ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA Opole oferta pracy eMdent Gabinet Stomatologiczny


Największy wybór odzieży

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.

Stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA

Wynagrodzenie: od 1 350 PLN

Zakres obowiązków: Asystowanie lekarzowi, przygotowanie gabinetu do pracy oraz po dniu pracy, prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie pacjentów,

Data publikacji: 2019-08-13

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: eMdent Gabinet Stomatologiczny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Augustyna Kośnego 33, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Asystowanie lekarzowi, przygotowanie gabinetu do pracy oraz po dniu pracy, prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie pacjentów,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystentka stomatologiczna*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: eMdent Gabinet Stomatologiczny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Augustyna Kośnego 33, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Augustyna Kośnego

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.08.2019

Data dodania oferty pracy: 13.08.2019

Oferta pracy ważna do: 15.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?258044612ece8dbfbf366f12bc475b8e

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. SZJ (ISO 9001)/ TŁUMACZ - od 3 024 PLN

Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji (kontrole spawania, malowanie, dok. jakościowa prowadzonych prac). Nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewn., karty procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów - dokumentacja techniczna i komercyjna oraz korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców. Wymagana b. dobra znajomość jęz. ang. w mowie i piśmie.
INTOP Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Rychtal (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

utrzymywanie porządku i czystości w miejscach wyznaczonych oraz pomieszczeniach, porządkowanie terenu szkolnego i przyszkolnego, pielęgnacj aterenów zielonych, odśnieżanie, granienie, usuwanie śmieci, obsługa kosiarki, konserwacja drobrego sprzętu gospodarczego.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Zwoleń (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 20 PLN

Świadczenie usług asystenta rodziny, zgodnie ze standardami pracy, zawartymi w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. z 2017 r. poz. 697 z późn. zm. )
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IWONICZU - ZDROJU - 2018-05-10 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

księgowanie faktur sprzedażowych i zakupowych, praca w programach Word, Excel i Outlook, stosowanie zagadnień z zakresu księgowości w praktyce.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Sokołów (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

pomoc instruktorom terapii zajęciowej w prowadzeniu zajęć terapeutycznych, opieka nad osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kock (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

kompletowanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w programach księgowych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dostarczanie dokumentacji do instytucji takich jak ZUS, US, wpinanie i drukowanie dokumentów, dbałość o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (STAŻ) - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Iwonicz (podkarpackie)

KIEROWCA-OPERATOR POMPY DO BETONY - od 20 PLN

kierowanie betonomieszarką z pompą do betonu na terenie kotliny kłodzkiej, wymagane prawo jazdy kat C oraz operator pompy do betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "CAKO" Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA DYSTRYBUCJI - od 2 800 PLN

wykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuwymagana biegła obsługa komputera (programów Biurowych)łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych z klientamimin. podstawowa znajomość prowadzenia gospodarki magazynowejprawo jazdy kat. BKoordynowanie pracy magazynu i kierowców, rozdzielenie zadań między kierowców, bieżąca obsługa klientów firmy (wyjaśnianie płatności, koordynowanie i umawianie dostaw, zamówień itd.), codzienne rozliczanie kierowców z dostarczonego towaru, wykonywanie zadań dystrybucyjnych, nadzór nad pracą magazynu, inwentaryzacja stanów magazynowych, przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel.1 zmianawynagrodzenie: 2800 zł brutto
MULTI SET Michał Sipa - 2019-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 000 PLN

SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW I WPROWADZANIE ICH DO SYSTEMÓW EWIDENCJI KSIĘGOWEJ I PODATKOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Ziębice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - od 2 500 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa korespondencji, obsługa programów do zawierania umów ubezpieczenia, wykonywanie dokumentacji fotograficznej przedmiotów ubezpieczenia
INSURANCE & COACHING Maria Lewandowska - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 900 PLN

1.wspieranie osób z niepełnosprawnościami – uczestników projektu pn. Usteckie Centrum Usług Społecznych w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania (zgodnie z kontraktem trójstronnym)2.realizowanie elementów usług opiekuńczych o charakterze towarzyszącym – np. pomoc w ubieraniu się, pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych i higienicznych, pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłku lub/i napoju,3.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, w tym m.in. dziennika czynności usług asystenckich,4.udział w pracach Międzysektorowego Zespołu Opieki,5.współpraca z pracownikiem socjalnym oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych,6.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska.System czasu pracy: zadaniowy system czasu pracy. Okres próbny 3 miesiące.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-11-15 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

Rozliczenia elektroniczne: księgowanie, kontrola, sprawozdawczość: sporządzanie raportów dla zarządu banku, sporządzanie sprawozdań, analizy. Obsługa klienta: przyjmowanie zleceń wpłat gotówkowych sprzedaż usług bankowych: sprzedaż rachunków osobistych firmowych, lokat i kart płatniczych, drukowanie umów, sporządzanie i prowadzenie rejestrów umów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Muszyna (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO - od 1 850 PLN

organizacja przewozów międzynarodowych
POZTEL SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Poznań (wielkopolskie)

INŻYNIER KONSTRUKTOR - od 8 000 PLN

-PROJEKTOWANIE PODZESPOŁÓW MASZYN BUDOWLANYCH-PRACA W ŚRODOWISKU INVENTOR-NADZÓR NAD WARSZTATEM-ZARZĄDZANIE GRUPĄ LUDZI
Firma APROFI Aleksander Siry - 2017-07-17 - Dębica (podkarpackie)

ROBOTNIK POMOCNICZY W PRZEMYŚLE SPOŻYWCZYM (365OP) - od 2 000 PLN

Ubój i rozbiór drobiu, dzielenie i pakowanie drobiu, produkcja i pakowanie wędlin, prace pomocnicze przy produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Karczew (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU - 2 100 - 3 000 PLN

Pomoc przy wykonywaniu pomiarów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wysyłanie zapytań ofertowych, zamawianie materiałów, udział w tworzeniu dokumentacji: technicznej, biurowej, wykonawczej, powykonawczej. Dbanie o kompletność i prawidłowość dokumentacji,monitorowanie przebiegu realizacji zleceń oraz usług, pomoc przy kontroli terminów wykonywanych realizacji, sporządzanie, tworzenie raportów z przebiegu realizacji oraz innych zestawień na potrzeby przełożonych, współpraca z podwykonawcami i projektantami, załatwianie niezbędnych formalności w biurze, urzędach oraz na budowach, redagowanie umów z podwykonawcami, usługodawcami, dostawcami, ewidencja i archiwizowanie umów i dokumentów związanych z działalnością firmy, redagowanie pism i umów.
TRIOBUD ŁUKASZ ZIELIŃSKI - 2018-07-04 - Nysa (opolskie)

ASYSTENTKA PREZESA - do 2 100 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera; komunikatywność, samodzielność; zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza prezesa, sporządzanie pism, regulaminów, zestawień, obsługa osób wchodzących do firmy, kontakty z kontrahentami i klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 574 PLN

Wspomaganie nauczyciela w procesie dydaktycznym poprzez pracę z dzieckiem posiadającym orzeczenie o kształceniu specjalnym.
Szkoła Podstawowa im. księcia Barnima I w Żabnicy - 2017-11-28 - Gryfino (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 1 350 PLN

Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji budowy, dopilnowanie kompletności umów z inwestorem, podwykonawcami, kontrola zgodności przeprowadzanych prac z harmonogramem, kontrola protokołów odbioru robót, rozliczanie okresowych przerobów, kontrola kosztów i ich zgodności z budżetem. Ścisła współpraca z kierownikiem budowy
Fobud Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Marklowice (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 200 PLN

przygotowywanie zamówień, dokumentów, korespondencji w języku chińskim, kontakty z dostawcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 750 PLN

SZCZEGÓŁOWE ZADANIA OKREŚLA ART. 15 USTAWY Z DNIA 9 CZERWCA 2011R O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2018-12-19 - Lubenia (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 250 PLN

przygotowywanie dokumentacji projektowej, inwentaryzowanie budynków, zbieranie ofert i porównywanie, przygotowywanie kosztorysów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawana - 2019-07-11 - Mielec (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

Naprawa samochodów osobowych.
ALEKSMOTORS Aliaksandr Sakalouski - 2018-08-07 - Szczuczyn (podlaskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI (WARSZAWA-WILANÓW) - od 2 400 PLN

wystawianie faktur zakupowych, archiwizowanie oraz segregacja dokumentów, tworzenie grafików pracy oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ANIMATORA - od 15 PLN

Proste prace pomocnicze/fizyczne związane z organizacją zajęć animacyjnych.Praca w godz. 9-17 (do uzgodnienia), również w soboty i niedziele (według potrzeb) w Harcerskim Ośrodku Morskim - Reduta Solna (Przystań Rybacka) w Kołobrzegu.
Usługi Edukacyjno-Rozrywkowe Tadeusz Waśko - 2019-06-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; udzielanie pomocy rodzinom w: poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, rozwiązywaniu problemów psychologicznych, rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. Praca na dwie zmiany w godz. 07:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, CV, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie, dowolny druk kwestionariusza osobowego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona, oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został mu nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji) należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystent rodziny" w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie ul. Starowiejska 22b, pok. 12, w terminie do dnia 08.03.2019 r. do godz. 15:00.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie - 2019-02-20 - Andrychów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji Księgowej:- obsługa programów księgowych- wystawianie FV- ewidencja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Mielec (podkarpackie)