AUDYTOR INWENTARYZACJI Sieradz oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: AUDYTOR INWENTARYZACJI
Wynagrodzenie: do 11 PLN
Zakres obowiązków: liczenie towaru za pomocą skanera
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Sieradz (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: liczenie towaru za pomocą skanera
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 11 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
11 zł brutto za godzinę pracy (około 4-5 godzin)
Nazwa stanowiska: AUDYTOR INWENTARYZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieradz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inwentaryzator
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 11 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2016
Data zakończenia pracy: 23.10.2016
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: osoby pełnoletnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Sieradz
Adres pracodawcy:
Lokajskiego 1, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Sieradz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieradz
Ulica pracodawcy: Lokajskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Sieradz
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inwentaryzator
Data dodania oferty pracy: 24.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
BURSZTYN MEDICAL SPA Sp. C. 05-800 Pruszków ul Ołówkowa 27 - 2017-02-01 - Bobolin (zachodniopomorskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Gniezno (wielkopolskie)
Naprawa samochodów osobowych.
TAP AUTO KRIS Krzysztof Marek - 2018-07-24 - Kownaciska (mazowieckie)
Kompletowanie i pakowanie zamówień do klientów indywidualnych oraz do sklepów
H&M Hennes&Mauritz logistics sp. z o.o. - 2016-04-19 - Gądki (wielkopolskie)
kierowca samochodu ciężarowego pow. 3,5t w transporcie krajowym i międzynarodowym, przewóz materiałów niebezpiecznychpraca na umowę na czas orkeślony, indywidualny rozkład czasu pracy według karty kierowcy
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Audytor
kontakt przez OHP - 2017-02-08 - Przasnysz (mazowieckie)
Sporządzanie potraw kuchni indyjskiej, serwowanie potraw i napojów, przygotowywanie potraw, napojów i deserów, utrzymanie na bieżąco czystości na stanwoisku pracy. Umowa na czas określony, trzy zmiany, pełna dyspozycyjność, praca również na nocne zmiany.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie ładu i porządku na stanowisku pracy, układanie i segregacja towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca w godzinach 7:00 - 15:00. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Brzesko (małopolskie)
Akompaniament muzyczny (akordeon, klawisze) podczas prób i występów zespołu wokalnego i śpiewaczego. Przygotowywanie repertuaru, rozpisywanie nut, przygotowywanie zespołów do występów, akompaniament podczas występów.
Gminny Ośrodek Kultury w Starym Zamościu - 2016-10-12 - Stary Zamość (lubelskie)
1.Informowanie jednostek organizacyjnych Uniwersytetu o możliwościach uzyskania finansowania z funduszy europejskich, w tym o aktualnych konkursach i wytycznych.2.Prowadzenie doradztwa, konsultacji pomysłów i wniosków dotyczących projektów badawczych, dydaktycznych, edukacyjnych oraz infrastrukturalnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych.3.Analiza potrzeb oraz pozyskiwanie informacji o możliwościach finansowania projektów Uczelni z funduszy zewnętrznych poszukiwanie programów umożliwiających finansowanie celów Strategii Rozwoju PUM.4.Koordynowanie działań związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych o przyznanie środków ze źródeł zewnętrznych.5.Nadzorowanie i koordynacja działań związanych z zawieraniem umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych.6.Prowadzenie obsługi projektów oraz kontrola projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu, pod katem zgodności realizacji projektu z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz zawartej umowy o dofinansowanie.7.Opracowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji projektu.8.Przygotowywanie informacji, raportów sprawozdań z przebiegu i realizacji projektów.9.Prowadzenie obsługi projektu w zakresie finansowym oraz odrębnej dokumentacji każdego projektu umożliwiającej pełny monitoring i kontrolę jego realizacji.10.Prowadzenie spotkań informacyjno-szkoleniowych o tematyce związanej z pozyskiwaniem i realizacją funduszy.11.Prowadzenie na stronie internetowej Uniwersytetu działalności promocyjno-informacyjnej projektów realizowanych przez Uczelnię.12.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji projektów zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie.Poziom wykształcenia: wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne. Umiejętności : biegła obsługa komputera pakiet MS Office, przygotowanie prezentacji, znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację w mowie i piśmie, Uprawnienia: Odbyte szkolenia z zakresu tematyki dotyczącej realizacji projektów pozyskiwanych z funduszy zewnętrznych, znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów w ramach perspektywy finansowej 2014-2020.Doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów z funduszy zewnętrznych. Inne: Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, planowania zadań, samodzielność, komunikatywność, kreatywność.Zdolność realizacji różnych zadań i umiejętność oceny priorytetów.CV zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - na adres e-mail + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
oferta pracy dla osoby niepełnosprawnejkurs ochrona zdrowia osób pracujących
CENTRUM HANDLOWE "POLAM" J.KARCZEWSKI, W.GOCLAN - SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-04 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie pism i wniosków.Zakładanie rejestrów spraw.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Pysznica (podkarpackie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
praca fizyczna
IKO KOMPANIA DROBIARSKA SP. Z O.O. ZAKŁAD WYLĘGU DROBIU - 2016-04-22 - Rosin (lubuskie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, odbywanie spotkań sprzedażowych, obsługa klientów, budowanie relacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
TOM - GIPS Niemiec Tomasz - 2016-07-18 - Zaczernie (podkarpackie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie potraw
Alicja Zduńczyk Grzegorz Zduńczyk s.c. - 2017-08-09 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa klienta. Przyjmowanie i wydawanie odzieży. Pranie, prasowanie odzieży.
AQUANA Centrum Pralnicze s.c. I.Wołoszyn J.Duczyńska - 2016-04-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa obcojęzycznej dokumentacji, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie operacyjne działem hotelu, opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów, wypełnianie zadań wynikających z charakteru organizacji
CHABREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Krzywaczka (małopolskie)
– naprawa karoserii pojazdów powypadkowych tj. wymiana części samochodowych, demontaż oraz montaż pojazdów przeznaczonych do naprawy .
Auto Diug - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
nauczyciel wspomagający dla ucznia z orzeczeniem o niepełnosprawności.
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W BRZEGACH - 2018-09-06 - Brzegi (mazowieckie)
obsługa magazynu, naprawa i sortowanie palet
ROTOM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Baldram (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Szkolenie na zasadach przewidzianych dla pracowników w zakresie BHP i P.POŻ. Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania firmy Pepco Poland. Zapoznanie stażysty z obowiązującym programem stażu, jego uprawnieniami i obowiązkami. Sprawdzanie towaru pod względem jakościowym i ilościowym. Obsługa kasy fiskalnej, terminalu do kart płatniczych. Właściwa ekspozycja towarów w sklepie. Pomoc nabywcy przy wyborze produktu, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży. Pomoc pozostałym pracownikom w codziennej działalności sklepu. Przyjmowanie dostaw towarów. Monitorowanie stanu zapasów i towarów. Metkowanie produktów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
technik IT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
Czarny Dariusz Przedsiębiorstwo Handlowe - 2016-01-20 - Klecza Dolna (małopolskie)