ASYSTENT DYREKTORA Markowa oferta pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
Data publikacji: 2018-07-31
Lokalizacja: Markowa (podkarpackie)
Pracodawca: MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta(-ki) lub pracownika sekretariatu,- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) konieczność komunikacji w tym języku zarówno pisemnej i ustnej,- dobra znajomość programów pochodzących z pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Outlook ), w szczególności Power Point (sporządzanie prezentacji),Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:- bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,- skrupulatność,- miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- zaangażowanie i dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystent Dyrektora przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule Asystent Dyrektora należy składać do dnia 25.08.2018 r. na adres: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej37-120 Markowa 1487 lub na adres e-mail: sekretariat (at) muzeumulmow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Markowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markowa
Numer budynku pracodawcy: 1487
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 31.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej, obsługa elektronicznej poczty, przygotowywanie pism/redagowanie, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, łączenie rozmów, organizacja spotkań, zebrań służbowych, sporządzanie raportów, protokołów, dokumentów na prośbę przełożonego. Umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie stanów magazynowych, zarządzanie dostawami, realizacja procesów zakupowych i reklamacyjnych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
przyjęcie towaru, przygotowywanie i sprzedaż artukułów spożywczych w punkcie sprzedaży hurtowej, obsługa kupujących, kontrola jakości towaru,utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy, udział w inwenteryzacji.
Sp.j Helden Helt & Fischer - 2017-08-09 - Złotów (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Borysławice Kościelne (wielkopolskie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie poretetyki słuchu, umawianie pacjentów w kalendarzu spotkan, informowaie o ofercie firmy, dbanie o ład i porządek.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)
projektowanie w branży sanitarnej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Osiek (dolnośląskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie dokumentacji od klientów w siedzibie biura, obsługa klientów podczas spotkań (kawa, herbata), obsługa cenrali telefonicznej, delegowanie rozmów i prac do poszczególnych pracowników biura i odpowiednich firm, archiwizacja dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie dziennika korespondencji, rejestracja pism przychodzących i wychodzących, odbieranie korespondencji elektronicznej, wysyłka korespondencji, obsługa komputera i faksu, odbieranie i łaczenie rozmów telefnicznych z odpowiednimi osobami ewidencja znaczków pocztowych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Rawicz (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami rosyjskimi i uzbeckimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staż POWER 112
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Września (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, sporządzanie analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, organizacja spotkań
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe wspomagające prace związane z wydawaniem towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z funkcjonowaniem i warunkami pracy w sklepie samoobsługowym, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzenie do systemu obsługi sprzedaży "KC-Firma", ekspozycja i kontrola terminów przydatności do spożycia towarów, obsługa klienta, przyjmowanie zwrotów i reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niedomice (małopolskie)
kierowca
TOMASZ GOŁBA G.T."TRANS" - 2016-05-16 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa linii produkcyjnej, dozór linii
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Bogumiłów (łódzkie)
pierwszy kontakt z klientem, wsparcie działań firmy, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów
Artur CZECH - CZECH RECYKLING - 2017-10-13 - Zgierz (łódzkie)
obsługa księgowości firm w zakresie księgowości uproszczonej i pełnej księgowości; przytowanie dokumentów do księgowania; księgowanie; sporządzanie zestawień i deklaracji podatkowych; obsługa ZUS i aplikacji Płatnik;sprawozdania GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Częstochowa (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw związanych z legalizacją zatrudnienia i pobytu pracowników z zagranicy, wspieranie organizacji działań szkoleniowych , praktyk zawodowych.Mile widziana znajomość prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Brzezna (małopolskie)
Pomoc wychowawcom (rodzicom SOS) w zakresie opieki nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężanie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-08-10 - Karlino (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów, obliczanie podatków, sporządzanie dokumentów płacowych i ZUS-owskich przy pomocy programów księgowych i Płatnika
Biuro Finansowo-Księgowe "T-K" Teresa Kulicka - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
Oferta stażu. Obsługa programów księgowych (RAMZES), prowadzenie dokumentacji księgowej, weryfikacja pod względem prawidłowości i zgodności
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Łosice (mazowieckie)