ASYSTENTKA ZARZĄDU Wrocław oferta pracy Instytut Północny
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - wysyłanie ofert na zapytania klientów- zarządzanie zamówieniami i ich realizacją- przygotowywanie przesyłek do klientów, korespondencji do wysyłki- wystawianie i segregowanie faktur- sprzedaż produktów i usług klientom, którzy osobiście zjawią się w biurze- przyjmowanie interesantów- przyjmowanie telefonów- obsługa korespondencji- przygotowywanie pism- obsługa projektów, wniosków, formularzy urzędowych itp.- koordynacja spotkań Zarządu- koordynacja kalendarza Zarządu- kontrola ilości faktur względem wyciągów bankowych- koordynacja pracy wolontariuszy- przygotowywanie elementów prostej grafiki użytkowej (podziękowania, wizytówki, zaproszenia, ozdobne oferty i katalogi)- obsługa reklamacji i zgłoszeń- przygotowywanie pism fundraisingowych- dbanie o czystośćMiejsce pracy: ul. Pawłowicka 53a, 51-250 WrocławKontakt z pracodawcą: doradcyprzyszlosci (at) gmail.comSala C, D, E, H
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Instytut Północny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pawłowicka 53a, 51-250 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wysyłanie ofert na zapytania klientów- zarządzanie zamówieniami i ich realizacją- przygotowywanie przesyłek do klientów, korespondencji do wysyłki- wystawianie i segregowanie faktur- sprzedaż produktów i usług klientom, którzy osobiście zjawią się w biurze- przyjmowanie interesantów- przyjmowanie telefonów- obsługa korespondencji- przygotowywanie pism- obsługa projektów, wniosków, formularzy urzędowych itp.- koordynacja spotkań Zarządu- koordynacja kalendarza Zarządu- kontrola ilości faktur względem wyciągów bankowych- koordynacja pracy wolontariuszy- przygotowywanie elementów prostej grafiki użytkowej (podziękowania, wizytówki, zaproszenia, ozdobne oferty i katalogi)- obsługa reklamacji i zgłoszeń- przygotowywanie pism fundraisingowych- dbanie o czystośćMiejsce pracy: ul. Pawłowicka 53a, 51-250 WrocławKontakt z pracodawcą: doradcyprzyszlosci (at) gmail.comSala C, D, E, H
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PISANIE TEKSTÓW UŻYTKOWYCH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, staż pracy bez znaczenia, pisanie tekstów użytkowych, j. angielski na poziomie podstawowym, ugodowość, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, lojalność, umiejętności związane z obsługą działań Fundacji prowadzonych w sieci (strona internetowa, Facebook) lub gotowość do przeszkolenia się w tym zakresie, Idealny kandydat posiada wykształcenie ścisłe/przyrodnicze/techniczne (najmilej widziana chemia na poziomie technikum lub informatyka) i doświadczenie w kontaktach z administracją publiczną/praca w administracji. Ponad wymogi formalne cenimy jednak motywację do pracy i posiadanie pasji. Zachęcamy wszystkich chętnych do składania aplikacji, tych bez doświadczenia oraz os. w wieku przedemerytalnym.
Nazwa pracodawcy: Instytut Północny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pawłowicka 53a, 51-250 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pawłowicka
Numer budynku pracodawcy: 53a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2017
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Projektant odzieży - kontakty z odbiorcami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Chmielno (pomorskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montowanie: instalacje CO, wod.,-kan., gaz, wentylacja, klimatyzacja (budowa oraz modernizacja na różnych obiektach). Umowa zlecenie, ilość godzin w zależności od potrzeb.Praca na terenie Wrocławia oraz Dolnego ŚląskaKontakt z pracodawcą: biuro (at) galterm.pl lub 530560427
GALTERM SP. Z O.O. - 2017-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
posługiwanie się biegle językiem niemieckim, rozmowy z kontrahentami, uczestnictwo w projektach
ECOMETRAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
społeczna i zawodowa aktywiuzacja osób niepełnosprawnych umożliwiająca jej aktywne uczestnicytwo w życiu społecznym
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kalety - 2016-02-29 - Kalety (śląskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, zawieranie umów , sporządzanie zestawień , kontakt z klientem /urzędami, itp
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komuniktywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów polsko i angielsko języcznych, wprowadzanie do gry i przygotowanie jej
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
-Tworzenie nowych materiałów marketingowych, kontaktowanie sie z dostawcami usług i materiałów, negocjacje cen.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
PRACA W DZIALE KSIEGOWOŚCI
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2016-05-16 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności związanych z nauką i zabawą dzieci w przedszkolu. Staż w Kołobrzegu w godzinach 8-16. FP.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w czynnościach dnia codziennego.
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2018-04-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-przygotowywanie raportów oraz analiz zgodnie ze wskazówkami Prezesa Zarządu,- Wspierwanie pracy sekretariatu,- pomoc w pracy działu administracji( wyszukiwanie dostawców, zamawianie materiałów),- Współpraca z innymi działami w ramach przekazywanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Żory (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Parzęczewo (wielkopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i pismie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Nano Protection Technologies Paweł Sarba - 2017-11-06 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami rosyjskimi i z Tadżykistanu, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2017-03-08 - Limanowa (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi przez telefon,wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń bengalskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy pacjencie
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Bytów (pomorskie)
segregowanie,sprawdzanie dokumentów , wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentacji podatkowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Lublin (lubelskie)