ASYSTENTKA DYREKTORA Łódź oferta pracy o3Energis Daniel Majchrowski
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Wsparcie Dyrektora w realizowaniu codziennych obowiązków- Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych- Wypełnianie dokumentacji przetargowej, pilnowanie terminów składania ofert- Wypełnianie dokumentacji projektowej, pilnowanie terminów składania projektów- Wsparcie Dyrektora w realizacji zamówień i projektów- Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Dyrektora- Umawianie spotkań z klientami kluczowymi- Tworzenie i redagowanie pism, przygotowywanie raportów i prezentacji- Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i przepływ informacji- Komunikacja w języku polskim i angielskimPRACODAWCA OFERUJE: Umowę o pracę w ciekawej branży i w ambitnym zespole, Możliwość awansu; Możliwość samodzielnego prowadzenia projektów; Dostosowanie powierzanych zadań do indywidualnych cech osobowościowych; Szkolenia
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: o3Energis Daniel Majchrowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:90-562 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Dyrektora w realizowaniu codziennych obowiązków- Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych- Wypełnianie dokumentacji przetargowej, pilnowanie terminów składania ofert- Wypełnianie dokumentacji projektowej, pilnowanie terminów składania projektów- Wsparcie Dyrektora w realizacji zamówień i projektów- Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Dyrektora- Umawianie spotkań z klientami kluczowymi- Tworzenie i redagowanie pism, przygotowywanie raportów i prezentacji- Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i przepływ informacji- Komunikacja w języku polskim i angielskimPRACODAWCA OFERUJE: Umowę o pracę w ciekawej branży i w ambitnym zespole, Możliwość awansu; Możliwość samodzielnego prowadzenia projektów; Dostosowanie powierzanych zadań do indywidualnych cech osobowościowych; Szkolenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia Samodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćDobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem pracy Rzetelność, dokładność i terminowość w realizacji zadań; Komunikatywność i nastawienie na współpracę;Dobra znajomość obsługi komputera w tym MsWord, MsExcel, MsPowerPointMile widziane: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Znajomość ustawy UZP, umiejętność tworzenia ofert; Doświadczenie w pisaniu projektów w konkursach; Znajomość obsługi systemów CRM
Nazwa pracodawcy: o3Energis Daniel Majchrowski
danePracodawcy_nip: 7712579158
danePracodawcy_regon: 101015584
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Zalesicka 29, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: Zalesicka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 03.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?46f36876e21ae2e41a9651f457883d16
Podobne oferty pracy
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
Segregowanie dokumentów, weryfikowanie poprawności wystawionych dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientami
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bochnia (małopolskie)
jw.
Centralna Biblioteka Rolnicza - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna
Usługi Dentystyczne ZADENT - 2018-01-17 - Brzeziny (łódzkie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, praca z dzieckiem w klasie 1 niepełnosprawnym ruchowo.
Zespół Szkół Prywatnych "Słoneczna" - 2017-10-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
PRACE PRZY POMIARACH GEODEZYJNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
kontakt przez OHP - 2017-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
-Przygotowywanie ofert handlowych,-Realizacja i logistyka zamówień,-Aktywna sprzedaż i doradztwo,-Organizacja i obsługa spotkań,-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,-Raportowanie zamówień,-Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2016-08-22 - Pelplin (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny.- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od września 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesięcy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Posada Zarszyńska (podkarpackie)
przewóz osób
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Rozkopaczew (lubelskie)
pomoc osobie niepełnosprawnej, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
obsługa przy kasie i w punkcie obsługi klienta
PLATFORMA DLA REMONTU I BUDOWY - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w opracowaniu dokumentacji projektowej w tym w oparciu o AutoCad i Corel. Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej realizowanych projektantów.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozwożenie pieczywa
Piekarnia-Ciastkarnia HALINA DROŻDŻ Limanowa - 2019-02-07 - Limanowa (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Grodków (opolskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, kontrolowanie ich pracy, zastępowanie kierownika zmiany, dążenie do minimalizacji kosztów produkcji, przestrzeganie ustalonych norm wydajności i planu produkcyjnego, szkolenia pracowników, wsparcie kierownika w bieżącej pracy, współpraca z innymi działami firmy, umiejętność czytania i uzupełniania raportów produkcyjnych.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2018-10-08 - Żabno (małopolskie)
- prowadzenie sekretariatu firmy ( w tym korespondencji/dzienników, poczty itp.)- rejestracja faktur w dziennikach/programie księgowym- obsługa programu kadrowego (prowadzenie zagadnień kadrowych dla grupy ok. 40 pracowników, z wyłączeniem rachuby wynagrodzeń oraz ZUS)- sporządzanie ofert przetargowych.- współpraca z urzędami w związku z zatrudnieniem obcokrajowców,- zamawianie materiałów biurowych,- inne bieżące prace wynikające ze specyfiki stanowiska
DAN POL BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-22 - Tychy (śląskie)
kierowanie autobusem i biletowanie podróżnych
MILLA Spółdzielnia w Lesznie - 2016-08-12 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i przy jej aktywnym udziale motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy z rodziną, praca z rodzinami z problemami opiekuńczo- wychowawczymi w miejscu ich zamieszkania, opracowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego monitorowania przeprowadzonych działań. Przygotowanie wraz z członkami rodziny planu pracy z rodziną określającego cel, spodziewane efekty, zakres działań oraz role wszystkich osób, których dotyczy plan pracy z rodziną, w przezwyciężeniu w kryzysu w rodzinie. Udzielanie poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje rządowe, samorządowe i organizacje pozarządowe. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. Współpraca z jednostkami administracji samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej planu pracy z rodziną. Współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie rozwiązywania problemów rodziny. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do ewidencji czasu pracy i efektów pracy z rodziną. Uczestniczenie w spotkaniach grup roboczych Gminnego zespołu interdyscyplinarnego. Obsługa programu Sygnity Wsparie Rodziny.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi - 2019-06-17 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Jarosław (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług; znajomość programu MS Office; samodzielność, inicjatywa w działaniu zakres obowiązków: prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów edukacyjnych wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych, zamieszczanie oferty, artykułów na portalach i serwisach lokalnych; umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice;
TEB Edukacja Sp. z o.o. w Poznaniu - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lubinicko (lubuskie)
Wspieranie nauczyciela i opieka nad dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na Zespół Aspergera. Umowa o pracę na czas określony do 23.06.2017r. Praca w zakresie 08.00 15.30. Wymiar etatu: 23/40.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. KRÓLOWEJ JADWIGI W PILE - 2016-10-13 - Piła (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Brzeg (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łowicz (łódzkie)
Wykonywanie projektów przyłączy i sieci wod-kan, uzgadnianie tras przyłączy wod-kan z inwestorami, prowadzenie podstawowych prac biurowych.
"PROJ-BUD" Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Bożena Urban - 2019-03-18 - Wołomin (mazowieckie)