ASYSTENTKA PREZESA Jastrzębie-Zdrój oferta pracy EV-POLBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów polskich i zagranicznych - pomoc w zarządzaniu firmą
Data publikacji: 2020-02-28
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: EV-POLBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 2, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów polskich i zagranicznych - pomoc w zarządzaniu firmą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Kontakt osobisty z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka rosyjskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku ok. 1 m-c
Nazwa pracodawcy:
EV-POLBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
11 Listopada 2, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.02.2020
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72778deeeef4ef1e1ce26c6a7e24b7b4
Podobne oferty pracy
Wycinanie kalafiora i różyczkowanie
Gospodarstwo Ogrodnicze Figiel Tomasz - 2016-09-09 - Buchałowice (lubelskie)
opracowywanie dokumentacji technicznych projektowych, inwentaryacje terenowe dróg
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kańczuga (podkarpackie)
Wkonywanie prac fizycznych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. PIOTR GOŁUŃSI, PATRYK GOŁUŃSLO - 2016-03-04 - Wiślinka (pomorskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: MALCZEWSKIEGO 24 GODZ.PR.: 7.00-15.00, 8.00-16.00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, POZYTYWNE NASTAWIENIE, CHĘĆ PRACY Z DZIEĆMI, PRACA POD KIERUNKIEM NAUCZYCIELA KONTAKT TELEFONICZNY PRZED WIZYTA ZE SKIEROWANIA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Handel samochodami ciężarowymi do krajów Bliskiego Wschodu. Kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie części do branży jachtowej, cięcie elementów, obróbka, szlifowanie, przygotowanie do spawania.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STINER ANDRZEJ BOCZEK - 2016-03-10 - Straszyn (pomorskie)
Staż w Biurze Rachunkowym Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Monter instalacji elektrycznych, praca na miejscu oraz w delegacji
EL-BUD s.c. - 2020-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami, organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Bytów (pomorskie)
Prace administracyjne, poczta, e-mailing, skanowanie, segregowanie, zamawianie materiałów biurowych, fakturowanie, przygotowanie i wysyłanie pism
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
informacje na bip.gops.koczala.pl
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Koczała (pomorskie)
naprawa samochodów osobowych, praca w warsztacie samochodowym
GrAnd Auto Grzegorz Frątczak - 2019-04-01 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Baranowo (mazowieckie)
nadzór nad dokumentami księgowymi, weryfikacja merytoryczna i księgowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Katowice (śląskie)
zgodny
SKS CONNECTO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych
Firma Handlowa "Lemax", Janina Szymczyk - 2018-09-14 - Nawojowa (małopolskie)
odbiór dokumentów od wietnamskich klientów, przekazywanie informacji klientom, wykonywanie zleceń przełożonego, kontakt z klientami, przekazywanie informacji od klientów księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów. Sprzedaż produktów. Kontakty z chińskimi kontrahentami. Przygotowywanie pism do wysyłki.
TISON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Kozery (mazowieckie)
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
REFDO30
KOALA HANNA MALEC PRZEDSZKOLE PUBLICZNE KOALA - 2017-12-04 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w dziale projektowym
INDUSTRY POWER SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Chorzów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Jeżów Sudecki (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niedźwiedziu - 2018-08-02 - Niedźwiedź (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, organizacja spotkań/narad oraz ich protokołowanie. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych. Redagowanie pism i zarządzeń. Rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych. itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Dęblin (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Gołcza (małopolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz. od 7:00 do 15:00.- Zapoznanie się z obowiązkami asystenta nauczyciela, - zapoznanie ze struktura organizacyjną przedszkola,- zapoznanie z regulaminami obowiązującymi w placówce,- zapoznanie z charakterem pracy z dziećmi w przedszkolu, - pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci,- zapoznanie z metodyką organizacji zajęć,- pomoc w organizacji zajęć,programów okolicznościowych, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
praca na kasie, wykładanie towaru, dbanie o czystość w sklepie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO- PRODUKCYJNE ,,FART " JERZY PILARCZYK - 2020-02-20 - Konin (wielkopolskie)