AUDYTOR WEWNĘTRZNY (O) Tarnów oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY (O)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych w Uczelni, opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego na podstawie analizy ryzyka, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych, opracowywaniesprawozdań z wykonania planów audytu wewnętrznego, doskonalenie metodyki przeprowadzania audytu wewnętrznego, koordynowanie prac zespołu ds. kontroli zarządczej wykonywanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Uczelni, uczestniczenie w procesie analizy ryzyka w obszarach działania Uczelni, a w przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu z Rektorem, prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego, współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz innymi instytucjami kontrolnymi
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych w Uczelni, opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego na podstawie analizy ryzyka, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych, opracowywaniesprawozdań z wykonania planów audytu wewnętrznego, doskonalenie metodyki przeprowadzania audytu wewnętrznego, koordynowanie prac zespołu ds. kontroli zarządczej wykonywanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Uczelni, uczestniczenie w procesie analizy ryzyka w obszarach działania Uczelni, a w przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu z Rektorem, prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego, współpraca z audytorami zewnętrznymi oraz innymi instytucjami kontrolnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: audytor/kontroler
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia do zajmowania stanowiska audytora wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych (art.286 ust.1), praktyka w zakresie audytu wewnętrznego tj. udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacja czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947); nadzorowanie lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2015 r. poz. 1096 oraz z 2016 r. poz. 677) oraz dodatkowo: znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy prawo o szkolnictwie wyższym, znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość prawa zamówień publicznych, znajomość standardów audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej, znajomość zasad korzystania i rozliczania funduszy unijnych, samodzielność w organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów, prowadzenia mediacji i negocjacji, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi komputera; praca w Tarnowie na 1/2 etatu w godz.: 7.00-16.00 - do ugodnienia; wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Kontakt: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Oferty z dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z imieniem, nazwiskiem, adresem zamieszkania, numerem telefonu kontaktowego kandydata oraz adnotacją na kopercie Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego w PWSZ w Tarnowie; w pok. A112, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, lub na adres e-mail: rektorat (at) pwsztar.edu.pl nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października 2017 roku do godz. 15.00. Dokumenty aplikacyjne złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Uczelni, nie data stempla pocztowego).
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub kontakt osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 20.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds serwisu - naprawa sprzętu biurowego (niszczarki, kopiarki, drukarki), instalacja urządzeń drukujących, obsługa i fiskalizacja kas fiskalnychOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2015-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: przyjmowanie towarów do magazynu, posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami, przygotowanie towaru do wysyłki , monitorowanie stanów magazynowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-08-30 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
czynności wg zlecenia, obsługa frezarek CNC, kontrola i korekta przebiegu obróbki, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorlice (małopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie potraw z należytą starannością,dopilnowanie porządku i przestrzeganie zasad higieny w kuchni, nadzór nad jakością zamówionej żywności.
Hotel "BARTAN" Bożenna Gast - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy produkcji konstrukcji, kierowca samochodu służbowego
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2016-01-22 - Niechcice (łódzkie)
wykonywanie prac polowych w gospodarstwie rolnym
kontakt przez OHP - 2016-07-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Caritas Diecezji Elbląskiej-Seniora Victoria - 2015-11-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Układanie kostki brukowej, obrzeży, krawężników, docinanie, niwelacja terenu. Praca w delegacjach na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Otmuchów (opolskie)
Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Deszczno (lubuskie)
obsługa klienta w sklepie spozywczym
NOVACO Wojciech Witek - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
układanie kostki brukowej, naniesienie poziomów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
obrobka elementów metalowych
SKB DRIVE TECH S.A. - 2018-05-21 - Radomsko (łódzkie)
Szycie odzieży. praca w godz. 7 do 15.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Olkusz (małopolskie)
Brak danych
Garda Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków, dbanie o stanowisko pracy, pomoc przy wydawaniu posiłkówPracodawca zapewnia obiady w pracy oraz dodatki za pracę w niedziele i święta.
Zakład Opiekuńczo - Leczniczy "Dom Rodzinny" s.c. Wacław Kerpert, Piotr Kerpert - 2018-07-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Produkcja i sprzedaż zniczy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jawor (dolnośląskie)
Przygotowywanie kosztorysów, wykonywanie projektów inwestycyjnych, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert, kosztorysów przetargowych, koordynacja realizowanych projektów, pomiar robót, rozmowy handlowe, wizje lokalne
COMETRON NT Kanafek Patrycja - 2016-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji, robienie paczek.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-12-29 - Żary (lubuskie)
Brak danych
DUDA SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Daleszyce (świętokrzyskie)
jw.
Zespół Żłobków m. st. Warszawy - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
POMOCNIK CUKIERNIKA
FIRMA PROD.-HAND.-USŁUG. "TĘCZA" MARIA,GRZEGORZ,STEFAN TĘCZA - 2016-09-05 - Góra Motyczna (podkarpackie)
Sprzedaż leków w aptece, sporządzanie leków w aptece.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łęczna (zachodniopomorskie)
obsługa gości
Sanatorium "ENERGETYK" - 2016-07-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Radom (mazowieckie)
Przeprowadzanie zabiegów fizjoterapeutycznych oraz pomoc w opiece i pielęgnacji pacjentów.
Wacław Rejman Niepubliczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy "OSTOJA" w Podemszczyźnie - 2016-07-11 - Podemszczyzna (podkarpackie)