ASYSTENT RODZINY Gołdap oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i przy jej aktywnym udziale motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy z rodziną, praca z rodzinami z problemami opiekuńczo- wychowawczymi w miejscu ich zamieszkania, opracowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego monitorowania przeprowadzonych działań. Przygotowanie wraz z członkami rodziny planu pracy z rodziną określającego cel, spodziewane efekty, zakres działań oraz role wszystkich osób, których dotyczy plan pracy z rodziną, w przezwyciężeniu w kryzysu w rodzinie. Udzielanie poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje rządowe, samorządowe i organizacje pozarządowe. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. Współpraca z jednostkami administracji samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej planu pracy z rodziną. Współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie rozwiązywania problemów rodziny. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do ewidencji czasu pracy i efektów pracy z rodziną. Uczestniczenie w spotkaniach grup roboczych Gminnego zespołu interdyscyplinarnego. Obsługa programu Sygnity Wsparie Rodziny.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i przy jej aktywnym udziale motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy z rodziną, praca z rodzinami z problemami opiekuńczo- wychowawczymi w miejscu ich zamieszkania, opracowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego monitorowania przeprowadzonych działań. Przygotowanie wraz z członkami rodziny planu pracy z rodziną określającego cel, spodziewane efekty, zakres działań oraz role wszystkich osób, których dotyczy plan pracy z rodziną, w przezwyciężeniu w kryzysu w rodzinie. Udzielanie poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje rządowe, samorządowe i organizacje pozarządowe. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym uzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. Współpraca z jednostkami administracji samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej planu pracy z rodziną. Współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie rozwiązywania problemów rodziny. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do ewidencji czasu pracy i efektów pracy z rodziną. Uczestniczenie w spotkaniach grup roboczych Gminnego zespołu interdyscyplinarnego. Obsługa programu Sygnity Wsparie Rodziny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: podstawa + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołdap
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołdap
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia:1/ wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub2/ wykształcanie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub3/ wykształcenie średnie uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną. Dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, rzetelność, sumienność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangazowania w pracę, znajomość przepisów i odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Adres pracodawcy:
Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie z urzędu- dla osób zarejestrowanych w PUP w Gołdapi.Osoby niezarejestrowane- bezpośrednio do pracodawcy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: gołdapski
Gmina pracodawcy: Gołdap
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gołdap
Adres strony pracodawcy: www.opsgoldap.com.pl
Ulica pracodawcy: Jaćwieska
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa3e40438d109a15ecfde03a88c867a4
Podobne oferty pracy
Pomo w: przygotowywaniu zleceń remontowyc, nadzorze nad pracą konserwatorów i dozorców, w sporządaniu kart pracy i obsłudze mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż warzyw i owoców, dbanie o klienta. 1 stanowisko 3/4 etatu - wynagrodzenie 1523 zł, 2 stanowisko 1/2 etatu - wynagrodzenie 1015 zł. Możliwość negocjacji wymiaru etatu. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Zmiany w zakresie: pn.- pt. 13.00 - 20.00, sb. 07.00 - 14.00.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Biuro Rachunkowe Krystyna Komorowska - 2016-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
wsparcie w zarządzaniu; wsparcie obywateli zagranicznych w przeprowadzce do Europy; przygotowywanie dokumentów wizowych;
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie robót w zakresie ustalonym przez Kierownika Budowy - nadzorowanie i pomoc nad realizacją robót elektrycznych zgodnie z założeniami projektu - koordynowanie i podział robót na powierzonym zadaniu - analiza dokumentacji technicznej i projektowej - rozliczanie wykonanej inwestycji rozliczenia ilościowe, obmiary - bieżące raportowanie wykonywanych zadań
BARBARA Sp. z o. o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Asysteowanie przy zabiegach przedłużania włosów.
Centrum Doradztwo Biznesowego "PRIMUS" Tomasz Kochańczyk - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygpotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami, wypełananie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Śrem (wielkopolskie)
pomoc w rekrutacji pracowników, przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie rejestrów i archiwizacja, przygotowywanie pism i raportów wg potrzeb, dbałość o przestrzeń biurową i kontakt z pracownikami terenowymi w bieżących sprawach, tworzenie baz danych Klientów, kontakt telefoniczny z Klientem
Sky Events Group Adam Zagrobelny - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej; obsługa klienta; skanowanie towarów; wystawianie faktur; przyjmowanie zapłaty;
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2017-12-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi, księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć. Uczestniczenie w spacerach i wycieczkach.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa frezarki manualnej
FREZWID Sp.j - 2016-06-22 - Skawina (małopolskie)
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza, mycie, dezynfekcja, sterylizacja narzędzi, rejestracja pacjentów, prowadzenie dokumentacji
Usługi Stomatologiczne Ewelina Śledzicka-Bereza - 2018-04-16 - Piaski (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zrywka drewna w lesie
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Miastko (pomorskie)
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- nadzór nad obiegiem dokumentów i przepływem informacji,- monitorowanie działań wskazanych przez Dyrektora,- terminowe zbieranie danych do raportów/sprawozdań z poszczególnych działów organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-10-01 - Markowa (podkarpackie)
wykonywanie badań mikrobiologicznych, prowadzenie kontroli jakości pożywek
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SZCZECINIE - 2019-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe RESTAURANT & GRILL "GROTA" Krzysztof Szymański - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)
wykształcenie policealne - asystent osoby niepełnosprawnej lub wyższe pedagogika - pedagogika specjalna, min. 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku, pomoc w wykonywaniu czynności dnia codziennego, pomoc w uzyskaniu największej samodzielności, 1 zmiana, wynagrodzenie: 2000 zł brutto, usługa wykonywana w miejscu zamieszkania podopiecznego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
SZCZEGÓŁOWE ZADANIA OKREŚLA ART. 15 USTAWY Z DNIA 9 CZERWCA 2011R O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2017-08-16 - Lubenia (podkarpackie)
Praca z rodziną i dziećmi, praca biurowa.Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.Opracowanie we współpracy z członkami rodziny planu pracy z rodziną , który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej , w tym zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; 6.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;8.Motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu , podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10.Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców , mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;12.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;13.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;14.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku , i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust.1 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r.o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;15.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;16.Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;17.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;18.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;19.Znajomość przepisów prawa dotyczących wykonywanych obowiązków;20.Systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności poprzez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Tychowo - 2018-09-11 - Tychowo (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Łęgowo (wielkopolskie)
obsługa klientów, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Sieradz (łódzkie)
Praca w biurze i w terenie
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna W Ostrzeszowie - 2017-01-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)