ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Szczecin oferta pracy ROTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 8 000 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE BIURA SPÓŁKI , KORESPONDENCJA BIEŻĄCA, SPRAWY PRACOWNICZE I KADROWE, ORGANIZACJA I WYSZUKIWANIA MIESZKAŃ DLA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH POZA SZCZECINEM. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE EKONOMICZNE LUB PODOBNE, SAMODZIELNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU BIURA, DARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO. CV NA EMAIL - ROMEK.LIP (at) WP.PL
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ROTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BAGIENNA 39, 70-772 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE BIURA SPÓŁKI , KORESPONDENCJA BIEŻĄCA, SPRAWY PRACOWNICZE I KADROWE, ORGANIZACJA I WYSZUKIWANIA MIESZKAŃ DLA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH POZA SZCZECINEM. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE EKONOMICZNE LUB PODOBNE, SAMODZIELNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU BIURA, DARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO. CV NA EMAIL - ROMEK.LIP (at) WP.PL
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik ekonomista*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ekonomista*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU BIURA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
ROTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
BAGIENNA 39, 70-772 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA EMAIL -ROMEK.LIP (at) WP.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: BAGIENNA
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c1b0d1ae1607d324a882ca1e8b68dd9
Podobne oferty pracy
Księgowośc, podatki
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
- sprzedaż znaczków pocztowych, skarbowych i t.p.,- inkasowanie opłat za usługi pocztowe lub innych opłat publicznych,- przyjmowanie i doręczanie lu wydawanie przesyłek listowych, telegramów, paczek w obrocie krajowym i międzynarodowym,- rozliczanie, ekspediowanie przesyłek pocztowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tęgoborze (małopolskie)
Praca z dzieckiem niepełnosprawnym w zakresie kształtowania u dziecka podstawowych potrzeb życiowych, motywowanie do aktywności w samoobsłudze, prowadzenie terningów aktywności społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojaszówce - 2016-01-29 - Wojaszówka (podkarpackie)
MYCIE WIAT, KOSZENIE, OGÓLNE SPRZĄTANIE, WYMAGANIA: MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, GODZINY PRACY 6-14, MIEJSCE PRACY NA TERENIE SZCZECINA.
WIR MAR MARIOLA SUCHAŃSKA - 2019-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie analiz sprzedaży, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem eksportu producenta, optymalizacja kosztów logistycznych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Suwałki (podlaskie)
mycie wagonów kolejowych specjalistycznym sprzętem, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2017-11-14 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
Wspomaganie Przedstawiciela Handlowego w codziennych obowiązkach, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, pomoc w rozw3iązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wsparcie aktywnośći społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w zakresie poszukiwania i utrzymania pracy zarobkowej, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, monitorowanie funkcjonowanoa rodziny po zakończeniu pracy z rodziną oraz inne zadania.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2016-05-23 - Kruszyn (dolnośląskie)
Rejestracja pacjentów. Pomoc protetykowi słuchu w obsłudze osób niesłyszacych, oferowanie produktów firmy.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-28 - Świdnik (lubelskie)
sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2018-01-02 - Katowice (śląskie)
tłumaczenie umów, rozmowy handlowe, uczestnictwo w negocjacjach
ORION CONSTRUCTION SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-02 - Poznań (wielkopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom wrozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanieczłonków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; oraz inne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łambinowicach - 2017-05-29 - Łambinowice (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzegom (dolnośląskie)
do uzgodnienia
PPHiU H-GAZ M.Hliniak W.Hliniak Sp.j. - 2016-03-03 - Tyczyn (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywaniu pomiarów
DRAFT Geodezja Marek Zawadzki - 2018-12-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa urządzeń biurowych,- prowadz. listy adresowej, pocztowej, telefonicznej,- arch. dokumentów,- pisanie pism w edytorze tekstów.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łódź (łódzkie)
- organizacja imprez okolicznościowych,- promocja działalności przedsiębiorstwa,- przygotowywanie umów sprzedaży.Staż odbywać się będzie w gminie Dąbrowa Chełmińska
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie na terenie Tczewa i woj. pomorskiego
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Tczew (pomorskie)
OPIEKA NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI W ŚDS LUCYNOWO
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W LUCYNOWIE - 2017-11-10 - Lucynowo (wielkopolskie)
- Więcej informacji o ofercie na stronie: https://www.katowice.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego-okdr-111-119,new,mg,7.html,409- OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE APELACYJNYM W KATOWICACH - Prezes Sądu Apelacyjnego w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-156, al. Wojciecha Korfantego 117/119 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Oznaczenie konkursu: O.Kdr-111-1/19. Liczba wolnych stanowisk: 8 wolnych stanowisk asystenta sędziego (8 etatów). Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: drugi etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 25 kwietnia 2019 r. w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach, al. Wojciecha Korfantego 117/ 119 40-156 Katowice, trzeci etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 06 maja 2019 r. w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach, al. Wojciecha Korfantego 117/ 119 40-156 Katowice.- Zatrudnienie na powyższym stanowisku poprzedzone będzie zatrudnieniem na staż asystencki na podstawie art. 155 ca ustawy z dnia 27 lipca 2001 Prawo o ustroju Sądów powszechnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 52 ze zm.), z tym, że na podstawie art, 155ca 3 powołanej wyżej ustawy z obowiązku odbycia stażu asystenckiego są zwolnione osoby, które zdały egzamin sędziowski, prokuratorski, notarialny, adwokacki lub radcowski.- Zakres czynności asystentów sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziego. (Dz. U. 2012 r., poz. 1270).- Wynagrodzenie: 3600 - 4000 zł/brutto. Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony 2 lata lub umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: maj/czerwiec 2019 r.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 S 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 52 ze zm.).Zgodnie z art. 155 S 2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył studia wyższe prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD APELACYJNY - 2019-03-20 - Katowice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomagaanie pracy chińskich przedstawicieli hanlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lębork (pomorskie)
Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
praca asystenta projektanta przy opracowywaniu projektów budowlanych i wykonawczych w branży konstrukcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych (godziny pracy pon.-pt. 8-16, 10-18, 12-20, 14-22 sobota 8-16, 12-20)
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2017-08-22 - Żory (śląskie)
nadzór pracy maszyn i urządzeń, przygotowanie roztworów, pobieranie próbek, obsługa analizatorów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca socjalna z rodzinami
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Tarnowskich Górach - 2017-10-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)