ASYSTENTKA PRACODAWCY Ostrzeszów oferta pracy Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Stanowisko: ASYSTENTKA PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa sekretariatu firmy prowadzeni rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Nadzór nad wysyłką kurierską towarów przygotowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi.
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa sekretariatu firmy prowadzeni rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.Nadzór nad wysyłką kurierską towarów przygotowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie - preferowane wyższe.Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, dyspozycyjność, odpowiedzialność, operatywność.
Nazwa pracodawcy:
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Powstańcow Wlkp. 15 a, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Adres strony pracodawcy: www.meblomark.com.pl
Ulica pracodawcy: Powstańcow Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 15 a
Profil działalności pracodawcy:
Zakład Produkcji Mebli I Materacy,Zakład Produkcji Silników Elektrycznych, Zakład Produkcji Formatek Bonell, Zakład Transportu Międzynarodowego i Spedycji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
-
EKOINSTAL HOLDING SP. Z O.O. SP. K. - 2017-01-13 - Chorzów (śląskie)
praca biurowa-projektowanie
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Obsługa sterylizatorni. Pomoc w gabinecie stomatologicznym
PRYWATNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LIDIA SZPILA-LASOTA - 2017-05-26 - Leżajsk (podkarpackie)
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków słuzbowych, prowadzenie biura zarządu, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, kalendarza, praca wiąże się z róznym natężeniem kontaktów z ludźmi
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-10-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
utzymywanie kontaktów z kontrahentami, organizowanie sprzedaży towarów, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Segregowanie dokumentów pod względem rachunkowym, sprawdzabnie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzane dokumentów do systemu finansowo -magazynowego, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie korespondencji
HORIZONT ROLOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, pakowanie towaru,prace magazynowe, porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Augustów (podlaskie)
sprawowanie opieki
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wąwał (łódzkie)
- pomoc w projektowaniu w zakresie opracowania dokumentacji, projektów ochrony środowiska, kanalizacji, sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków, a także regulacji rzek, potoków wraz z obwałowaniami i zbiornikami retencyjnymi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych organizacja spotkań i pracy biura, zestawienia i analiza sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe kierunkowe; komunikatywność; zakres obowiązków: rejestracja pacjentów, praca w gabinecie zabiegowym, współprowadzenie dokumentacji medycznej, wykonywanie badań dodatkowych zgodnych z profilem Centrum Medycznego; dwie zmiany; miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Centrum Medyczne Lucyna Andrzej Dymek - 2018-06-27 - Zawadzkie (opolskie)
-przestrzeganie zasad bhp i ppoż,-pomoc w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi podczas zajęć rewalidacyjno-wychowawczych,-pomoc podczas dowożenia- dbanie o życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas dowożenia oraz zajęć opiekuńczo-wychowczych,- podawanie posiłków niepełnosprawnym wychowankom - pomoc w czynnościach samoobsługowych - zmiana pampersów- pomoc podczas zmian pozycji i spacerów-wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastepcę
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Parczew (lubelskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
Szycie cholewek lub praca na stole.
Morek Adam FIRMA MOREK - 2016-07-19 - Zebrzydowice (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu księgowego i inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Legionowo (mazowieckie)
Oferta dla kandydata wskazanego przez pracodawcę - po stażu. Asystent działu księgowości. Koordynacja zamówień. Odprawy. Uzgadnianie magazynów. Poczta.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w punkcie lombardowym w Inowrocławiu
ZŁOTKO SC - 2017-02-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kierowanie wózkiem widłowym, załadunki i rozładunki wózkiem widłowym, czasem ręcznie. Praca na produkcji w systemie dwuzmianowym 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00
Sawo Recykling sp.j. - 2017-12-05 - Zgierz (łódzkie)
- pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych,- pomoc w organizacji i podczas wykonywania prac plastycznych,- pomoc podczas organizacji wycieczek i spacerów- pomoc w opiece nad dziećmi,- czynności związane z porządkowaniem przedszkola,- pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych i podczas spożycia posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Korzenna (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń i finansowania, potwierdzone dedykowanymi certyfikatami, wiedza i doświadczenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, kredytów i leasingów, biegła znajomość programów MS Office, w szczególności Excel i Word, wysokich umiejętności analitycznych i interpersonalnych, komunikatywność, sprawna obsługa urządzeń biurowych, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy.
BUDMAT AUTO Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Antoniewo (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:Przygotowanie dokumentacji projektowej, wykonywanie dokumentacji projektowej, składanie dokumentacji oraz inwentaryzacje projektowe.Możliwość podjęcia pracy od zaraz.Wykształcenie:Wyższe (w tym licencjat) kierunek Budownictwo lub Inżynieria środowiska lub Instalacje sanitarneOsoba wskazana przez pracodawcę do kontaktów : Hubert Łoziński - właścicieltelefon 603 666 726mail biuro (at) kupprojekt.pl
Komputerowe Usługi Projektowe "Projekt" Hubert Łoziński - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)