AUDYTOR WEWNĘTRZNY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: 1) opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2) przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3) przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4) przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5) podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6) współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7) przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8) zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9) przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10) dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Data publikacji: 2020-08-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2) przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3) przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4) przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5) podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6) współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7) przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8) zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9) przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10) dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) Statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgodnienia. Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: audytor/kontroler

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Audytor/Kontroler

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30, wtorek 8.30 - 16.301.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe,f) następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub- złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub- uprawnienia biegłego rewidenta lub- dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych), g) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dlastanowisk kierowniczych urzędniczych, w szczególności co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanymz przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalnościgospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.2.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawyo pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawyKodeks postępowania administracyjnego i prawo zamówień publicznych,b) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Min. Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),c) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),d) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,e) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,f) wysoka kultura osobista.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200825153056430.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g) referencje (kserokopia),h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 07 września 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25 sierpnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25.sierpnia 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204

Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 26.08.2020

Oferta pracy ważna do: 07.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?301f0fe4b04681088165b1058523c8b3

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

Sprzątanie produkcyjne
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wiesława Ciąder - 2017-03-17 - Wilkowyja (wielkopolskie)

PEDAGOG - 2 294 - 3 149 PLN

Praca z młodzieżą (16-20 lat). Oferta dostepna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-07-03 - Krzyżowice (dolnośląskie)

BLACHARZ-LAKIERNIK (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

naprawy blacharsko-lakiernicze pojazdów samochodowych, lakierowanie, wyumiana części zakwalifikowanych do wymiany
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN/DZIAŁ PRODUKCJI ŻYWNOŚCI - od 14 PLN

Obsługa i przez brojenie urządzeń produkcyjnych zgodnie z obowiązującą dokumentacją, utrzymywanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii, nadzór nad eksloatacją maszyn.
ZENTIS Polska Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)

ELEKTRYK - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 16,44 PLN

Liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skaera.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Lębork (pomorskie)

OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJACYCH /KONWENCJONALNYCH/ - od 12 PLN

Obsługa obrabiarek skrawajacych konwencjonalnych
Kuźnia "GLINIK" Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Gorlice (małopolskie)

POKOJOWA - od 2 400 PLN

Pokojowa
Firma "Sun - Set" Artur Żuraw - 2018-08-14 - Leżajsk (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - PRAKTYKANT - nieodpłatny

1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. obsługa komputera;4. pomoc w prowadzeniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-06-01 - Legnica (dolnośląskie)

HANDLOWIEC - od 2 200 PLN

Bezpośrednia i stacjonarna obsługa klientów wg standardów firmy, analiza potrzeb klientów, przygotowywanie ofert, negocjacja cen, wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu, realizacjia założonych celów sprzedażowych.
Dębinka Grzegorz Matejko - 2018-09-14 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA-EKSPERT DS.PROCESU TŁOCZENIA PŁYT WINYLOWYCH - do 4 300 PLN

uczestnictwo w procesie rozruchu maszyn i ustawienia wszystkich procesów, nadzór nad procesem masteringu i galwanizacji, ustabilizowanie procesu tłoczenia płyty winylowej, przygotowanie instrukcji obsługi maszyn, szkolenie pracowników, przygotowanie procedur kontroli jakości płyt
Takt 24 Spółka z Ograniczoną działalnością, Spółka Komandytowa - 2016-04-20 - Bolesław (małopolskie)

MECHANIK NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 3 500 PLN

naprawa autobusówpraca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR CNC - od 1 850 PLN

Obsługa maszyn sterowanych numerycznie. Toczenie, frezowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNU-MAGAZYNIER - od 16 PLN

pakowanie i kompletowanie towaru, obsługa skanera, rozlokowanie produktów na półki
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 100 PLN

obsługa klienta i wykładanie towaru w sklepie obuwniczym.
CCC S.A. - 2018-04-06 - Wadowice (małopolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 300 PLN

Usuwanie awarii elektrycznych, dokonywanie pomiarów.
Polimex - Mostostal ZUT Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Siedlce (mazowieckie)

IN/ PROGRAMISTA PHP - od 4 300 PLN

Utrzymywanie i rozwój serwisów należących do firmy. Integracja z serwisami zewnętrznymi, tworzenie nowych funkcjonalności na potrzeby firmy.
DECORISUS Małgorzata Bartoszewicz - 2016-01-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - do 2 800 PLN

kompletacja zamówień, praca ze skanerem, odbiór i wydawanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Chorzów (śląskie)

KELNER - od 13,7 PLN

Wydawanie potraw i napojów, rozliczanie klientów, obsługa gości, przygotowywanie sali.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 782 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 15 - 2019-10-28 - Lubin (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - 2 700 - 3 000 PLN

Planowanie, organizowanie, nadzorowanie i kierowanie procesem zaopatrzenia, przechowywanie, zabezpieczenie UiSW oraz TŚM, prowadzenie gospodarki ilościowo-jakościowej w miejscu pracy oraz w miejscu nakazanym na terenie RP w ramach podróży służbowej.
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2019-06-25 - Lublin (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 700 PLN

pomoc w kuchni przy przygotowywaniu posiłków
DUSSMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - od 2 300 PLN

Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy- sporządzanie i wysyłanie raportów ZUS i PIT, a także deklaracji do GUS- wprowadzanie faktur VAT do systemu magazynowo – księgowego- obsługa sekretariatu- inne prace zlecone przez przełożonego Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne, lub średnie plus praktyka w zawodzieZnajomość programu MS OfficeUmiejętność zdobywania i poszerzania wiedzy zawodowejZaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy: -umowa o pracę - stabilne zatrudnienie-wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy-przyuczenie do wykonywanego stanowiska-miła atmosfera, zrozumienie potrzeb pracownika Osoby zainteresowane, proszone o kontakt telefoniczny nr 501 259 968, celem umówienia rozmowy rekrutacyjnej.
PISiP Insmont Edward Bąk - 2019-10-30 - Połaniec (świętokrzyskie)

AUDYTOR INWENTARYZACYJNY - do 13 PLN

Skanowanie kodów kreskowych produktów znajdujących się w halach sprzedaży i zliczaniu ich ilosci;
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŻAŁOBNIK-KIEROWCA (O) - do 2 500 PLN

żałobnik-kierowca
Miejski Zarząd Cmentarzy w Tarnowie - 2017-07-28 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY- PAKOWACZ - od 15 PLN

pakowanie żywności. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 5-13
LeasingTeam Sp. z o.o - 2017-03-16 - Parzniew (mazowieckie)

POMOCNIK DRUKARZA - od 2 500 PLN

Obsługa przewijarki i wykrawarki etykiet. Przygotowanie maszyny drukarskiej. Dostarczanie gotowych wyrobów do magazynu. Dbanie o sprawność techniczną maszyn. Obsługa drukraki termotransferowej (ewentualnie).
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Łomianki (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

Miejsce stażu - Opole. Wyk. min. średnie, obsługa komputera, dobra znajomość j. niemieckiego, zainteresowanie problematyką mniejszości niemieckiej.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Opole (opolskie)