ASYSTENTKA TŁUMACZA Olsztyn oferta pracy OSCAR Szkoła Języków Obcych i Biuro Tłumaczeń
Stanowisko: ASYSTENTKA TŁUMACZA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów biura tłumaczeń (osobista, telefoniczna i mailowa), przyjmowanie, rejestrowanie, wycena, przydzielanie, rozliczanie, fakturowanie, wydawanie zrealizowanych zleceń w różnych językach obcych. Tłumaczenie dokumentów z j.ang i na j.ang.godziny pracy 8-16
Data publikacji: 2021-03-15
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: OSCAR Szkoła Języków Obcych i Biuro Tłumaczeń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Reja 2/4/1, 10-565 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów biura tłumaczeń (osobista, telefoniczna i mailowa), przyjmowanie, rejestrowanie, wycena, przydzielanie, rozliczanie, fakturowanie, wydawanie zrealizowanych zleceń w różnych językach obcych. Tłumaczenie dokumentów z j.ang i na j.ang.godziny pracy 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA TŁUMACZA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 1
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
potwierdzona znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, doświadczenie w pracy biurowej (obsługa urządzeń biurowych, komputera i oprogramowania biurowego); doświadczenie w obsłudze klienta: bezpośredniej, telefonicznej, mailowej; umiejętność pracy w zespole; asertywność, sumienność, dokładność; swoboda wypowiadania się w języku ojczystym jak i w języku angielskim (w mowie i piśmie), kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
OSCAR Szkoła Języków Obcych i Biuro Tłumaczeń
danePracodawcy_nip: 7391177751
danePracodawcy_regon: 510295650
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Mikołaja Reja 2/4/1, 10-565 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Mikołaja Reja
Numer budynku pracodawcy: 2/4
danePracodawcy_nrLokalu: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2021
Data dodania oferty pracy: 15.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78fc2f2f338cfef03416a6c6fc31f399
Podobne oferty pracy
Opieka i asysta przy osobach niepełnosprawnych
FUNDACJA "WRÓĆ" - 2017-08-03 - Lasowice Wielkie (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami.
LECH-POL Spółka Jawna w Jędrzejowie - 2016-02-01 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
dbanie o rozwój i wizerunek firmy zajmowaniesię sprawami administracyjnymi biura prowadzenie ewidencji wystawionychdokumentów / nadzór nad obiegiem dokumentów przygotowywanieraportów na zlecenie przełożonego przygotowywanie i wysyłanie oferthandlowych do klientów krajowych i zagranicznych kontakt z instytucjamizewnętrznymi obsługa Klientów obejmująca kontakt bezpośredni,telefoniczny i mailowy nadzór nad stanami magazynowymi,przygotowywanie zamówień dla dostawców
R-Trade Rafał Syrnik - 2017-11-02 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie pracowników, publikacja ofert pracy w języku rosyjskim, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, nadzór nad procesem rekrutacyjnym w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Milicz (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi przez telefon, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc dzieciom, wspomaganie dzieci podczas posiłków, spacerów, zajęć dydaktycznych, pilnowanie i dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Latchorzew (mazowieckie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-04-03 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Ustrobna (podkarpackie)
obsługa sprzedaży/ zwrotów ze sklepu on-line, logistyka zleceń wysyłki, zwrotówq, komunikacja z klientami w j. niemieckim
COCCODRILLO CONCEPTS Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Pianowo (wielkopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomcy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU - 2020-02-13 - Puck (pomorskie)
opracowywanie projektów budowlanych
Joanna Pietz-Tokarska "PERSPEKTA" - 2019-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji -realizowanie planów sprzedażowych -sprzedawanie produktów branżowych -obsługa klienta-pozyskiwanie nowych klientów -utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi -przyjmowanie reklamacji-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów-podtrzymywanie kontaktów z klientami nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zbieranie ofert -pisanie pism (wskazana jest znajomość języków obcych oraz bardzo dobra umiejętność obsługi komputera)
"PAMIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Żory (śląskie)
Wspieranie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niebylcu - 2017-12-29 - Niebylec (podkarpackie)
Praca w sklepie spożywczo-przemysłowym. Obsługa kasy fiskalnej.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - BOGUSŁAW NALEWAJEK; P.H.U. Bogusław Nalewajek - 2020-05-05 - Karolino (mazowieckie)
Pon-Pt 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowanie stanowiska pracy lekarza dentysty, asystowanie przy zabiegach stom., prowadzenie terminarza wizyt, prowadzenie dokumentacji medycznej.Wykształcenie pomaturalne, policealne o kierunku asystentka stomatologiczna lub higienistka. Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery. Znajomość obsługi kompuera. Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
KATARZYNA GOŁKIEWICZ - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o bezpieczeństwo podopiecznych. Opieka i wychowywanie dzieci do lat 6. Realizacja postawy programowej. Pmoc w podstawowych czynnościach na jadalni, w toalecie, na sali dydatktycznej. Organizacja zebrań, uczestnictwo w radach pedagogicznych.Staż ze środków Funduszu Pracy. Wymagane wykształcenie wyższe (pedagogika) lub w trakcie studiów.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Strzelin (dolnośląskie)
- pomoc dzieciom niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym przy ubieraniu się;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela;- dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach lekcyjnych, w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowaw. i opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Czerniewice (łódzkie)
obsługa maszyn stolarskich, montaż mebli; godz. pracy 7-15
FIRMA PHU "PALLAD" JÓZEF KRUPKO - 2020-10-13 - Słupsk (pomorskie)
Projektowanie i wycena rozdzielnic elektrycznych, prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych.Pracodawca oferuje:Atrakcyjne wynagrodzenie docelowo 4500 zł brutto, możliwość rozwoju, pracę w miłej atmosferze i w zgranym zespole, umowę o pracę na okres próbny + czas określony, 1 zmianowość, pełny etat.
Ppuh Elektros Sp z o o - 2018-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowanie rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-05-15 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)