ASYSTENTKA ZARZĄDU Brodnica oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Brodnica
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura; odpowiedzialność za obieg dokumentów; prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań, itp.
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Brodnica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gajdy 13, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura; odpowiedzialność za obieg dokumentów; prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja lub zarządzanie lub prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe - kierunek: administracja lub zarządzanie lub prawo; wymagana bardzo dobra umiejętność obsługi komputera; umiejętność organizacji pracy; mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Brodnica
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
Gajdy 13, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV ew. skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Brodnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brodnica
Ulica pracodawcy: Gajdy
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej i ZUS. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą consultor (at) ksiegowy.com.pl
Consultor Marek Brenzak - 2016-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie bazy danych,tworzenie materiałów szkoleniowych,redagowanie tekstów,kontakt telefoniczny z organizacjami szkolącymi
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Chrzanów (małopolskie)
-Kafelkowanie wewnątrz budynków (łazienki),-Wynagrodzenie od 12,50 euro brutto za godzinę,-Kontakt telefoniczny 662-286-118
DANIEL WOLENSZLEGER DAN-BUD - 2016-10-20 - Niemcy (Niemcy)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów,przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami, archiwizowanie dowodów księgowych, sporządanie wstepnych rozliczeń dla klientów, sporządzanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Excel.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Sierakowice (pomorskie)
zajęcia realizowane w wymiarze 2/26 godz. tygodniowo z dzieckiem z niedosłuchem
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piasku - 2016-09-21 - Piasek (śląskie)
• Sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej • Kontrola terminowości przeprowadzania szkoleń BHP i wykonywania badań lekarskich• Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi• Sporządzanie raportów, zestawień kadrowychwymagania:• Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu prawa/administracji• Bardzo dobra znajomość prawa pracy i jego praktycznego zastosowania• Znajomości przepisów BHP• Umiejętności swobodnego posługiwania się pakietem MS Office • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne• Skrupulatność, odpowiedzialność
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego. Aktywna sprzedaż, fachowe doradztwo.
Neonet Spółka Akcyjna - 2017-09-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych. Przygotowanie gabinetów do pracy. Mycie, dezynfekcja sterylizacja narzędzi. Zabiegi profilaktyczne. Prace porządkowe w przychodni.
DENTOMED Stomatologia i Lekarze Specjaliści - 2016-09-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wprowadzanie danych do komputera,wystawianie faktur,archiwizacja dokumentów
Biuro Rachunkowe AnMa Małgorzata Anusiewicz - 2016-06-20 - Trąbki (mazowieckie)
wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Margonin (wielkopolskie)
do uzgodnienia
LIMES NIERUCHOMOŚCI - 2017-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
j.w
GREAT PRIVATE EQUITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Spełnienie czynności opiekuńczych i obsługowcyh w stosunku do uczniów niespełnosprawnych ruchowo i poruszających się na wózkach.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, stałe uzupełnianie wiedzy na temat produktów i rynku, raportowanie wyników pracy, prowadzenie biura. Wykształcenie ogólne, mile widziane doświadczenie, wysoka kultura osobista, zdolności negocjacyjne i interpersonalne, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, umiejętność swobodnego komunikowania się, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność. Pracodawca prosi w pierwszej kolejności o kontakt e-mail lub osobisty.
ULTRAMARE Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Szemud (pomorskie)
POMOC W PRZYGOTOWANIU POTRAW zgodnie z wytycznymi restauracji, dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, przestrzeganie norm HACCP
ALEGRIA SP. ZO.O. - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauka prowadzenia rejstrów przepisów prawnych i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń biurowych,opis i dokumentacja fotograficzna nieruchomości,analiza aktów notarialnych,prowadzenie korespondencji biurowej,
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Leszno (wielkopolskie)
-wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,-przygotowywanie raportów,-wystawianie i ewidencjowanie kart przekazania odpadow oraz FV za złom,-ewidencja i kontrola przeprowadzanych serwisów.
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-08-22 - Garbatka (wielkopolskie)
- Prowadzenie kompleksowe kadr, - Rozliczanie pracowników pod względem płac + ZUS, - Prowadzenie ewidencji kompleksowej pracowników, - Prowadzenie sekretariatu, - Bieżące sprawy finansowo-księgowe. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 82 90 w. 14.
JM AUTA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Białystok (podlaskie)
Pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Poniatowa-Kolonia (lubelskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH OD KLIENTÓW, UKŁADANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI W BIURZE ZASADAMI, EWIDENCJA DOKUMENTÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA PODATKOWEGO, ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW W SPRAWIE PROWADZENIA PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, USTAWĄ O ZRYCZAŁTOWANYM PODATKU DOCHODOWYM OD NIEKTÓRYCH PRZYCHODÓW OSIĄGANYCH PRZEZ OSOBY FIZYCZNE, USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZENIA KSEROGRAFICZNEGO NA POTRZEBY ŚWIADCZONYCH USŁUG KSEROGRAFICZNYCH, LAMINOWANIE, BINDOWANIE, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie gabinetu i instrumentów do zabiegów stomatologicznych, dbanie o pacjentów, asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Tarnów (małopolskie)
Praca zmianowa na produkcji, mile widziane doświadczenie na produkcji
"Quin Polska" Sp. z o.o. ("Grossmann Polska" Sp. z o.o.) - 2017-04-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
-
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sicienku - 2015-12-08 - Sicienko (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z innymi członkami zespołu, wspieranie działań spedycyjnych i obsługa klientów poprzez skuteczną realizację zleceń spedycyjnych, przygotowanie dokumentacji spedycyjnej i innych prac administracyjnych, weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2018-01-29 - Kościerzyna (pomorskie)
orace biurowe, związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Świdnica (lubuskie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łazy (mazowieckie)