ASYSTENT ZARZĄDU Strzegom oferta pracy KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach, realizowanie zadańadministracyjno-biurowych, obsługa rozmów telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej, kopiarki itd., bieżące przekazywanie korespondencji przychodzącej, godne reprezentowanie sekretariatu Zarządu
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Pracodawca: KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 8, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach, realizowanie zadańadministracyjno-biurowych, obsługa rozmów telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej, kopiarki itd., bieżące przekazywanie korespondencji przychodzącej, godne reprezentowanie sekretariatu Zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzegom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzegom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoka kultura osobista, samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowanie, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, mile widziane umiejętności techniczne
Nazwa pracodawcy:
KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 8, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Strzegom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzegom
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2019
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie gabinetu oraz pacjenta do zabiegu. Praca zmianowa w godz. między 8-20.00.
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Marek Truszel - 2015-11-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Puławy (lubelskie)
odpowiedzialność za współprace między Prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie umów dla kontrahentów, wspomaganie pracy Prezesa, przyjmowanie delegacji z Chin
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi (pomoc przy spożywaniu posiłków, rozbieranie i ubieranie dzieci, przemieszczanie sie dzieci w przedszkolu), pomoc dzieciom podczas uczestniczenia w zajęciach, opieka w czasie spacerów
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Prudnik (opolskie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; redagowanie pism; jedna zmiana; dla osób bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Toszecka
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, , archiwizacja dokumentów, obsługa poczty itd
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej na stanowisku asystentki dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego. Sporządzanie pism, raportów i zestawień. Prowadzenie kalendarza spotkań, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Siedlce (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej władz Uczelni; wspieranie pracy i działań władz Uczelni; sporządzanie stosownie do potrzeb władz Uczelni niezbędne raporty i zestawienia; odpowiedzialność za sprawną obsługę spotkań i narad władz Uczelni; zarówno na poziomie organizacyjnym jak i metorycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Częstochowa (śląskie)
w/g zawodu
P&K Jaczewscy Jaczewski Paweł - 2017-10-20 - Bednarze (mazowieckie)
-Odpowiedzialność za funkcjonowanie restauracji,-Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
ścisła współpraca z dyrektorem, praca biurowa, w okresie próbnym umowa zlecenie, następnie umowa o pracę, praca 40 lub 25 godzin w tygodniu w godz. 10-18 od poniedziałku do piątku
Niepubliczne Przedszkole i Żłobek TUPTUŚ Justyna Mazurczak - 2016-06-13 - Brwinów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie relacji z dotychczasowymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
realizacja projektów, opracowywanie map
MGGP S. A. - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wygoda (śląskie)
Opieka nad dziećmi.
Przedszkole Niepubliczne Art-Child - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami w tym z Indii, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Błonie (mazowieckie)
Prace przy laminowaniu jachtów żaglowych i łodzi motorowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
•składanie zapotrzebowania wewnętrznego na komponenty produkcyjne•rozliczanie produkcji pod kątem zużycia surowców•prowadzenie ewidencji dostaw i rozchodów surowców i materiałów•zapewnienie optymalnego poziomu surowców i materiałów w ramach logistyki wewnętrznej•wydawanie surowców do produkcji i dostarczanie surowców na stanowiska pracy•tworzenie oraz optymalizacja standardów logistyki wewnętrznej •udział w kontroli procesu dostaw
PZ CORMAY S.A. - 2019-01-11 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Krosno (podkarpackie)
Miejsce wykonywania pracy Polska i Niemcy; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15 w celu ustalenia terminu spotkania
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ FINKE - 2016-08-05 - Słupsk (pomorskie)
Opracowanie dokumentacji projektowej z branży budowlano-konstrukcyjnej.
WDI BIURO PROJEKTÓW I NADZORÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Kalisz (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
transport krajowy, TiR z naczepą firanką, ładunki całopojazdowe
RUD-MAX S.C. CZYŻ PIOTR, CZYŻ DANIEL, CZYŻ-SARNA LIDIA - 2016-03-29 - Rudna Wielka (podkarpackie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-09-12 - Dziepółć (łódzkie)