ASYSTENTKA ZARZĄDU Gdynia oferta pracy TEMIDA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 075 PLN
Zakres obowiązków: •odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji,•prowadzenie kalendarza spotkań w systemie elektronicznym,•monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych,•współorganizacja spotkań i wyjazdów służbowych,•przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych,•obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów,•dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,•udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: TEMIDA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętojańska 105/3, 81-381 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji,•prowadzenie kalendarza spotkań w systemie elektronicznym,•monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych,•współorganizacja spotkań i wyjazdów służbowych,•przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych,•obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów,•dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,•udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 075 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 075 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Administraja biurowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : wielozadaniowość[Umiejętność 1] : komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
TEMIDA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Świętojańska 105/3, 81-381 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Świętojańska
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c52688b9676a4972da63d2a2441bdab
Podobne oferty pracy
wykonywanie połączeń przychodzących i wychodzacych w języku kirgiskim i rosyjskim, obsługa korespondencji mailowej
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Tulce (wielkopolskie)
organizacja i realizacja transportu wewnętrznego, rozładunek materiałów produkcyjnych, przygotowanie wysyłki i załadunek produktów gotowych do klienta, realizacja transportu zewnętrznego (sporadycznie)
PROGRESJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Piekary Śląskie (śląskie)
- nadzór nad przepływem korespondencji,- prowadzenie archiwum zakładowego,- nadzór nad obiegiem dokumentów,- prowadzenie i organizacja spotkań z klientami (również w j. angielskim)- zamawianie materiałów biurowych, - administrowanie materiałami reklamowymi,- zamawianie i prowadzenie ewidencji odzieży roboczej
DIOXID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-29 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych.Prowadzenie prawidłowej pracy z dziećmi.Przygotowywanie pomocy dydaktycznych.Prowadzenie współpracy ze środowiskiem społecznym.Nauka systematyczności i precyzji.Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Złoczew (łódzkie)
przygotowywanie i wyplot dokumentacji technicznej, składanie rysunków wielkoformatowych, oprawianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa escape room
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa pakietu Ms Office(Excel, Word).Obsługa programu graficznego COREL.Praca na liczbach.
DORADZTWO ORGANIZACYJNE DARIUSZ KORGOL - 2017-07-21 - Otwock (mazowieckie)
Pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientem I zmiana godz 08:00-16:00Wynagrodzenie 3000zł brutto + prowizja
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KON-TECH MARIUSZ ANDRZEJ SKORUPA - 2019-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pełna obsługa dzieci w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
prace opiekuńczo- wychowawcze, porzadkowe
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Twoje zadania:● Wymiana informacji i danych między produkcją a administracją● Prawa ręka operatora / kierownika zmiany● Wspierasz procesy produkcyjne czyli:- tworzysz plany produkcyjne i je wdrażasz,- kontrolujesz maksymalne wykorzystanie maszyn i siły pracowniczej,- koordynujesz pracę brygadzistów i pracowników produkcyjnych,- kontrolujesz stany magazynowe materiałów niezbędnych do produkcji,- kontrolujesz zamówienia, wysyłki i zwroty i nadzorujesz gospodarkę magazynową,- kontrolujesz bezpieczeństwo na stanowiskach pracy,- kontrolujesz i wdrażasz procesy jakościowe na produkcji,- opracowujesz i wdrażasz procesy usprawniające procesy produkcyjne
kontakt przez WUP - 2020-02-19 - Niemcy (Niemcy)
organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji, przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, przezentacji oraz pism
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Leszno (wielkopolskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Lubaczów (podkarpackie)
staż w księgowości
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Mąkoszyce (opolskie)
program stazu
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Krzak (lubelskie)
Pracownik produkcji wypełniaczy do mebli i materacy, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Kielce (świętokrzyskie)
praca
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Boguchwała (podkarpackie)
- Wykonywanie projektów instalacji elektrycznych,- Wykonywanie projektów budowlanych / wykonawczych w zakresie sieci elektroenergetycznych,
elplus Patryk Ciszewski - 2019-05-06 - Białystok (podlaskie)
Sprawowanie opieki nad zwierzętami i zapewnienie im odpowiednich warunków chowu.
Gospodarstwo Rolne Piotr Kapera - 2017-05-09 - Sucha Wola (podkarpackie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie pism, korespondencji, obsługa klienta, segregowanie, układanie, wprowadzanie i numerowanie dokumentów, poznanie programów rachunkowych i kadrowo-płacowych, poznanie zasad księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania:biegła znajomość j. angielskiegomile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej,wykształcenie kierunkowe min. średnie, biegła obsługa komputera, a w szczególności programu Word i Excel, umiejętność pracy w zespoleFirma oferuje:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat), atrakcyjne wynagrodzenie, liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów przyjazną atmosferę w pracy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Racibórz (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Łazy (mazowieckie)
staż dla osób powyżej 30 r.ż - czynności związane z pracami działu księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzenie dokumentów do programów księgowych. Przygotowanie płatności. Pomoc w przygotowaniu dokumentów księgowych.
Dong Yang Electronics Sp. z o. o. - 2019-01-11 - Mława (mazowieckie)
Pozyskiwanie informacji, opracowanie dokumentacji, wyjazdy szkoleniowe, analizy, sprawy administracyjne. Kontakt tel. 791 750 700 lub e-mail: info (at) quantum-management.com.pl
QUANTUM INVESTMENT Sp. z.o.o - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)