ASYSTENT RODZINY Andrychów oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; udzielanie pomocy rodzinom w: poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, rozwiązywaniu problemów psychologicznych, rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. Praca na dwie zmiany w godz. 07:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, CV, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie, dowolny druk kwestionariusza osobowego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona, oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został mu nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji) należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystent rodziny" w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie ul. Starowiejska 22b, pok. 12, w terminie do dnia 08.03.2019 r. do godz. 15:00.

Data publikacji: 2019-02-20

Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gmina Andrychów, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; udzielanie pomocy rodzinom w: poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, rozwiązywaniu problemów psychologicznych, rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. Praca na dwie zmiany w godz. 07:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, CV, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie, dowolny druk kwestionariusza osobowego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona, oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został mu nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji) należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko asystent rodziny" w Ośrodku Pomocy Społecznej w Andrychowie ul. Starowiejska 22b, pok. 12, w terminie do dnia 08.03.2019 r. do godz. 15:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 7-15 i 10-18.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrychów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019

Data zakończenia pracy: 17.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komutera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. wyższe: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wyższe inne uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podypl. obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny lub wykszt. średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także min.1 rok stażu pracy z dziećmi lub rodziny. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcie rodziny w systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych, mile widziane doświadczenie zawodowe np. w sądownictwie, placówkach oświatowych, w pracy asystenta rodziny itp. Asertywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność i systematyczność.

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Adres pracodawcy:
Starowiejska 22 b/pok.12, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny 2. CV3.kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie4.dowolny druk kwestionariusza osobowego,5.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,6.oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz że władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona,7.oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został mu nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,8.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji.Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Andrychowie, w kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Asystent Rodziny" w terminie do dnia 08.03.2019 r. do godz. 15.00, pokój nr 12.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - Dokumenty należy składać w siedzibie OPS w Andrychowie, w kopercie z dopiskiem: dotyczy ogłoszenia o ofercie pracy Asystent Rodziny w terminie od dnia ogłoszenia do dnia 23.01.2015r. do godz. 15.00, pokój nr 12

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: wadowicki

Gmina pracodawcy: Andrychów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Andrychów

Ulica pracodawcy: Starowiejska

Numer budynku pracodawcy: 22 b

Profil działalności pracodawcy:
pozostała opieka wychowawcza i społeczna bez zakwaterowania

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej

Data dodania oferty pracy: 20.02.2019

Oferta pracy ważna do: 14.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne (budowlane). Mile widziana znajomość oprogramowania do projektowania, obsługa środowiska MsOffice. Charakterystyka pracy: Przygotowywanie dokumentacji technicznicznej, przeprowadzanie inwentaryzacji i wszelich z tym związanych prac. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

Pomoc nauczycielowi przedszkola w pracy z dziećmi pomoc w czynnościach higieniczno-sanitarnych, przygotowywaniu posiłków, sprawowaniu opieki oraz prace porządkowe (sprzątanie) na terenie placówki
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SŁOWIKU - 2017-11-10 - Słowik (śląskie)

ASYSTENT DS OBSŁUGI TRANSPORTU (16OP) - od 2 800 PLN

Prowadzenie ewidencji opon, adninistrowanie systemu opłat drogowych, obsługa programu usuwania awarii pojazdów.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wiązowna (mazowieckie)

ASYSTENT DS. IMPORTU I EKSPORTU - od 2 400 PLN

uzgadnianie specyfikacji dostaw, kontakt z klientami z Chin, współpraca z producentami towarów z Chin i Rosji, obrót towarowy z zagranicą, przygotowywanie i akceptacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Rokocin (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

produkcja pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bieruń (śląskie)

ASYSTENT DS ZAKUPÓW FŚW - od 1 135 PLN

przyjmowanie dostaw, sortowanie, składanie i przemieszczanie towaru w magazynieobsługa systemu obowiązującego w firmie
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2017-04-20 - Świebodzice (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. BIUROWYCH - od 2 000 PLN

-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA WYCHOWAWCY - od 3 000 PLN

Zapewnienie wsparcia w wykonywaniu pracy Wychowawców/Rodziców SOS, pomoc we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Zastępstwo wychowawcy SOS w razie jego nieobecności. Współpraca z rodzinami pochodzenia dzieci i specjalistami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2019-02-18 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ruda Śląska (śląskie)

PRAKTYKANT W WIELKOPOLSKIM OŚRODKU BADAŃ REGIONALNYCH - nieodpłatny

1. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ, ZADANIAMI I REGULAMINAMI URZĘDU 2. POZNANIE SPECYFIKI ZADAŃ WYKONYWANYCH W DZIALE OPRACOWAŃ ZBIORCZYCH 3. ZAPOZNANIE Z ZASADAMI PREZENTACJI DANYCH W FORMIE OPISOWEJ, TABELARYCZNEJ I GRAFICZNEJ 4. WSPÓŁPRACA PRZY OPRACOWANIU TABLIC DO PUBLIKACJI, W TYM TWORZENIE TABLIC I OPISÓW ANALITYCZNYCH 5. UCZESTNICTWO W OPRACOWANIU DANYCH NA POTRZEBY WEWNĘTRZNYCH ANALIZ STATYSTYCZNYCH I UCZESTNICTWO W INNYCH PRACACH.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU - 997,4 PLN

Asystent do spraw wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju. Oferta stażu dla osoby bezrobotnej z określonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Sokółka (podlaskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA FRANCUSKOJĘZYCZNEGO - od 3 600 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 1 575 PLN

pomoc klientowi przy wyborze produktu, układanie towrów na półkach w sklepie i magazynie, trening umiejętności
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Police (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 1 575 PLN

organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
TT GROUP Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

Asystent przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

proste czynności księgowe wspomagające pracę księgowego, segrgowanie dokumentów podwzględem ich rodzaju.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Poronin (małopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU BACK OFFICE - 2 700 - 3 000 PLN

wsparcie administracyjne działów: obsługi klienta i działu księgowości.
BABORD SEAFOOD Sp.Zo.o - 2019-03-14 - Rusko (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA AGENTA UBEZPIECZEŃ - do 2 000 PLN

- obsługa urządzeń biurowych - obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

dozór obiektów, ewidencja pojazdów
P.P.U.CZA-TA Niciak sp. j - 2016-12-16 - Piotrowo Pierwsze (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Blizne (podkarpackie)

ASYSTENT AUTOMATYKA PROGRAMISTY PLC - 2 500 - 2 800 PLN

przygotowywanie, programowanie, uruchamianie systemów automatyki dla urządzeń transportu wewnętrzengo, rozruch linii do transportu wewnętrznego materiałów:- rozruch urządzeń elektrycznych (stalowniki, skanery, bariery bezpieczeństwa itp.)-programowanie sterowników PLC - finatric STEP 1, TIA portal oraz paneli operatorskich (WIN CC, recoibel, GP-Proex-tworzenie, modyfikacja i optymalizacja oprogramowania-nadzór lini od rozruchu do całkowitego przekazania użytkownikowi -szkolenia personelu w zakresie obsługi i eksploatacji
Wuwer sp. z o.o. - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT PREZESA DS. ADMINISTRACYJNYCH ( STAŻ FP ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT TECHNICZNY - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4) Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5) Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Współpraca z operatorami sieci łączności.9) Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wg, harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

asystent zarządu
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-05-22 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjnych firmy, sporządzanie raportów, wpsółpraca z przełożonymi, obsługa Klientów z Ukrainy i Rosji. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + dodatki i premie zgodne z regulaminem pracodawcy.
LOKUM - TENANT Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)


Wybierz powiat