat.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolesław (małopolskie)
wykonywanie prac konserwacyjnych, napraw bieżacych, monitoring stanu technicznego elementów budynków...
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 260 - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Lipka (wielkopolskie)
Zarządzane i nadzorowanie obszarów taki jak: obsługa doku rozładunkowego, przyjmowanie, rozmieszczanie ładunku, kompletacja, pakowanie, obsługa doku załadunkowego oraz nadzorowanie sposobu wykorzystywania wózków widłowych. Czynności związane z ręcznym transportem towarów, używanie sprzętu komputerowego, praca z przenośnikami taśmowymi, rolkowymi, panelowymi oraz innymi maszynami, stanie na stanowiskach roboczych, korzystanie z wózków oraz innych pomocy ręcznych oraz używanie skanerów w ramach codziennych zadań, przemieszczanie się w ramach codziennych zadań, przemieszczanie się w ramach pracy pomiędzy zakładami, odwiedzanie zewnętrznych (innych niż należące do firmy) zakładów. Podróże do klientów. Użycie narzędzi i materiałów, w tym m.in.: pudeł kartonowych, bezpiecznych noży, maszyn nakładających taśmę lejącą, maszyn etykietujących oraz plastikowych skrzynek. Praca wymaga sprawności manualnej przy operowaniu narzędziami i innymi przedmiotami.
AMAZON FULFILLMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Mirosława Socha Piekarnia - 2017-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie wykonania robót wewnętrznych i zewnętrznych związanych z budową w określonym terminie , zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz warunkami BHP, odpowiedzialność za pełnienie obowiązków określonych w ustawie o ,,Prawie Budowlanym", koordynacja procesów wewnętrznych Przedsiębiorstwa związanych z powierzoną budową, reprezentowanie Przedsiębiorstwa przed Klientem i innymi podmiotami zewnętrznymi w tym Administracją Państwową, znajomość dokumentacji budowy w zakresie dokumentacji i specyfikacji technicznych, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów obiegowych niezbędnych w trakcie realizacji robót budowlanych, tworzenie harmonogramów dostaw, zestawienia materiałów oraz sprzętu na budowę oraz dalsza ich weryfikacja w zakresie terminowości, ilości i jakości, prowadzenie rozliczeń ilości robót wykonanych i kontrola brygad wykonawczych, współpraca przy przygotowywaniu ofert, kosztorysów i kalkulacji, wykonywanie przedmiarów i obmiarów, zbieranie ofert z rynku na aktualne wykonywanie prac, prowadzenie formalnej dokumentacji budowy, prowadzenie obiegu dokumentacji budowlanej- zapewnienie dostępności aktualnej dokumentacji dla każdego uczestnika procesu Inwestycyjnego.Umowa na czas nieokreślony, jednozmianowa 8:00-16:00, pełny etat.PRACA W ZATORZE.Kontakt osobisty, mailowy rekrutacjasubadom (at) gmail.com
SUBADOM S.C. Artur Batko, Łukasz Suski - 2019-06-03 - Zator (małopolskie)
do uzgodnienia
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Rogoźnica (podkarpackie)
obsługa maszyn stolarskich, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)
Bieżąca naprawa maszyn
kontakt przez OHP - 2021-04-09 - Parzew (wielkopolskie)
. Ogólny zakres obowiązków:pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.Miejsce składania dokumentów:Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoZachodniopomorski Urząd Wojewódzkiul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecinz dopiskiem OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHlub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, pok. nr 126, tel.: 91/ 430 3353.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Pozostałe informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Przed upływem ww. terminu oferty te mogą zostać na wniosek adresata odesłane lub odebrane osobiście w pok. 281.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3711, 91/430 3299.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szukamy zaangażowanych, dynamicznych doświadczonych, samodzielnych, zorganizowanych osób, które potrafią i lubią: Aktywnie sprzedawać produkty bankowe Pozyskiwać Klientów Zapewnić Klientom profesjonalną obsługę zgodną ze standardami Doradzać w zakresie korzystania z produktów i usług bankowych Inicjować działania wspierające sprzedaż.
PHU M&M Małgorzata Wnuk-Pawłowska - 2016-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie dokumentacji oraz tworzenie komputerowej bazy danych, porządkowanie i zabezpieczanie zbiorów, przekazywanie dokumentów do brakowania. (STAŻ DLA OSÓB DO 30 R.Ż.)
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracownik biurowyJedna zmiana od 7.00-15.00
Piekarnia i Cukiernia Handel Art. Spoż. i Przem. Usł. Gastronom. E.St. Konieczny Spółka Jawna - 2016-04-01 - Mielec (podkarpackie)